Capitolul 15

65 6 0
                                    

După ce alcoolul a început sa.si facă de cap in corpul baietilor,eu si Jesica am preferat sa plecam.Deșii riscam ca a doua zi sa auzim ca un grup de a dolescenti au făcut ravagii într.un club din Los Angeles.
-Asta e...nu putem sa mai stam cu ei!Nu ne mai înțelegem de loc!zice Jesica hotărâtă
-Ok!
Le.am întrebat si pe Amy si pe Briana daca vor sa plece.Si se pare ca aveau același gând ca si noi.
După 20 de minute intru pe vârfurile degetelor in casa,strecurandu.ma pe ușă camerei mele.
Am făcut repede un dus si m.am pus la culcare.Era destul de târziu.Nu credeam ca ma voi putea trezi sa merg la școală.Dar surprinzător am doarmit 4 ore si m.am trezit la 7:20AM.Eram destul de îngrijorata pentru Andy."Oare e bine?Nu trebuia sa plec fara el!Unde mi.a fost capul?!Sper sa nu se fi intamplat ceva!"
In acel moment ma gândeam la ce era mai rău.M.am dat jos din pat si am aruncat niste haine pe mine.Mi.am.lăsat parul lejer si ghiozdanul pe umar.Am luat cheile de la mășina si pe drum spre garaj am luat un mar din fructiera sa.mi tina de foame pana la pauza de prânz.
După 10 minute de pierdut pe drum am ajuns într.un final la scoala,unde m.am chinuit sa le găsesc pe Bri,Sofi si Mia.
Într.un final am găsit.o pe Sofi si pe Bei care erau la dulapul meu.Erau extrem de concentrate laun telefon.
-Buna fetelor!Ce faceti?
-Deci nu pot sa cred..e imposibil!
-Heiii...pământul către voi...ce se petrece?
-Ou!Buna Aly!Ce faci?îmi raspunde Bri inca concentrata.
-Pai eu sunt bine...dar voi păreți obsedate de acel telefon.
Evident ca nu ma făcusem auzita,așa ca mi.am aruncat un ochi in telefonul din mana Sofiei.Era mobilul Miei.
-Heiii!!!
-Ce s.a intamplat??tresar fetele
-Ce faceți voi cu telefonul Miei??De ce l.ați luat?...De fapt,cum l.ați luat?
-Ouu...pai...i l.am luat din dulap...dar am avut un motiv întemeiat....uite!!
M.am uitat atent si erau niste mesaje cu Luck,care era acum iubitul lui Bri,pentru ca Mia se despărțise de el din vina unei minciuni stupide.
Ma uitam atent,foarte atent si parca nici mie nu.mi venea sa cred.Mia se dădea la el...si era chiar foarte evident.
-Nu pot sa cred ca a putut sa facă asta....adică...tu ai Luck sunteți de 3 săptămâni impreuna...de ce sa.ri facă asta acum??Pff....nu e bine de loc,sa.i ducem telefonul înapoi la dulap pana nu.si da seama ca lipsește.
-Pe drum le.am povestit fetelor ce s.a intamplat aseară in club si nici lor nu le venea sa creadă.Dar in timp ce povesteam,mi.am adus aminte ca inca nu l.am văzut pe Andy la școală.
Am mers la ora si Andy lipsea...am zis ca vrea sa chiulească sau era prea obosit sa vina la școală.La pauza de prânz am constatat ca masa la care Andy si gasca statea de obicei era goala....asa ca am ieșit in curte si am mers într.un loc pustiu unde nu mergea nimeni sa stea.Am încercat sa.l sun pe Andy,dar îmi dădea ocupat.I.am trimis mesaj peste mesaj încercând sa.l fac sa.mi răspundă. Dar nimic.
"Asta e ultima încercare,daca nu îmi raspunde nu mai am de gând sa il sun!"
A sunat de trei ori si....
-Da iubire!
-Andy,unde ști??Ai idee cat de îngrijorata sunt!!
-Stai liniștită ursuleț,am avut putina treaba si acum sunt in Malibu!
-What?
-Si mie când aveai de gând sa.mi spui?
-Nu am putut sa te sun!Nu am avut semnal cam jumătate din drum.Nu îți face griji ma voi întoarce repede.Maine sunt inapoi.
-Maine...pana mâine pot sa mor!!Ai multe explicații de dat când te întorci.
-Stiu ....si promit ca ma voi revanșa!
-Bine,te iubesc ursuleț....pa!
-Si eu te iubesc....pup!!
Am inchis telefonul si ma uitam la cerul albastru sprijinita de un copac inalt intrebandu.ma de naiba căuta Andy in Malibu!
Ma gândeam cum ar fi daca am merge doar noi doi...sa ne plimbam pe plaja si sa ne bucuram împreună de un apus superb de pe o terasa a unui hotel de lux.Clopoțelul îmi spulbera visele si ma făcu sa tresar puțin.
Restul zilei mi.am tot pus întrebări stupide tipice unei iubite îngrijorate ca iubitul ar putea sa o minta...pff....
După terminarea cursurilor am ieșit cu Jesica,Bri,Sofi,Mia,Briana si Amy in oraș la un restaurant in apropiere de un parc unde mai târziu ne.am plimbat.
Într.un final am ajuns si eu acasă pe la 18:00.Mi.am prins parul într.un coc si mi.am luat niste haine lejere.M.am apucat de teme când am primit un sms misterios.Analizez telefonul si constat ca era de la un număr privat.
-----------------
Acesta este si capitolul 15. Aștept părerile voastre si va pup dulce....
VREAU PARERI!!!:-* :-* :-*

Obsesia dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum