Si cand ma gandesc ca fix astazi....fix de ziua "noastra"....De ce i place sa ma faca sa ma simt asa,de ce nu are suflet,daca nu ar avea corp de om,as crede ca e dracu in persoana....
Ce a fost in capul lui....adica de dimineata totul era perfect si urma sa fie cea mai superba zi....urma sa fim noi doi...singuri...perfect.Si ce dracu,se intampla cu Andy...e foarte ciudat....
E abia ora 16:00.Mi-am terminat orele la 15:00.Dar Mia m-a invitat la un suc si am acceptat cu gandul ca nu o sa ma mai gandesc la Nick sau Andy.Am mers ca de obicei la localul nostru preferat...De asemenea am preferat sa stam la o masa mai retrasa...Cum localul avea parterul si inca un etaj,am stat sus.Am comandat o pizza si 2 sucuri racoritoare.Am inceput o discutie legata de o gluma facuta unei colege la ora de biologie.Pizza avea sa intarzie putin,asa ca m-am ridicat sa merg la toaleta....care se afla la parter.La masa aflata sub scari,state Andy si Jesica.
"Si eu care credeam ca o sa scap de ei,macar aici!"
Nu aveam cum sa ignor discutia dintre acestia,intrucat mai mult tipau unul la altul decat vorbeau.
-Asculta Jesica,pana nu-mi spui de ce ai facut-o nu plec nicaieri....
-Am sa-ti spun altadata..
Am ramas pe scari ascultand conversatia,m-am asezat pe o scara si mi-am scos telefonul uitandu-ma in el,ca sa nu par cidata....
-Nu!Imi spui acum!
-Uite....eu am o intalnire importanta cu Nick,iar pe tine te asteapta baietii afara....!Te rog sa lasam discutia asta pe alta data1
-Te-am considerat una de-a noastra si tu te-ai coborat la nivelul fraierului ala!
-Andy,nu e ceea ce pare...nu sunt impreuna cu el!
-Da,cum spui tu...Hei uite, ti-a ajuns gagicul...
-Hai Andy,stiu ca nu poti sa renunti la mine!
-Vrei sa vezi ca pot!
-Ha ha ha...ma faci sa rad!
S-a ridicat de la masa inainte sa intre Nick pe usa si a plecat furios afara unde il astepta gasca sa...Mike,Denny,Harry,Luke,Amy si Briana...Imi suna in cap....."la nivelul fraierului ala"....ma durea,eu inca il iubeam,si, ma deranja vorbele lui.M-am ridicat si am urcat la Mia!
-Aveam de gand sa vin dupa tine!Ce ai facut atat la baie?
-Nu am mai ajuns pana la baie..._
-De ce?spune Mia,razand...Te-ai blpocat pe scari?
-Daa...cam asa!
I-am povestit toata discutia dintre Andy si Jesica.a ramas o secunda pe ganduri...un moment de tacere s-a lasat intre noi...Intre timp primisem si pizza...Am mai comandat inca doua sucuri si am incaput sa mancam....
-Alessia....tu il placi pe Andy....adica uitete la tine..numai la el te gandesti!?
-Nu stiu Mia....nu stiu....Poate ca as sti sa iti raspund,daca nu mai simteam nimic si pentru Nick...
-Stiu...Alessia,era si normal,abia astazi v-ati despartit.......
-Mia?
-Da!
-Nu am avut ocazia la scoala....si nu ti-am spus,dar acolo in padure s-a intamplat ceva..
Am inceput sa i povestesc de incercarea insistenta de a-mi spune ce s-a intamplat...
Incepeam sa ma simt prost..ca nu l-am lasat sa imi spuna,dar eram nervoasa,nu vroiam sa il aud,sa il vad....Nu suportam....
-Mia ,dar tu nu placi niciun baiat?
-Mmmmm,poate!
-Hai Mia...spune-mi!
-Daaaa......e Luke....!
-Luke?Dintr-a 12...?
-Daaaaa!
-Mmmmmm,ai gusturi bune...arata bine baiatul,de ce nu vorbesti cu el....
-Nu stiu....o sa-l bag in seama in seara asta pe facebook...
-Parintii mei sunt plecati 2 saptamani...au plecat astazi de dimineata la 5:00....Nu vrei sa facem o petrecere in pijamale....la mine!
-Suna foarte tare....Vrei sa o facem doar noi doua sau le chemama si pe Bri si Sofia?
-Petreceri in pijamale cu Bri si Sofia am tot facut,hai sa facem doar noi,fetele nu se vor supara.....sau daca vrei petrecem restul zilei plus prima parte din seara doar noi doua si dupa ora 9 le chemam si pe fete...
-Ok sunt de acord....
Am coborat sa platim ce am comandat,dupa care am plecat....trecand pe landa Nick fara nicio problema....Dar chiar inainte sa ies pe usa am auzit un fel de repros..
-Nu te mai uita dupa ea....!!!!!!
Era vocea ei...vocea Jesicai.
Ne-am petrecut restul zilei la cumparaturi,plimbandu-ne in Mini Cooperul meu alb cu negru...De asemenea Mia avea si ea un Mini Cooper dar cu steagul Londrei.
Am mers la ea sa-si ia lucrurile,le-am anuntat pe fete la ce ora sa vina la min si am plecat la drum...
Dupa ce am parcat masina,am intrat in casa si am pregatit totul pentru petrecere...Am comandat pizza,am pregatit 3 filme(de dragoste,comedie si horror)Urma sa fie cea mai tare seara...pana cand.....am primit acel mesaj ce a facut ca seara sa devina mai interesanta......
Eram in pijamale deja....era aproape 21....asteptam sa vina fetele...cand laptopul m-a anuntat ca am primit un mesaj....era de la Andy.......
________________________________________________
Hei,acesta este un nou capitol cel din poza este Andy.....urmatoarea poza v-a fi cu Jesica.
Voi incerca sa postez cat mai des dar cel mai probabil am sa fac asta in weekend.........pup:):*:*
CITEȘTI
Obsesia dragostei
Fiksi RemajaAlessia este o fata de 18 ani,care isi gaseste marea iubire după o ceartă cu fostul. Câteva clipe,câteva luni...pot face diferența intre ura,dragoste,minciuna... Dupa ce Aly descoperă ca o perioadă din viata ei a trait-o in minciuna,un accident o fa...