Capitolul 8

122 6 1
                                    

Eram putin confuza!De ce sa vina Andy...la mine,asa de tarziu...ce sa caute la mine?! Isi incepuse propozitia,dar telefonul sau l-a intrerupt...

   SERIOS......Chiar inainte sa-mi spuna de ce venise la mine,i-a sunat telefonul..SERIOS!!!

-Aaaaa...scuze...trebuie sa raspund!s-a ridicat de la masa agitat .

-Sigur!Raspunde.

-Unde este toaleta....?

-I-am facut semn sa vina dupa mine..

    L-am condus la capatul holului unde era baia.A intrat ca vantul in baie,a incuiat usa...de parca ar putea intra peste el un monstru insetat de sange....M-am uitat lung la usa...si ma gandeam daca ar trebui sa-l las sa vorbeasca linistit...sau....sa ascult...Parea destul de impacientat.....Vroiam sa plec...dar ceva ma tinea....

  "Unde ti-e capul Alessia?Baiatul are nevoie de intimitate!"

     M-am intors cu spatele la usa si am avut intentia de a pleca...dar....."din greseala" am auzit o propozitie spusa pe un ton...cam ciudat.....asa ca m-am intors si mi-am lipit spatele de perete  ascultand cu atentie conversatia.

"-Ce mai e si de data asta?Ti-am zis sa nu ma suni....."

  Nu stiu ce l-a intrebat...sau ce i-a zis cel/cea de la telefon,dar Andy i-a dat un raspuns care m-a socat...

"Da!Sunt la ea...si mergea totul congform planului daca nu sunai tu..."

 "Plan?...Ce plan?"ma gandeam eu...putin ingrijorata...M-am apropiat mai mult de usa.....

"Mai vorbim.....Vreau sa o conving sa faca asta...nu vreau  sa o fac sa sufere!"

    Imediat ce am auzit ultimul cuvant......am simtit cum pulsul meu o ia razna....m-am indepartat usor de usa....si m-am sus la capatul holului unde mi-am scos telefonul si am intrat pe facebook ca sa nu banuiasca nimic.....Dupa cateva secunde a iesit din baie.....Parea destul de calm.Nu arata ca si cum ar fi deranjat de telefonul neasteptat.

-Ne putem intoarce in bucatarie?.....Trebuie sa iti spun ceva foarte important.....intreaba el calm.

-Ok.....

   Nu stiam ce are de gand...stiu doar ca pusul meu nu era ok...si ca simteam o oarecare frica....Nu stiam de ce...Nu stiam ce vrea.....Nu mai stiam nici cum ma cheama.....Eram ca un copil mic caruia i tremurau genunchii de frica cand stia ca a facut ceva rau si parintii il chemau sa vorbeasca cu el....

  Ne-am asezat din nou la masa....Mi-am pus telefonul pe masa,dar cand sa-mi trag mana,Andy m-a prins si mi-a tras-o inapoi....

-Asculta....sti mesajele care le-am vorbit mai devreme....?

-Da.spun eu incercand sa-mi pastrez calmul.

-Nu eu le-am scris...

-Atunci cine.....?imi dau ochii peste cap sarcastica.

-Jesica!

-Nu te cred...

-Ba da.....in seara asta am fost la "OKAY" ca sa vorbimt despre.....ceva....

-Si?

-Ma-am dus la toaleta si mi-am lasat telefonul pe masa fara sa-mi dau seama ca pe ea o sa o duca capul sa mi-l ia si sa iti trimita tie mesaje.....

-Mmmmm...acum pare mai credibila povestea....

-Si.....ti-a trimis acele mesaje....

-Dar....totusi cat ai putut sa stai la baie....am vorbit o gramada....

Obsesia dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum