Un zgomot ciudat s.a auzit pe hol.Sărutul dulce al lui Andy s.a întrerupt chiar înainte de orice moment frumos...am privit amandoi către ușă si clanta vroia sa se deschidă...Ne-am acoperit cu pătură si deșii ușă nu era încuiată nu se pitea deschide foarte ușor si totuși....
-Andy,ce sa întâmpla?
-Ssssttt!Taci puțin!
Andy m-a luat in brațe si m-a ținea strâns la pieptul lui.
Dupa prima încercare de a deschide usa...a renunțat...
Brusc,un fior rece si înțepător mi.a trecut prin corp.
Mi.a luat lenjeria intima de pe podea si am mers direct catre ușă...am încuiat.o după care m.am indreptat către baie...M.am stropit cu apa pe fata si ma uitam in oglinda.Îmi vedeam ochii roșii si totuși eram constienta,știam clar ce vroiam sa fac si nu aveam de gând sa regret ca m.am oprit.
M.am sprijinit de peretele rece si m.am lăsat ușor in jos...In fata mea apare Andy.
-Ce ai patit?întreabă Andy asezandu.se lângă mine.
-Sunt bine...doar ca...
M.am ridicat si am ieșit pe balcon uitandu.ma la priveliste.
Andy a venit si m.a pris de slod,punandu.si capul pe umărul meau gol sarutandu.ma ușor pe gat.
-Auu!!
-Ce am făcut?
M.am întors cu fata la el si l.am privit lung...
-De ce m.ai muscat?
-Pentru ca ești prea dulce!
Mi.am prins mâinile in jurul gatului lui si l.am sărutat lung si dulce.
-Continuam?
-Mai întrebi?
Am continuat sărutul si fara sa.mi dau seama deja eram lângă peste el in pat continuând treaba începută...de data asta nu mai avea ce sa ne oprească.
Lenjeria mea intima ajunsese din nou pe podea alaturi de a lui.Nu a durat mult pana sa fac ceea ce îmi doream de mult.
Având in vedere ca aveam 18 ani...eu nu o făcusem cu nimeni pana atunci...nu e pentru ca mi.a fost frica...ci pentru ca vroiam sa fie cu acel băiat special...iar Andy...era mai mult decât special.
Toată noaptea am petrecut.o in pat alaturi de Andy.
..........................
Dimineața m.am trezit la pieptul lui.Doar mea ca un ursulet. Am vrut sa ma ridic din pat,dar mișcarea mea puțin brusca l.a trezit pe Andy.
-Buna dimineața,ursuleț!
-Buna dimineața,prințesă!Cum ai dormit?
Ma uit in ochii lui verzi si parca ma pierdeam in verdele acela ...nu era cu nimic special de lat verde...dar era al lui.
Ne.am îmbrăcat si am coborât sa vedem ce s.a intamplat in lipsa noastră.Pe holul lung al casei sarea ba in spatele lui ba in brațele lui...
Jumătate din persoane plecasera iar jumătate dormeau pe unde apucau.Am început sa rad cu Andy.
-Chiar vrei sa rămânem aici?
-Normal ca nu!
Am plecat in mășina lui si am mers la un MC Donald's unde am luat pranzul.
Apoi am mers la mine unde ma aștepta mama.
-I.a spune,te.ai distrat?Spune mama uitandu.se la Andy zâmbind.
-Mama,tu stiai?
-Da!Normal!
-Nu pot sa cred!Spun răzând sarcastic.
Am urcat in camera mea unde m.am schimbat in alte haine..mai exact o pereche de blugi cu o pereche de botine negre cu platformă un maieu alb cu o geaca de piele neaga.Parul era într.un coc lejer iar machiajul era natural.
Cat timp m.am pregatit,Andy ma privea atent si zâmbea.
-De ce zambeat atat?
-Nu pot sa cred...
-Ce?
-Ca te am doar pentru mine..ca ești doar a mea...Te iubesc Alessia!!!
-Serios!!Awww...doamne ce dulce poți sa fi....
L.am luat in brate si la.m sărutat.Nu îmi venea sa cred ca poate fi așa romantic si pur si simplu ma zapcea din cuvinte....Modul in care ma ținea un brațe si ma săruta...ma cucerea cu fiecare clipa in care eram împreună...era perfect si nimic nu ne putea despărți...nici macar Jessica.
-Alt,pot sa.ti spun Aly, nu?
-Da,normal ca poți!
-Alt,tu ști ce ai făcut noaptea trecuta,nu?
-Pff...Andy...sunt si am fost conștientă de ce am făcut si ma bucur ca am făcut.o cu tine...Dar de ce ma întrebi asta..adică na?
-Nu stiu ,am crezut ca ai făcut.o doar pt ca erai beata si nu vroiam sa trăiesc cu ideea ca tu ai făcut.o cu mine doar pentru ca erai sub influenta alcoolului!
-Daca chiar eram beta ar fi trebuit sa ma opresti pentru ca vroiam sa fiu treaza când as fi făcut.o..casa pot sa profit si sa.mi aduc aminte de acel moment!
-Ma bucur ca ști ce ai făcut si ca amandoi o sa ne amintim de acea seara superba...
M.a luat in brațe si m.a tinut strâns la pieptul lui.
Îmi era as de bine alaturi de el...totul era așa cum îmi doream si nu as fi crezut ca ceva ar putea interveni intre noi...
Am decis sa ieșim in oraș cu gâscă.Le.am sunat pe fete si ne.am decis sa mergem in club in seara asta.
---------------
Bun...acesta este si capitolul 13.Sper sa va placa...pup✌
CITEȘTI
Obsesia dragostei
Teen FictionAlessia este o fata de 18 ani,care isi gaseste marea iubire după o ceartă cu fostul. Câteva clipe,câteva luni...pot face diferența intre ura,dragoste,minciuna... Dupa ce Aly descoperă ca o perioadă din viata ei a trait-o in minciuna,un accident o fa...