Eram ca intr-un film de actiune cu rapiri si chestii.La un moment datm-am trezit legata de un scaun in mijlocul unei camere cred...am strigat dupa ajutor si se auzea cu ecou,iar eu eram legata la ochi.Am auzit o usa trantindu-se.
-Dati-mi drumul!Cine sunteti si ce vreti de la mine??
-Calm scumpete!Nu vreau sa-ti fac nimic!
-Atunci ce dracu caut aici?
-Stai calma printesa!Nu o sa patesti nimic!
-Cine esti?Ce vrei de la mine?
Deodata se deschide usa si se aude o voce cunoscuta...Era...era....Nick...
-Nick?Nick,tu esti?
-Da....
-Ce naiba caut aici..ce naiba se petrece?
-Stai calma totul v-a fi bine!
-Cum dracu v-a fi bine,daca eu sunt legata aici!
Era uimitor cum imi pastram calmul si cum nu incepusem sa plang.
Se facuse liniste pentru cateva secunde,dupa care usa se aude din nou scartaind.
-Gata?se aude vocea care m-a facut pe loc sa ma simt in siguranta.
Era Andy de aceasta data...Se auzeau pasii grei pe podea si se auzeau din ce in ce mai aprope.
Simt mainile lui mari si calde cum dezleaga nodul de la picioare si de la maini...M-a ridica in picioare si m-a cuprins de sold...Mi-a soptit la ureche"Esti gata?"
-Ga....ta pen....tr..u c..e?incerc sa scot cateva silabe foarte speriata si confuza....
Imi dezleaga esarfa de la ochi...si.....deodata am izbucnit in plans...
-Suuuuuuurrrprrizaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lacrimile curgeau suroaie...si nu puteam sa cred ca o sa se intample asta...Nu stiam daca plang de fericire...daca plang de emotie sau pur si simplu era faptul ca nu urma sa ma omoare nimeni....
Andy m-a luat in brate.
-De ce plangi nu-ti place surpriza?
-Normal ca da...nu ma asteptam ...De unde stiai ca o sa plec sa ma plimb seara...si "rapirea"...de ce toate astea?
-Am vrut sa fie ceva special...sa ai parte de cea mai frumoasa aniversare de 18 ani!Si a fost simplu...am rugat un prieten sa-ti puna un fel de cip in telefon..cu care sa-ti urmaresc fiecare miscare.
-Cine e acel prieten sunt mai mult ca sigura ca nu mi-am lasat telefonul la oricine.
S-a uitat cu un ranjet dulce la Nick.Atunci intelesesem ce era cu acea imbratisare lunga.Nu intelesesem cum reusise sa-mi ia telefonul dar am preferat sa ramana un mister.
In jurul nostru era liniste toti ascultau cu reuseam sa scot 2-3 cuvinte printre suspine.
-Te iubesc, ursulet!spune Andy stergandu-mi lacrimile.
AAAAWWWWWWWAWAWAWAWAWWA-un ecou puternic in jurul nostru.
L-am prins de gat si l-am sarutat dulce...In acel moment a intrat un tort superb pe care scria "La multi ani ,Aly!"(Aly era porecla mea din generala,nu credeam ca cineva o sa-si aduca aminte de ea...am pierdut aceasta porecla cand a venit o colega noua pe care o chema Aly si deja eram prea multe)
Au inceput sa cante "la multi ani"si eu stateam si ma bucuram de atmosfera in bratele lui Andy.
-Vreau sa sufli cu mine in lumanari!
-Sigura?E ziua ta...e marele 18!Nu vrei sa sufli doar tu?
-Nu!Sufli cu mine,ca dorinta mea sa se indeplineasca!
Am suflat amandoi dupa care Andy m-a prins intr-un sarut lung...care a dat tonul distractiei....
Am dansat si ne-am distrat ,am baut cateva pahare de ce am apucat si ne-am distrat super..pana la un moment dat cand am inceput sa nu mai gandesc logic iar andy parea mult mai treaz decat mine...si totusi...noi doi o camera singuri in noapte...distractie scene +18.
Am urcat scarile inguste am deschis o usa ,am tantito in urma noastra.Andy m-a trantit in pad si a inceput sa ma sarute coborand usor pe gat apoi pe brat in timp ce-mi dezgolea umarul.I-am dat jos tricoul si usor usor si al meu.In câteva secunde eram doar in lenjeria intima iar el in boxerii lui negri.Il zgâriam cu unghiile pe spate si imi plimbam mana pe abdomenul lui.Era perfect...o noapte perfecta.Superb..tot ce îmi puteam dori...el ,eu ,o nopate frumoasa,noi doi...
Eram peste el si ma săruta.Își plimba mâinile pe spatele meu...îmi desface sutienul si începe sa coboare cu sărutările pe sanii mei...
Simțeam cum ma topesc in brațele lui.Mâinile lui mari si calde îmi tinea corpul fragil in brațe si ușor ușor,simțeam cum se v-a întâmpla ceva ce o să-mi schimbe viata.
Eram pregătită pentru asta si eram foarte sigura de ceea ce fac...
Prima mea noapte de dragoste...si da...pana la 18 ani..adică in aceasta seara...am fost virgina...dar acum totul urma sa se schimbe....
Pana cand...
-----------------------------------------------------------
Nu pot sa cred ca am reușit sa termin si capitolul asta...Am lucrat mult la el...In poza este Alessia(Aly o sa se numească de acum)si Andy la petrecere.❤✌
CITEȘTI
Obsesia dragostei
Teen FictionAlessia este o fata de 18 ani,care isi gaseste marea iubire după o ceartă cu fostul. Câteva clipe,câteva luni...pot face diferența intre ura,dragoste,minciuna... Dupa ce Aly descoperă ca o perioadă din viata ei a trait-o in minciuna,un accident o fa...