Capitolul 14

77 4 0
                                    


Am acceptat ideea de mers in club,deșii nu eram chiar fata ce iese des in club si care știe toate cluburile misto,așa ca m.am lăsat pe mana nebunilor din gasca.Andy,Mike,Denny,Harry,Amy,Briana,Nick si Jesica erau cei care mai veneau.Nimerisem într.un grup destul de nebun,care nu știau ce înseamnă reguli si cărora le plăceau sa facă tot ce le treceau prin cap...chiar daca însemna sa mergi in club duminica,după o noapte de petrecut si cu gândul ca mâine urma sa fie luni...adică școală.Deșii eu vad asta ca pe o problema...si alții ar vedea.o ca pe o prostie...eu sunt fata cuminte care prefera sa nu facă chiar orice....desii aveam oficial 18 ani,pentru mine școală era importanta...dar grupul din care faceam acum parte avea sa ma schimbe si sa ma facă din fata cuminte...fata rea.....
Eram in pragul ușii.Ora 22:30.Un maieu alb cu o fustita neagra mini de piele,pantofi negrii cu toc,geaca de piele,un plic asortat,cercei lungi,par prins in coc dezordonat,machiaj asortat cu niste buze roșii.Il așteptam pe Andy cu gasca.Nu a durat mult si au venit.
Am plecat către club...niciunul din ei nu avea masina, deci era clar ca au de gând sa se îmbete calumea.Pff....nu era nimic nou!
Cam 15 minute ne.au fost de ajuns.Muzica se auzea de la 1 kilometru distanta....Băieții deja se gândeau cu ce or sa înceapă....Seara asta urma sa.mi schimbe parțial viata.Urma sa fac ce nu am reușit sa fac niciodată....sa ma împrietenesc cu Jesica.Nu aveam nici cel mai mic gând ca asta v.a urma sa se întâmple.De la incidentul cu "bătaia" de pe hol,nu am mai vorbit cu ea.Un simplu "buna" când ne.am întâlnit in fata casei mele.
Pășim in interiorul clădirii care se zguduia de muzica asurzitoare.Deșii era duminica...clubul era destul de gol,așa ca nu a fost prea greu sa găsim un loc la etaj...unde sa stam singuri.3 canapele si 2 mese ne.au ajuns.
Au început cu cate o bere...dar mai târziu au trecut la whisky,vin si alte băuturi care mai de care.Fiind singurele fete care llerau cat de cat noi in grup(eu si Jesica)am fost obligate sa vorbim.Amy si Briana nu prea aveau subiecte in comun cu noi.Am început o simpla discuție gen..:
-Cat crezi ca au de gând sa bea?Mergem singure acasă sau mai avem cu cine discuta după atata alcool?!spun eu bgandu.ma in seama.
-Cel mai probabil vom vorbi codat cu ei.Deja nu mai avem ce vorbii cu ei!
Am început sa radem si sa ne înțelegem de parca nu am fi avut in spate 8 ani de certuri si conflicte.Parca ce s.ar fi intamplat la școală...așa-zisa"bătaie"...nu ar fi existat.
Nu am vrut sa aduc aminte de asta.As fi vrut sa.mi cer scuze.Dar efectiv nu mai aveam de ce....nu paradă sa fie beata...nu avea cum...nu bause alcool...si nici eu.Dar cum de a vrut sa vorbim fara sa ne certam ...sa aducă in discuție un subiect nasol..care sa duca la cearta....era ciudat.Nu puteam sa stau cu gândul ca ar putea sa.i fie frica de mine...doar pentru ca am data.o dracu si am ciufulit.o puțin.
-Cum de noi doua vorbim fara sa ne certam?!întreb eu hotărâtă.
-Pur si simplu am realizat ca nu mai am de ce sa ma cert cu tine..de ce sa.ti fac rău..de ce sa nu fim prietene!
-Ești sigura ca vrei?..Adică Jesica cea obișnuită nu ar fi făcut asta niciodată!!
-Sunt foarte sigura...adică acum trebuie sa vrei si tu sa fim prietene,adică după tot ce am făcut!
-E în...m.am obișnuit de mult cu vechea Jesica.O sa consider prietenia asta un început al noii Jesica!
-Pentru prietenia noastră!ridica Jesica un pahar mic de whisky.
-Pentru noi!
Am continuat seara vorbind de multe,multe lucruri care nici nu știam ca le am in comun cu ea.Pana când....
A venit Andy si Nick....ne.au luat la dans...si cu toate ca jumătate din corpul lor era plin de alcool...mai judecau puțin...După un dans energic...am coborât la toaletă....Unde ne.au însoțit si ei.
Am intrat in baia fetelor...si ne uitam una la alta si râdeam ca proastele..baietii au intrat după noi.
Andy m.a izbit de perete si a început sa ma sărute pasional....cobora cu săruturile tot mai jos,ajungând pe gat...M.a muscat facandu.ma sa gem puternic.
-Te doare?
-Nu simt durerea când o provoci tu!
A continuat sa ma sărute incercand sa îmi ridice fustița.Dar fiind mulata nu a prea reușit.Mi.a lipit o palma pe fund care a durut destul de tare.Dar cum am spus..când provoacă el durerea...nu mai doare așa de tare.
Nu eram sigura ce vrea sa facă...stiu doar ca Nick...era cat pe ce sa o dezbrace de tot pe Jesica.Dar nu aveau de gând sa o facă într.o baie murdara...beți si fara pic de minte.
Totul a decurs minunat...pana la un moment dat...când alcoolul a început sa.si facă de cap...
------------------
Am reușit sa scriu si acest capitol.Sper sa va placa si aștept parerile voastre:*:*:*.

Obsesia dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum