Capitolul 9

146 6 1
                                    

Intr-un final am reusit sa adormim...Dimineata,ne-am trezit putin obosite,dar am fost in stare sa pregatim un mic-dejun delicios...Mmmmmm....pancakes cu ciocolata si suc de portocale.Cu toate ca ne-am trezit devreme,tot nu ne-a ajuns timpul sa ne pregatim cum trebuie....

Mi-am facut un machiaj natural si o pereche de jeans,un maieu alb cu o inima neagra,o vesta de blugi asortata cu pantalonii,o pereche de botine negre cu platforma si o esarfa gri mi-au completat machiajul.Parul l-am prins intr-o coada impletita in patru si mi-am luat o bentita gri cu fundita.Ne-am luat ghiozdanele si am iesit pe usa razand.......Dar nu a durat mult...Ne-am oprit brusc,de parca ne-ar fi tinut cineva.

-Eu nu am chef de mers pe jos!spun eu.

-Daaa,nici eu!ma aproba Mia.

-Noua ne e indiferent....zambesc Bri si Sofi.

-Zic sa scoatem masinuta mea la plimbare....

-Zici bine...rade Mia sarcastica.

Am scos mini-Cooperul din garaj si pornesc spre scoala cu fetele....Muzica era la maxim.Oamenii intorceau capul si se uitau lung la masina mea.....Dar noi nu aveam treaba....ne distram.

Dupa un drum de 15 minute,am last masina in parcarea scolii langa masina lui Andy.Ca tot vorbeam de el.....Andy statea in fata scolii si se uita atent cand in stanga,cand in dreapta.Dar cand a vazut masina imediat i s-a inseninat fata.

M-am dat jos dim masina si mi-am aruncat ghiozdanul in spate.M-am aplecat sa-mi iau cheile....M-am ridicat si am simtit cum doua maini mari ma prind de sold.Imediat am tresarit si l-am vazut pe Andy.M-a sarutat lung si dulce.

-Alessia,noi plecam ne vedem la cantina!spune Sofia razand cu celelate fete.

-Ok!

Am incuiat masina si am plecat in scoala cu Andy....Mana lui calda o tinea strans pe a mea.....simteam cum ma topesc.Ne-am despartit cand si-a vazut gasca.Jesica era deja acolo.Inainte de a pleca la dulapul meu,l-am sarutat pe Andy.Jesica ne omora din priviri.Era rosie la fata si paharul dim mana ei.....putem spune ca la ucis.

Murea de invidie si de ura....Imi placea.Ma simteam de parca as fi castigat ceva....eram invingatoarea care castigase tot si Jesica era pierzatoarea care pierduse tot.Eram impinita...... Mi-am luat cartile si am plecat spre sala de chimie.Dar se putea sa-mi mearga bine astazi...NUUUU....

Priveam micul ecran al telefonului.Ma uitam la mesajele de pe whatsapp.Cand imi apare printesa in fata...

-Asculta...asta e doar un avertisment dar ai sa vezi ca nu o sa-ti fie bine,o sa regreti ce ai facut si ce faci!

-Adica?

-Auzi..."adica"....Sti foarte bine la ce ma refer!

-Daca ai chef sa te dai in spectacol....nu o face aici, unde te vede jumatate de scola....

S-a uitat in jur si si-a dat seama ca toti ochii erau atintiti asupra ei....

-Ce?Nu mai spui nimic?Acum ca esti in centrul atentiei.....Nu asta ti-ai dorit?

O vedeam cum mai avea putin si ma omora din priviri.A trcut pe langa mine impingandu-ma...Dar nu inainte de a-mi spune:

-Daca te mai atingi cu un singur fir de par de Andy,o sa-ti para atat de rau.....!

A trecut cu aroganta pe langa mine si cu un tupeu jegos....Eram hotarata sa nu o iau in seama...dar cand mi-a spus sa il las in pace pe Andy.......Imi ajunsese.

M-am intors spre ea, am facut doi pasi si mi-am infipt degetele in parul ei.Am tras-o atat de tare incat a cazut......Tocurile de 10 centimetri nu prea o ajutasera...Vedeam cum ochii i s-au umplut de lacrimi....Atunci am realizat ce facusm.Nu ma credeam in stare de asa ceva.in spatele meu se auzea un ecou.."Oooo,in sfarsit a invatato cineva mine si pe asta!"

Nu stiam sigur ce am facut si de ce am reactionat asa....In acel moment mi-a aparut in minte imaginea in care ea se saruta cu Nick.......Momentul in care mi l-a luat pe Nick..Simteam cum lacrimile se plimba pe fata mea...Dar era pacat sa stric momentul...

Mi-am sters repede lacrimile si m-am aplecat asupara Jesicai..

-Daca il pierd pe Andy din vina ta...ai sa vezi cine o sa regrete......Nu am de gand sa pun pe nimeni sa te bata...pentru ca pe mine nu ma cheama Jesica.Dar am sa-ti fac viata un calvar si ma jur pe ce vrei tu ca nu o sa mai ai parte de alti baieti....Pe scurt nu o sa mai ai parte de liniste!

M-am ridicat si am plecat spre laborator. Inainte de toate m-am oprit la toaleta unde m-am asigurat ca lacrimile nu mi-au stricat machiajul.Cand sa ies din baie am dat peste Andy.

-Ah,Doamne ce bine ca te vad!ma ia Andy agitat in brate.

-Dar ce ai patit!

-Tu sa-mi spui!

-Ce?

-Ce s-a intamplat cu Jesica?

Nici 5 minute nu trecusera de la incident si deja se stia asta in totata scoala.

-Pai am ciufulito putin ....nimic mai mult!

-De ce?Ce ti-a facut curva aia infecta?

Deja era nervos...nu vroiam sa-l supar si mai tare....era abia inceputul zile...ce ea sa-i zic....."Pai sti,Jesica a zis sa nu ma mai ating de tine!"......Doar nu era sa-i stric toata ziua...NU?

-Iti zic dupa scoala!

-Bine....printesa mea!Hai sa nu intarziem la ora!

M-a sarutat pe frunte si m-a prins de mana...Am plecat amandoi spre ora de chimie.Pe drum ma tot gandeam..."Printesa mea!.......imi place....dar totusi,nu suntem nici de 24 de ore impruna si el tine deja asa mult la mine incat sa se infurie in halul asta pentru o cifuleala intre fate.Poate din vina Jesicai,poate...poate"

_________________________________________________

Doamne ajuta....am reusit sa scriu si acest capitol....ina putin si as fi fost decapitata daca nu l-as fi scris...Am cateceva de spus,deci...

Am adaugat pe cineva in distrubuteie....si am sa adaug pe parcurs alte personaje.....Va pup...:*:*:*:*:*:*:*:*:*

Obsesia dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum