Capitolul 22

63 4 6
                                    

Incercam sa ma trezesc din transa si sa revin cu capul pe pământ.Un adevărat circuit de motociclete zăcea in mijlocul câmpului.Luminile de pe traseu se vedeau vag.Dar cu cat te apropiai mai mult,cu atat mai clar se vedeau.
-Aly,ce facem?
-Doar nu o sa stai toata seara aici!Hai sa vedem ce e acolo!spun eu nesigură si putin speriată.
Privesc putin in jur.Doar vântul suiera printre firele inalte de iarna.Nici urma de Andy.
-Huh...Sa mergem!
Am inceput sa înaintăm pe poteca îngustă catre acel teren straniu.Se auzeau din ce in ce mai tare glasurile oamenilor.

**Andy**
Unde o fi?E deja tarziu.Nu mai pot ține mult cursa in loc.Pff...Ce fac?Daca nu o sa ma gaseasca o sa se supere si mai rau pe mine.Nu vreau s ao pierd nici pe ea,dar nici cursa.E o chestiune de onoare la mijloc.
-Mike,vino aici!
-Da sefu'!
-Dute si caut-o pe Aly! Gaseste-o si adu-o aici!Trebuie sa înceapă cursa si nu pot sa nu particip!Sti foarte bine care e treaba!Hai,misca!
-Bine!Dar de unde sa stiu unde sa o caut?
-Mike,nu ma intereseaza!O cauti si in gaura de sarpe,cauti in tot locul asta,in depozit,nu stiu!Mie mi-o aduci pe Alessia!
Fara sa mai zica ceva,bietul Mike a plecat sa o caute pe Aly.Ridicasem putin vocea la el.Eram agitat.Tot ce vroiam era sa castig cursa.S-au pariat bani frumosi pe mine.Daca nu castig...onoarea tatei nu va fi spalata...Off.De ce totul tine de mine?De ce trebuie sa traiesc intr-o minciuna.Mint cea mai importanta persoana din viața mea..si pentru ce?Pentru ca tata si-a dorit ca aceasta cursa sa fie castigata de un Tomilson.

**Mike**
Chiar e agitat...Nu e bine.Off..daca ar fi fost după mine nu mi-as fi riscat viața doar pentru o dorinta.
Si sa mint si zeci de persoane în legătură cu viata mea.Off..Andy..Nu e bine in ce te bagi!
La un kilometru de circuit zăresc doua fete.Era Aly si Jess .
- Buna!Andy m-a rugat sa te aduc la el.Nu a putut veni.O sa afli in scurt timp de ce!
-Pff...Okk...

**Aly**
Mi-a promis ca o sa ma astepte ca o sa-mi spună totul...si mda,ca de obicei...Deja m-am obișnuit cu minciuna.
Ajungel la acel circuit.Priveam cum toti oamenii din tribune erau agitati si strigau numele concurenților.Auzeam in cea mai mare parte cum strigau "Tomilson".
-Mike,ce e asta!
-Asta Aly,este cea mai mare,cea mai grea si cea mai periculoasa cursa ce se organizeaza odata pe an!Si anul asta o sa participe si Andy!
-Cum adica?Mike,te rog spune-mi ca glumesti!
Devenisem panicată si nu ma mai puteam controla.Mike ne-a condus intr-o cameră de unde puteam foarte bine sa urmărim cursa.Se dăduse deja startul si concurenții erau la începutul primei ture.
Priveam cu sufletul la gura competiția...
Ultima tură era cea de-a 4-a.Respirăm greu si eram panicată.Îmi era frica ca Andy ar putea păți ceva.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Era ultima tura...Motociclistii stiau ce fac..erau siguri pe ei si stiau ce vor.Se auzea numele lui Andy strigat in toata arena.Era primul.Mai avea foarte putin si termina...Termina,iar eu puteam răsuflă usurata.Dar...asta nu avea sa se întâmple.
Priveam pe geam,norii de praf...
Deodată arena se umple de un nor imens...Incercam sa nevdam seama ce s-a intamplat.Dar auzim:
"Se pare ca titlul mult doarit si locul 1 i-a fost luat lui Andy Tomilson chiar de sub nas.Concurentul a vrut sa evite un alt concurent si a suferit o cădere spectaculoasa.Motocicleta a zburat la cativa metri de el iar acesta se pare ca nu dă niciun semn de viata.
Il putem felicită pe Marco Iglessias care a castigat cursa de anul acesta.Felicitări Marco!"

-Aaa...nn..dd.y!!!Mike,acum!Du-ma la el!ACUM!!
Tremurau incontrolabil si ma facusem alba ca varul.Mike m-a luat de mana si m-a dus la ambulanta care urma sa-l duca la spital.
Jess ne urma speriată si cu lacrimi in ochi.Eu nu stiam ce sa fac si cum sa reactionez.
~~~~~~~~~~~~~~~~
M-am dus si l-am prins de mana pe Andy spunandu-i printre suspine ca va fi bine si ca sunt acolo pentru el,ca nu o sa-l părăsesc niciodata si nu o sa-l mai las niciodată sa participe la asa ceva.
După ce l-au suit in ambulanță au plecat cu sirenele puse.Era grav...Nu se stia cate sanse avea sa-si revină...

Mike m-a luat in brate si mi-a spus ca o sa fie bine.Apoi ne-am dus la masina mea si am plecat la spital.Ulterior am aflat ca Andy avea casca desfacuta si i-a zburat de pe cap.
~~~~~~~~~~~~~~
Asteptam pe hol.Încă plângeam si tremuram toata.A iesit doctorul si a zis a putem intra dar sa avem grija la firele de pe acolo ca nu cumva sa deconectam vreunul.Se pare ca Andy era in coma si nu se stia cand se va trezi sau daca se va mai trezi.
Cat am asteptat pe hol,Mike ne-a povestit cum tatăl lui a murit acum un an in aceasi cursa.Printre ultimele cuvinte i-a spus lui Andy sa-i promita ca va aduce victoria numelui Tomilson.
-Andy a jurat ca asa va face.Dar nu a stiut ca va ajunge sa te minta.Stia ca daca iti va spune nu vei accepta ca el sa participe la o astfel de cursa asa ca a vrut sa tina secretul pana avea sa castige,iar după iti va spune totul.Te-a mințit cu multe chestii,dar a vrut doar sa te protejeze.Cand tatăl lui a murit,i-a lăsat lui Andy multe datorii si multe probleme.A vrut sa le rezolve singur,dar si-a creat altele inercand sa scape.Stiu ca nu trebuia sa-ti spun eu toate astea.Dar trebuia sa sti...

~~~~~~~~~~~~~~~~
Am răsuflat usor si am intrat pe usa salonului in care se afla Andy.
----------------------------------------------------------------------------
Buna!Un nou capitol!Sper sa va placă.Am muncit mult la el.♡♡♡♡♡☆☆☆☆

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 18, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Obsesia dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum