11.Bölüm

1.3K 171 414
                                    

"Benimle çıkmak mı istiyorsun? Ciddi misin sen?"

"Biraz bencilce bir istek olacak ama aslına bakarsan kendim için değil. Kardeşimle çıkmanı istiyorum."

"Anlamadım?"

"Kadınlara karşı bir ilgin olmadığını biliyorum fakat Sae Yeon'un üzülmesine gerçekten dayanamam o benim tek varlığım lütfen beni anlamaya çalış...
Yöneliminden ona bahsedemedim, zaten bunu benim yapmam da doğru olmazdı. Boş bulundum ve onunla çıkmak istediğini söyledim ve şuan ne yapacağımı inan ki bilmiyorum. Sadece bir randevu. Ne dersin olmaz mı? Hiç mi oluru yok? Kabul etmezsen anlarım, sadece düşünmeni istiyorum."

Sae Yeon senin için yaptıklarıma bak, resmen birisini seninle birlikte olsun diye zorluyorum şuan.

Rezilim cidden.

Rezil bir abiyim.

Zorla yutkunmuş Minho'nun vereceği cevabı beklemiştim.

Bir müddet oluşan sessizliğin ardından konuşmuştu.

"Tamam, olur."

Ses tonu her zamankinden çok daha farklıydı.

Muhtemelen bu onu rahatsız etmişti.

"Gerçekten mi? Çok teşekkür ederim."

"Herhangi bir gün veya mekan belirttin mi?"

"Hayır sadece buluşmak istediğini söyledim."

"Anlıyorum. Ben mekanı seçtikten sonra sana detayları mesaj atarım."

Çok soğuk konuşuyordu...

"Peki. Bekliyor olacağım."

Ve sözüm biter bitmez telefonu kapattı.

Aslında beklendik bir durumdu.
Sevdiği kişi ondan başka birisiyle çıkmasını istiyordu. Nasıl bir tepki vermesini bekliyordum ki?

Gerçi bu yaşadığı gelip geçici bir heves de olabilirdi, sonuçta eski sevgilisiyle daha geçen gün karşımda yiyişiyordu.


❤️❤️
❤️❤️
❤️❤️
❤️❤️
❤️❤️


Ortama son derece garip bir atmosfer hakimdi.

Şuan ben ve Minho yan yana oturuyorduk. Karşımızda ise Sae Yeon ve Seungmin oturuyordu.

Bu hale nasıl geldiğimizi soracak olursanız şöyle anlatayım:

Öncelikle Minho gecenin bir yarısı mesaj atıp konumu göndermiş ve buluşma saatini yazmıştı.

Tam ona teşekkür mesajı yazıp göndereceğim vakit bir mesaj daha yolladı. Mesajda
'Sae Yeonla bir randevuya çıkarım ama bunun için tek bir şartım var'
yazıyordu.

Teşekkür mesajımı silerken kaşlarım çatılmıştı.

Bunun bir çifte randevu olmasını istediğini ve benimle geçen gün aradığında evime gelen çocuğun da onlara katılmasını istediğini eklemişti.

Başta ne yapmak istediğini anlamamış ve karşı çıkmıştım fakat tek şartının bu olduğunu ve dediklerini yapmaz ve o çocuğu da ikna etmezsem bu randevunun gerçekleşmeyeceğini söylemişti.

Bunun üzerine Sae Yeon için isteğini kabul etmek zorunda kalmış ve ertesi gün Seungmin ile görüşüp hafta sonu boş olup olmadığını sormuş ve onu ikna etmiştim.

Ve tabii ki bunun bir randevu yemeği olduğundan haberi yoktu.

Nasıl söyleyebilirdim ki hem?

Kardeşimle birisinin arasını yapmaya çalışıyorum ve o kişi senin de gelmeni istedi diyemezdim öyle değil mi?

Hayatımın Notası / Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin