M-a tras dupa el pana in clasa....Ne-am asezat la locurile noastre.A stat cu ochii pe mine toata ora.Nu m-a gandeam decat la un singur lucru,daca Andy m-a sarutat in seara aia si acum mi-a spus" printesa mea"...Oare e oficial sau nu...sau poate as putea sa-l intreb.Dar ce naiba...Alessia,unde ti-e capul..normal ca e oficial....de ce te-ar fi sarutat,si,totusi care erau sansele sa nu vrea sa fie cu tine...adica...na.Ma rog de ce sa ma gandesc la chestia asta...parca as fi clasa a 4a!
Un tarait puternic m-a trezit din transa....mi-am luat lucrurile si am iesit din clasa...cu directia catre toaleta.Nu ma simteam prea bine...Andy a iesit si el,uitandu-se dupa mine,dar eu deja eram la baie.Priveam lung in oglinda si ma uitam cum m-am schimbat...cum am ajuns sa ma iau de o fata doar pentru un baiat...sa...nu mai fiu eu! Parca m-a transformasem in opusul la ce eram eu.Nu puteam sa cred ce am facut...si totusi...nu regretam nimic.Simteam ca cea mai mare durere ar fi sa vad cum se e scurge sangele pe incheietura mea...dar nu mai facusem niciodata asa ceva...de ce sa o fac acum..."Nu Alessia,ce naiba faci?!Nu ai facut in viata ta asa ceva...Nu trebuie sa faci asta doar pentru ca ai facut ceva de care nu credeai ca esti capabila..Alessia,revino-ti in fire!"
Nu prea stiu ce m-a apucase,era cam ciudat,nu intelegeam de ce imi doaream sa ma tai sau de ce am reactionat asa in fata Jesicai.Aveam nevoie de putina liniste.....
I-am trimis un mesaj lui Andy,care probabil deja se intreba unde sunt.Am plecat la acel loc din padure care desii era al meu si a lui Nick...ma linistea si ma facea sa-mi dau seama ce vreau cu adevarat si ce decizii sa iau.Stiu,suna nebunesc,dar asa este...
Nu era chiar cea mai buna idee sa plec singura in padure,dar vroiam sa fiu singura...M-am urcat in masina si am plecat fara sa ma uit inapoi.Andy ma privea atent.I-am spus doar ca ma duc acasa pentru ca nu ma simt prea bine.
L-a 5 minute dupa ce am plecat primesc un mesaj de la Sofi:
"Unde esti?Andy ne-a spus ca ai plecat acasa ca iti era rau,dar amandoua stim ca nu e asa!"
Nu puteam sa o mint pe Sofi...nu am facut-o niciodata si nici nu aveam de gand sa o fac.Pe andy l-am mintit pentru ca si-ar fi facut griji si ar fi venit dupa mine.
"Mda....m-am dus in padure....la acel copac,vroiam sa fiu singura!Nu-i spune lui Andy unde m-am dus, se v-a ingrijora!"
"Esti nebuna?!Ce naiba faci singura in padure?"
"Stai calma.Nu am sa patesc nimic,nu are cine sa ma manance!Nu e chiar asa departe...plus ca nu voi sta mult!"
"Bine!AI GRIJA, TE ROG!!"
M-am dat jos din masina si am intrat grabita in padure...deabia asteptam sa ajung acolo..imi era asa de dor de acel loc...
Cum am spus ne era departe,in 5 minute ajunsesem.dar cand sa ma apropii vad o silueta a unei persoane langa copac...se ridica in picioare si isi lasa mana pe langa corp....avea o tigara intre degete.
"Ce naiba?Cine e ala?"
Am vrut sa ma apropii,dar nu stiam daca ar trebui sa il deranjez...Brusc,se intoarce spre mine.Raman pentru o secunda blocata si nu imi venea sa cred.Nu imi venea sa cred ca fumeaza,ca a ajuns sa faca asa ceva,ca din nou ma intalnesc cu aceeasi persoana ca datat trecuta!......NICK......
-Ce cauti aici?Si de ce fumezi?
-Nu e ceea ce pare!Adica tu ma-i facut sa ajung la asta!
-Ce naiba,Nick?De ce sa te fac eu...nu eu ti-am spus sa te apuci de fumat!
-Hai sa o dam dracu!Pana la urma dooar fumez,nu ma droghez sau mai stiu eu ce....
-Mda.....in ce hal ai putut sa ajungi,Nick!Nu te mai recunosc!Nu stiu cine esti!Ce ti-am facut eu sa ajungi asa!
-Alessi,nu ai vrut sa ma asculti sa vezi de fapt ce s-a intamplat,sa vezi ca nu trebuia sa ma lasi pentru atat!Eu te-am iubit prea mult si inca te mai iubesc,dar nu pot sa ti-o spun,sa te fac sa intelegi ca tu inca esti totul pentru mine!
-Nick,daca te ajuta cu ceva...desii ma indoiesc....te las sa-mi spui povestea,dar am fost acolo si am vazut si eu ce s-a intamplat,asa ca nu ai cum sa minti!
-Pur si simplu eram la dulapul meu,cand a venit ma tras de mana si ma izbit de dulap,a vrut sa ma sarute ,dar am intors capul.M-a prins de barbie si m-a fortat sa nu ma misc,am prins-o de mana si am incercat sa ma eliberez din sransoarea unghiilor ei...dar nu am fost in stare....ma simteam rau...si eram maimult lesinat decat treaz...si nu avusesem nimic inainte sa ma duc la sport.Nu am putut sa mai fac nimic pt ca ea deja ma sarutase...
-Si tu de ce ai facut-o?Puteai foarte usor sa nu-i raspunzi la sarut....dar ai facut-o!
-Nu stiu!Pur si simplu nu stiu de ce!
-Si....cu Jesica cum ramane?Parca erati impreuna!
-Nu stiu ce suntem....nu stiu ce am fost ,nu stiu ce v-am fi!
M-am ridicat de pe iarba si m-am dus catre copac.M-am sprijinit de el si am inceput sa-mi aduca aminte de toate momentele petrecute cu Nick,de tot timpul petrecut alaturi de el,ma gandeam la cat de fericita am fost.Dar nu imi e rau nici acum,si acum sunt fericita,alaturi de Andy ma simt in siguranta,acum chiar il plac pe Andy si nu vreau sa-l pierd si pe el din vina Jesicai...Poate deaia am reactoinat atat de urat in fata ei.Poate de-asta am vrut sa ma tai.Nu pot sa dau timpul inapoi si nu vreau sa schimb prezentul!
_________________________________________________________-
Gata....insfarsit am postat si eu.....sper sa v-a placa!V-a pup:*:*:*:*:*:
Sincer acum,ar trebui sa ma las de carte?:):):):)
CITEȘTI
Obsesia dragostei
Teen FictionAlessia este o fata de 18 ani,care isi gaseste marea iubire după o ceartă cu fostul. Câteva clipe,câteva luni...pot face diferența intre ura,dragoste,minciuna... Dupa ce Aly descoperă ca o perioadă din viata ei a trait-o in minciuna,un accident o fa...