Nu aveam de gand sa ma intorc la Nick.Pe andy nu l-as fi lasat nici daca m-ar fi impuscat cineva!
Am stat asa minute bune.Intre tim a mai fumat vreo 2 tigari.Nu am spus ninic,desii ma durea sa il vad asa.L-a un moment dat s-a ridicat de pe iarba si s-a apropiat de mine.S-a sprijinit de copac langa mine si m-a prin s de mana.
-V-a mai fi vrodata cum a fost inainte?
-Nu stiu Nick!Nu stiu!
M-a imbratisat de parca ar fi fost prima noastra imbratisare si mi-a soptit la ureche"Macar v-om fi prieteni?"
-Nu,Nick!Nu v-om putea fi prieteni pentru ca tu din tot deauna mi-ai fost ca un al doilea frate care era langa mine si ma asculta tot timpul...chiar daca nu iti pasa sau erau doar niste aiurelei!Nu vei putea sa-mi fi prieten,dar vei putea sa-mi fi frate!
Simteam cu imbratisarea devenea deja calda si placuta.Trebuie sa recunosc ca imi lipseau imbratisarile lui!
Am plecat acasa,intrucat deja se terminasera orele.Am salutat-o pe mama care trebaluia in bucatarie si am urcat grabita in camera.Mi-am aruncat ghiozdanul pe scaunul biroului si ma arunc in pat.Aveam o stare foarte ciudata in care vroiam sa stau singura sa plang ,poate,sa pun cap la cap tot ce s-a intamplat astazi cu Jesica,Nick...Andy.Parca nu am fost eu astzi,am avut ganduri de genul "sa ma tai"ce dracu...d ce as face asta!Pentru unii ar fi ca o joaca,dar eu nu am batut in viata mea o fata pentru un baiat,nu am avut atata incredere in mine,nu am dezvaluit niciodata aceasta parte din mine.Vroiam doar sa fiu singura.
Gandindu-ma la tot ce m-a facut fericita si la toti care m-au facut sa sufar(habar nu aveam de ce ma gandeam la sta)am adormit.
Dupa aproximativ 4 ore m-a trezit telefonul care suna ca disperatul.Era Andy!
-Alo!
-Ce faci, pui?M-am ingrijorat atat de tare,unde ai fost?De ce nu ai raspuns?Ti-am lasat zeci de mesaje pe telefon si pe whatsapp!
-Stai linistit ca nu am patit nimic,sunt ok!am adormit cam...4 ore!Nu stiu cum de am dormit atat!
-Uhhh,ce bine!M-ai speriat foarte tare!Daca ai fi patit ceva as fi murit de dorul tau si al ochilor tai dulci!
-Awwww,ce dragut esti!
-Si ce zici ca faci?
-Pai,cred ca ma duc sa mananc ceva...e 20:40 si eu nu am mai mancat nimic de la 13:00.
-Bine,atunci te las sa manaci.Ma suni dupa!
-Ok.
-Te iubesc!
- Si eu te iubesc ,pui!
Eram ca doi copii.Dar imi placea!
Am coborat la bucatarie si am descoperit ca aveam pizza in figider.As fi vrut ceva mai sanatos,dar oizza aia imi facea cu ochiul.Mi-am incalzit 2 felii si le-am savurat.
Dupa 20 de minute am urcat in camera si m-am schimbat in pijamale.M-am pus in pat si am inceput sa vorbesc cu Sofia si doi prieteni foarte buni care erau din alt oras,dar veneau in vizita in fiecare vacanta si stateau la casa lor de vacanta.
Am stat si am vorbit ca in fiecare seara,aproape,despre tot ce ne trecea prin minte,dar cel mai des de chestii perverse,intrucat Alex,este mai pervers din fire,iar Alvin este genul de baiat vare prefera sa stea cill si care vede totul cu alti ochi.
Am vorbit mult timp,dar era deja 22:30 si deja eram plictisiti.eu nu puteam sa dorm oricat m-as fi straduit asa ca m-am imbracat mi-am luat telefonul si am plecat sa ma plimb.Eram putin cam inconstienta,sa ies singura la ora aia.Mda,nu era decat 23:00,dar totusi...Am constatat ca mama plecase la munca pentru ca era schimbul doi,probabil a vazut ca dorm si a spus sa nu ma trezeasca.
Nu vroiam sa ma indepartez prea mult.Dar simteam nevoia sa ies sa ma plimb.
Nu am ajuns prea departe.Cam la 2 strazi distanta de casa mea si la 1 de casa lui Bri.
Deodata apare cineva in spatele meu.Eram deja la 4 case distanta de cea alui Bri cand a inceput sa mareasca pasul....aproape ca alergam,incepea sa-mi fie frica....Depdata realizez ca e in spatele meu.Ma prinde cu o mama de brat si cu cealalta ma tinea de gura ca sa nu tip.Imi era foarte frica.Nu spunea nimic,iar eu ma straduiam sa tip si sa il lovesc.M-a tras dupa el pana la o dubita alba.Am incercat sa ma zbat cat de mult am putut dar nu am rusit sa scap.M-a legat la gura,de maine si de picioare.Nu intelegeam nimic nu vedeam nimic si tot ce stiam era ca m-au intepat cu ceva si am adormit.Eram exact ca in fimle.
______________________________________________-
omg...inca un capitol.....sper sa v-a placa...pup..:*:*::*:*:*:*:*:*
CITEȘTI
Obsesia dragostei
Teen FictionAlessia este o fata de 18 ani,care isi gaseste marea iubire după o ceartă cu fostul. Câteva clipe,câteva luni...pot face diferența intre ura,dragoste,minciuna... Dupa ce Aly descoperă ca o perioadă din viata ei a trait-o in minciuna,un accident o fa...