Capitolul 16

57 3 0
                                    

Ma uitam la telefon si păraca îmi era frica sa deschid mesajul.
"Ne întâlnim in parc la 20:30.Nick"
Ma întrebam de de trimisese mesajul cu număr privat.Poate ca sa ma sperie sau ceva.Era deja 19:50 așa ca mi.am ales niste haine mi.am prins parul si am ieșit.
La 10 minute distanta de casa mea era parcul.M.am așezat pe o banca la intrarea in parc si il așteptam pe Nick.20:20 .Nu aveam prea mult de așteptat....asta daca era punctual.
La 5 minute apare si el.
-Hei!
-Hei!Ce s.a intamplat de m.ai chemat?
-Ma crezi ca nu stiu!
-Cum adică?Ma chemi dar nu ști de ce?ma bufnește un râs sarcastic.
-Cred ca pur si simplu vroiam doar sa te vad!
Brusc zâmbetul îmi dispăru de pe fata.Un fior ma cuprinse.Eram puțin confuza...adică pentru un moment mi.am adus aminte de toate amintirile cu Nick.
-Nick?
-Da!
-Ști ca eu nu te.am mințit niciodată!
-Stiu!
-Tu nu mai mintit, nu?
-Normal ca nu!Si nici nu am de gând!
-Atunci nu.ti v.a fi greu sa îmi răspunzi la o întrebare!Dar te rog...fi sincer!
-Spune!
-Nick,tu ma mai iubești?
O tacere profunda s.a lăsat.Timp de un minut nu a spus nimic.
-Pff....da,Alessia!Da,te iubesc!Si o voi face mereu!
Știam deja răspunsul pentru ca si eu simțeam la fel.Doar ca acum il iubeam si pe Andy.Dintr.un motiv,pe care nu il ațiu nici eu nici Nick...el era cu Jesica...pe care o iubea si eu eram cu Andy pe care il iubeam.Dar ce simțeam pentru Andy nu se compara cu ce mai simțeam pentru Nick.Era o iubire diferita.
-Nick trebuie sa.ti zic ceva!
-Ce?
-Si eu te mai iubesc,doar ca ...nu te iubesc cum il iubesc pe Andy.....e mai mult de atât....Am încercat sa te uit,sa îmi fac alt crup paralel de al tau...Dar nu poți sa uiți o persoana care ti.a dat atâtea motive sa.ti aduci aminte de ea!
-Stiu,Alessia,si eu simt la fel...si daca as putea as da timpul inapoi.!
-Pfff....A început sa.mi fie frig!Cred ca ma duc acasă!
L.am luat pe Nick in brațe si s.a oferit sa ma conducă acasă.Am acceptat si pe drum am început sa radem si sa ne aducem aminte de momentele frumoasa petrecute împreună.
Într un final am ajuns acasă.Constatasem ca eram singura.
-Nick,nu vreau sa pleci!
-Nici eu,dar trebuie!
-Nu nu trebuie!Vrei sa ne uitam la un film?
-Mmmda....ar merge un film.
Am intrat in casa si am ales un film de dragoste.Ne.am așezat pe canapea mâncând floricele.Nick ma ținea in brațe.Eram conștientă ca daca Andy ne.ar vedea acum ne.ar omor pe amândoi dar nu.mi pasa,eram fericita si ma simțeam atât de bine....
La un moment dat filmul a devenit mai aventuros...Ma gândeam cum ar fi fost daca nu ne.am fi despărțit!
-Nick?
- Da!
-Îmi era dor de momente ca astea.
-Sincer,si mie!
-Si îmi mai era dor de ceva....
-De ce?
-Sa ma săruți!spun eu intaorcandu.mi capul spre el zambind.
Nick si.a aplecat capul si ma.prins într.un sărut pasional.Il simteam.Simțeam cat de mult i lipseau săruturile mele.Cat de mult i lipseam eu.
O mana era pe canapea sprijinandu.ma in ea si cealaltă pe abdomenul lui are era exact așa cum mi.l aminteam,bine lucrat.
Mi.am strecurat mana pe sub tricoul lui ridicandul si dandul jos de pe el.
La fel a făcut si el cu bluza mulata pe care o aveam.Eram foarte hotărâtă sa fac asta fara sa mai țin cont ca l.as putea pierde pe Andy....
Chiar înainte de a rămâne fara lenjerie intima ma surprinde Nick cu o întrebare.
-Ști ca ai putea sa.l pierzi pe Andy daca afla ....la fel si eu pe Jesica.Ești sigura?
-Te vreau pe tine....tot!
Nick m.a prins in alt sărut dulce care nu vroiam sa se termine niciodată....
Mi.a desfăcut sutienul si l.a aruncat pe podea.La fel si boxerii lui.Pur si simplu nu.mi pasa de Andy...il vroiam pe Nick....il iubeam si nu puteam sa il pierd....
Dimineața m.am trezit cu 2 mușcături pe gat in brațele lui Nick.
Era 7:15.M.am dat jos din pat foarte usor, am făcut un dus si înainte sa ma îmbrac la.m trezit si pe Nick.Am pregătit micul-dejun care consta intr.un sandwich.
La 7:50 eram in drum spre școală.
In parcarea din fata scolii am observat mășina lui Andy.
Brusc m.a cuprină un fior.Ma simțeam vinovata...."Ești o proasta,curva!"Cum naiba ai putut sa i facia ata lui Andy,il iubești!....Sunt o curva!"
Câteva lacrimi de crocodili mi se scurgeau pe fata....nu îmi venea sa cred....Nu îmi venea sa cred ca am putut sa.l înșel pe Andy.
Fara sa.mi dau seama....Andy era in ușă mașini așteptând sa ma dau jos....stătea sprijinit de mășina lui.Mi.am șters repede lacrimile si m.am dat jos puțin nesigura.
------------------------
Alt capitol....Ce credeți ca o sa se întâmple cu Aly daca află Andy ce a facut?
❤❤Va pup si ne auzim in următorul capitol.

Obsesia dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum