🍫🍫
Abiciğim Seungmin ile ben takılıyoruz siz keyfinize bakın çıkarken bana haber verirsin
gelir seni alırım
21.18Hava alalım diye çıkmıştınız
nereye gittiniz ki?
21.24Sizin olduğunuz restoranın yakınlarında bir avm var
onun bowling bölümüne geldik
şimdi, belki sonra film falan
izlerizSizi baş başa bırakmak istedim
tıpkı istediğin gibi😉
21.26Ahaha sonunda bana bir şans tanıyorsun demek.
Ama Minho'nun morali yerinde
değil gibi, siz gittiğinizden beri
dalgın ve hiç konuşmuyor. Ben konuştuğumda ise kısa cevaplar veriyor ya da kafasını sallayarak geçiştiriyor...
Yemeğinden de hiç yemedi zaten,
sorun ne anlayamıyorum, ben
mi yanlış bir şey yaptım acaba
😔😔
21.29Ne yani öylece duruyor musunuz?
Seni şimdi almamı ister misin?
21.30Hayır abi Seungmin'i yalnız
bırakma, zaten biz de birazdan kalkarız.
Minho'dan rica ederim beni
evimize bırakır
21.30Kal orada,hemen geliyorum
21.30Hey buna gerek yok dedim
21.31Kime diyorum acaba aloo
21.33🤦♀️🤦♀️
21.37🍫🍫
Seungmin'e durumu anlattığımda gülümsemiş beni anladığını ve sorun olmadığını da belirtmişti. Üstelik bu kısa süreçte bile çok eğlendiğini ve onu kırmayıp takılma teklifini kabul ettiğim için de çok sevindiğini eklemişti.
Bu çocuk tam bir beyefendiydi bazı kişilerin aksine.
Şimdi ise kardeşimi almak için restoranın önüne gelmiş Sae Yeon'un delici bakışlarına maruz kalıyordum.
Minho ise kollarını bağlamış, duvara yaslanmıştı. Gözleri ise kapalıydı.
"Gidelim Sae Yeon."
Kolundan tuttuğumda çekiştimeye başlamıştım ki Minho bileğimden kavrayarak beni durdurmuştu.
"Onu randevuya çıkartan benim ve benim bırakmam doğru olur. Sanırım bunun için bile bana güvenmiyorsun."
"Hayır öyle değil. Sana güvenmiyorum denilemez... Ayrıca randevudaysan randevuda gibi davransaydın kardeşimi üzmeye hakkın yok."
"Abi!"
Kaşlarımı çatıp bakışlarımı Sae Yeon'a çevirdiğimde kazağımın üst kısmını toplamış sağ avcunun içine almıştı.
"Gidelim hadi. Bugün için teşekkür ederim Minho."
Sesi kırgındı ve bunların hepsi benim yüzümden olmuştu.
Artık aralarındaki ilişkiye karışmayı kesmeliydim ve kardeşimin - ve tabii ki de benim- iyiliği için bu çocuktan uzak dursam iyi ederdim.