Capitolul 3

157 9 2
                                    

    Si cand credeam ca nimic nu poate fi mai frumos....privirea mea incerca din rasputeri sa se intoarca catre masa la care stateau ei....Nick ma urmarea atent...si stia ca nu o sa pot sa ma abtin....Sucurile erau terminate....asa ca Nick a preferat sa plecam.

-Fetelor,va duc acasa?

-De ce?Vreti sa plecam?intraba Mia oarecum dezamagita de decizie.

-Nu stiu ce faceti voi dar...eu si Bri mai ramanem.

-Ok,atunci raman si eu!spune Mia hotarata.Voi plecati?

-Da!Ne vedem maine la scoala!spuse Nick.

-Ok,pa!

     Nick ma ia de mana si ma trage usor dupa el catre usa localului.le arunc un zmbet fetelor si le fac cu mana...dar inevitabil,imi fuge privirea catre Andy...Se uita deja la mine.Eram stanjenita..,Fara sa realizez,suntem deja in drum spre casa lui Nick.Incerc sa-i trimit mamaei un mesaj.

"Mama,sunt la Nick.Nu te ingrijora.:):*"

    Ajungem in fata casei lui.Opreste masina si parca se gandeste un moment.Nu reactiona in  niciun fel.Tot drumul a fost tacut,dar si eu am preferat sa tac.

-Hai!

   Ma dau jost din masina.Parca ezita sa-mi spuna ceva.Il macina ceva si nu putea sa-mi spuna.Descuie usa si ma lasa sa intru in casa.

-Hai!La etaj...ce... nu mai sti?imi spune cu u zambet sarcastic pe fata.

    Urc scarile timida,de parca ar fi prima data cand vin la el.....Deschid usa camerei lui si intru....intra si el si inchide usa in urma lui.Imi dau jos jacheta si o asez pe scaun alturi de gentura mea asa cum faceam de obici.Ma uit pe geamul de pe care la 3 case distanta imi vedeam casa.Simt cum doua maini calde ma cuprind de sold.Imi intorc capul si privirea mea se intersectase cu cea alui Nick.Fara sa mai spuna,isi apropie capul si ma saruta.Ma intoec spre el,si sarutul devine mai pasional.Il cuprin cu o mana de gat si cu cealalta ma joc in parul lui mole......Se da cativa pasi tragandu-ma dupa el....Cadem in pat,ceea ce facea si mai fierbinte atmosfera.Se opreste brusc si cu un zambet cald ma intraba oarecum gelos:

-Nu il placi pe Andy!Nu?

Il privesc in ochi si i zambesc:

-Nu!Si sti deja asta!

   Zambeste si ma cuprinde si mai strans in brate.Imi  propune un film.Iar eu nu;l refuz.Coboram in sufragerie si pregatim popcornul...dar ca de fiecare data ajungem sa ne batem cu el.Totusi ne mai raman floricele si pentru film.MA ghemuiesc pe canapea langa el,iar el ma cuprinde cu bratul si ne uitam la film.

-Daca tot esti singur,ma gandeam sa dorm la tine!Ce zici?

-Mie imi suna bine!

      Dupa ce se termina filmul,plecam spre casa mea sa- i anunt pe ai mei...care erau de acord de fiecare data, si sa-mi iau lucrurile necesare.

-Nu-mi place vremea....e frig....brr!

-Bine ca nu stai departe!zambeste Nick.

      Trebuie sa recunosc ca simpla lui prezenta ma facea sa ma simt ca in al noualea cer.MA facea fericita...si eu pe el.Ne potriveam si imi doream ca si fetele sa gaseasca un baiat la fel de atent ca si al meu.Imi era alaturi si i tinea orecum locul fratelui meu...care era plecat cu scoala in America.Ii simteam lipsa lui Jeiden....dar Nick tinea loc si de frate si de iubit.NE iubeam si tineam foarte mult unul la altul.....si nu as da nimic de pe lume in schimbul lui......

    Dupa ce imi iau lucrurile...ne intoarcem catre casa lui Nick....care (ce bine) nu era departe de a mea.

-Si ce facem....am vazut deja un  fil....nu mai vreau inca unul!

-Nici eu nu mai vreau un film.....in schimb am pofta de p pizza!Tu ce zici?

-Suna delicios!

-Sti.....

-Ce sa stiu?

-Ti-am mai spus pana acum ca.....TE IUBESC!

-Nu!Doar de vreo 100 de ori inmultit cu 100.!

-Gresit!

-Nu ti-am spus decat de un zilon catralion de ori!Si acum sunt un zilion catralion unu!Te iubesc,te iubesc,te iubesc din toata inimioara mea!

-Ba eu te iubesc mai mult!Daca o sa incerce sa mi te ia cineva,sa sti ca voi merge pana la capatul pamantului sa te iau inapoi!Si acum....cine ajunge ultimul in casa e un ou stricat......!

-Hei!

    Asa faceam mereu.Jucam joculete de gradinita si ne distram mai rau ca doi copii de 2 ani.Multi ar spune ca suntem nebuni......Dar noi credem ca asta e iubire .....dintre noi,un joc!!!Jocul dragostei!

    Nu credeam ca o sa o spun dar...:

-Nick?

-Da!

-Trebuie sa iti spun ceva!

-Ce?

- E ora 22:35 si tu nu ai comandat pizza inaca!

-La dracu!Vezi .....e numai vina ta!

-De ce a mea?

-Pentru ca ma gandeam la tine si am uitat de pizza!

-Ba nu...nu e vina mea!

   Si faea sa ezit i arunc o perna in cap.Dar nici el nu ezita si imi raspunde...pana ce intr-un final....coboram sa ne  facem ceva de mancare!El era imbracat intr-o pereche de pantaloni scurti fra maieu....i ieseau in evidenta patratelele....si muschii.Eu aveam o pereche de pantaloni scurti si tricoul lui cel larg.Ca de obicei....a izbucnit o bataie .....de data asta cu foi de salata...care erau de fapt pentru sandvis-uri.....Si cum toate foile le folosisem pentru bataie,am mancat fara salata.....

    A doua zi....urma sa fie cea mai ciudata din viata mea......

_______________________________________________

Sper sa va placa...si astept comentariile.....cititi in continuare ca nu o sa va para rau!Cea din poza este Sofia....:):):*:):*

Obsesia dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum