Capitolul 17

61 4 0
                                    

Cand l.am privit in ochi am uitat de tot si nu mai aveam decat un singur gand,sa.l iau in brate,sa.l strang si sa.l sarut lung si dulce.
-Mi.a fost asa de dor de tine!
-Minti!spune Andy luandu.ma in brate si sarutandu.ma pe frunte.
-Nu!Nu mint!Nu te.am mintit niciodata!
-Ufff...ce dor mi.a fost de tine,parca a trecut un an,nu o zi!
-Astazi o sa stam numai noi doi si o sa recuperam tot timpul pierdut!
-Nnn...nu pot!supune Andy indepartanduse din imbratisare.
-De ce?
-Nu pot sa.ti zic!
-Andy,tu ma minti?Mai intai ai plecat in Malibu fara sa.mi dai vreun motiv sau vreo explicatie!Si acum nu poti sa petreci putin timp cu mine?
-Aly...nu imi place sa te mint,dar e mai bine sa nu sti adevarul!Crede.ma,mai bine traiesti cu minciuna asta decat cu adevarul care ar fi si mai dureros!Te rog,intelege!
-Pff...Nu am ce sa inteleleg,Andy!Tu m.ai mintit si ai de gand sa ma minti in continuare!
-Aly,ursulet,e mai bine asa!
-Mda....
M.am intors cu spatele si am plecat rosie de nervi cantre scoala.
Nu imi venea sa cred ca ma minte...
"Atat timp cat el o sa continue aceasta minciuna,am sa continui si eu minciuna cu Nick."
Vorbaeam de lup...si lupul in fata mea.
Privind in pamant,nu am obdervat ca Nick imi apare in fata.
-Hei!Ce ai patit?A aflat Andy de noaptea trecuta?
-Buna Nick!Nu,nu a aflat e o alta chestie...
-Ok!Nu insist!Hai sa mergem in clasa!
Probabil Nick vazuse ca nu eram de loc bine dispusa si stia ca atunci cand eu nu sunt bine dispusa...e mai bine sa nu insiste.
Am aruncat o privire discreta in spate.Andy era nervos.A lovit puternic cauciucul unei masini si si.a trecut mana prin parul său perfect.Dar nu ma interesa...
Vroiam sa ajung mai repede in scoala.
Dupa ce am intrat pe usa mare a scolii am dat nas in nas cu fetele(Bri,Sofi,Mia si Jesica).
-Ce ai patit,Aly?intreaba Mia ingrijorata de starea mea.
-Mmmhhh....nu conteaza...
Am facut stanga imprejur si am plecat catre toaleta.
Priveam oglinda si fata mea.Eram rosie.Eram foarte nervoasa.Am lovit cu palma in masa din gresie a chiuvetei.Nu.mi venea sa cred ca ma minte si nu vrea sa.mi spuna adevarul.
"Mai bine sa nu sti adevarul...."
Imi suna in cap ca un ecou propozitia aia nenorocita.
Toata ziua l.am evitat cat am putut de mult pe Andy si am stat in cea mai mare parte a timpului singura.
Dupa terminarea orelor,fetele au ramas in fata scolii cat eu am mers in parcare sa iau masina.
Andy era deja acolo...statea sprijinit de masina mea cu mainile incrucisate si cu o pereche de ochelari negrii la ochi,ce.i dadea un aer de bodyguard.
M.am oprit in fata lui.
-Pot sa.mi iau masina te rog?!
-Nu!
-Andy,tu chiar nu poti sa intelegi?!Da.te!Acum!
-Nu!
-Andy,iesi...sau....
-"Sau"ce?
-Daca vrei sa nu ramai fara freza eu zic sa ma lasi sa.mi iau masina!
-Pfff....sa te vad!schiteaza un zambet sarcastic care ma facea sa ma topesc.
-Aaannndddyyy!!strig furioasa la el.
-Calm!
-Lasa.ma dracu sa.mi iau masina!
-Nu!
-Du.te dracu!
M.am intors cu spatele la el dand sa plec intrucat nu aveam nicio sansa sa.mi recuperez masina...dar Andy m.a prins de brat si ma intors catre el.
M.a tras la pieptul lui si m.a prins de sold sarutandu.ma pasional.Nu am putut sa refuz sarutul asa ca l.am continuat.
Savuram sarutul de parca ar fi fost o inghetata in mijlocul verii.
Aveam cel mai bun baiat din scoala si fetele care visau sa il aiba erau invidioase pe mine.Nu puteam pierde golanul pe care l.am invatat sa iubeasca.
Era topit dupa mine...iar eu eram lesinata dupa fiecare gest pe care il facea...in acel moment il vroiam...TOT....doar pentru mine...Il simteam si stiam ca e numai al meu.
-Sti ca nu iti vreau raul,proasto!intrerupe brusc sarutul.
-Stiu,prostule...dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma minti!
-O fac ca sa te protejez...
Sa nu te pierd!spune Andy printre dinti.
M.a luat de mana si m.a tras dupa el pana la masina lui.Am urcat fara sa stiu unde are de gand sa mergem.
Mi.am scos telefonul sa le trimit fetelor un mesaj sa le anunt ca nu pot merge cu ele si ca o sa le povestesc eu.
Dupa 10 minute am inceput sa intuiesc unde mergem.Dar dupa alte 10 minute ipoteza mi.a fost confirmata...urcasem pe cel mai inalt deal de unde se vedea tot orasul...Era superb....
M.am dat jos din masina si m.am apropiat de marginea unei stanci.Andy m.a prins de sold si priveam amandoi privelistea uimitoare.
Cand...un Range Rover negru cu geamuri fumirii opreste langa masina noastra.Din masina se dau jos doi bodyguarzi care se apropie de noi.Andy ma impinge in spatele lui si se apropie si el de ei.
--------------------------------------
Heiii!!Inca un capitol...uff...m.am straduit mult..si incep sa raman fara idei...s.ar putea sa fac din nou o pauza ...sper sa postez cat mai curand...
Va pup!¯\_(ツ)_/¯(^.^)
P.S.:In poza este Andy.

Obsesia dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum