Priveam uimita cuvintele lui....Am chemat-o pe Mia,crezand ca nu mai vad bine...Eram....WOW.Ne uitam una la alta, parca parca bufneam in ras,prima data am crezut ca e o gluma dar dupa ce i-am raspuns...am inceput sa cred ca vorbeste serios....desii in mintea mea,stiam ca minte si ca vrea doar sa isi bata joc.
Andy: Buna!Alessia,vreau sa iti marturisesc ceva,dar nu stiu cum sa ti-o zic.....Stiu ca sunt prea direct,dar te plac...!
Eu: Ce?Asculta Andy,daca ai chef de glume....Fai-le altei fete care te-ar crede....
Andy: Te rog,credema...De ce as fi plecat de la ore doar ca sa vad ce ti s-a intamplat....si daca esti bine!
Eu: Andy,ai plecat doar de la ora de matematica,la restul orelor ai fost...fiindca eram si eu cu tine in clasa!:)))Plus ca...si eu as fi plecat,ora de mate nu e tocmai cea mai distractiva...
Andy: De ce nu ma crezi..?Adica,te-ai uitat la mine,orice fata ar da sa fie cu mine....sunt visul oricarei fete!
Eu::):):)Wuau...m-ai dat pe spate...cu "visul oricarei fete"...pacat ca am spatar la scaun!
Andy;Haide Alessia,stiu ca vrei sa fi cu mine...mai ales dupa ce ti s-a intamplat astazi cu Nick,ai nevoie de mine....
Eu: As putea alege orice baiat din scoala....De ce te-as alege pe tine?
Andy:Spune-mi ....vrei sau nu sa fi cu mine....????
Ma uitam insistent la Mia si asteptam sa vad ce zice si ea...cand...DING-DONG!
-Cred ca au venit fetele!Ma duc sa deschid eu...
- Stai,ce sa i zic....?
-Stai sa vedem ce zic si fetele......
As fi vrut sa-i spun nu..dar ceva ma indemna sa-i spun da....
Eu:Si cu Jesica cum ramane?
Andy:Jesica e doar o prietena care nu mai conteaza pentru mine....
"Ma indoies ca nu mai inseamna nimic pentru el.....si totusi,care erau sansele sa ma intrebe pe mine daca vreau sa fiu cu el.....Ce tot spun aici,ai auzit cu urechile tale conversatia dintre el si Jesica...vrea doar sa o faca geloasa...si te-a ales pe tine prntru ca Jesica,nu te suporta si ar fi cea mai buna cale de a o enerva.....Dar, si eu as putea sa il fac gelos pe Nick,ar fi o oportunitate....Mmmmm...."
-Hei,buna fetelor...ati venit....
-Buna!
-Uitati-va....voi ce ziceti....
Dupa ce au citit conversatia,le-am spus la ce m-am gandit....
-Nu cred ca e tocmai cel mai bun plan.....,dar am putea incerca..!.spune Bri indoita de plan.
-Hai sa vedem...
Eu:Bine.Sunt de acord.Suntem impreuna.
Andy:Ma gandeam daca vrei sa ne vedem maine la un suc,ceva...
Eu:Da, suna bine, pe la cat?
Andy:Maine e joi,avem ore pana la 15:00,asa ca pe la 18:30,e bine?
Eu:Ok,ne vedem maine la scoala!
Andy:Maine trec sa te iau sa mergem la scoala impreuna!
Eu:Bine!:):):)))))=)))))
Eram...WOW....nu ma asteptam...nu imi venea sa cred,nu putem sa cred...Adica,Andy...Cum,cand,de ce....
CITEȘTI
Obsesia dragostei
Подростковая литератураAlessia este o fata de 18 ani,care isi gaseste marea iubire după o ceartă cu fostul. Câteva clipe,câteva luni...pot face diferența intre ura,dragoste,minciuna... Dupa ce Aly descoperă ca o perioadă din viata ei a trait-o in minciuna,un accident o fa...