Capitolul 21

44 3 1
                                    

După o bucată buna de drum,ne oprim pe o banca. Andy era puțin agitat.Parcă vroia să.mi spună ceva,dar nu știa cum.
-Andy,te rog,spune-mi ce se întâmplă!Nu mai pot să continui așa,simt ca ceva nu e în regulă cu relația noastră.Daca tu ma minți intr-una,eu nu pot să stau să ascult orice porcărie de minciună pe care mi-o spui!Ori imi spui ce ascunzi ori o terminam!
-Aly,asculta,eu țin mult prea mult la tine și as fi în stare să omor pe cineva doar ca să stiu ca tu esti bine!Daca chiar vrei sa ști adevărul în seara asta vin-o la marginea orașului la vechiul depozit,eu o sa fiu acolo!
-Singură?Până acolo?Mai bine nu...
-Doar nu iti e frica?!Iubire,eu o sa te astept acolo.Promit!Totul o sa fie bine!Ai să vezi!
-Nu vin singură!
-Ok!Dar daca vrei sa iei vreo fata,ia doar una,nu pot să am grijă de toate!
-Andy,nu avem 2 ani,putem să ne purtăm și singure de grijă!
- Aly,ascuta-ma ca nu vorbesc prostii!Doar una!
-Mai bine ma duc acasa e deja 14:30 și începe să-mi fie foame!Ne vedem diseara!
- La 8 să fii acolo!
-Bine!
Il sărut dulce și plec.Pe drum ma intalnesc cu fetele.
- Heii!Cat ma bucur să va vad,chiar vroiam să vorbesc cu voi.
-Heii!spun fetele în cor.
- O sa trec direct la subiect.Care vrea sa vina cu mine în seara asta la marginea orașului,la vechiul depozit?
Am evitat să le spun motivul.Daca ar fi aflat de ce vreau sa merg ar fi vrut toate să vina și desii puteam să ne purtăm singure de grija, am zis să țin cont de ce mi-a zis Andy și să aduc doar o fata.
Era de așteptat să ma întrebe de ce.Aveam o scuză banală dar care ar fi putut merge.
- Andy are o surpriză pentru mine și a insistat să ne vedeam acolo!Dar nu vreau să merg singură!
-Pai eu nu cred ca as pute veni,părinții mei vor să mergem în vizită la varul tatei și...da..ma înțelegeți!spune Bri.
- Eu nu vin până acolo!Cine știe ce ni se poate întâmpla!
Ma bufnise râsul.Așa făcea mereu Sofi.I era frică de orice.
-Vin eu,nu cred ca o sa ne mănânce vreun vampir!zice Jesica încrezătoare.
-Ok.Mersii Jes!Vin-o la mine mai târziu si discutăm atunci.
-Ok!
-Pa fețele,plimbare plăcută in continuare!
-Multumiiiimmm!!
Ajung acasa si încep să-mi pierd vremea prin cameră pregatindu-ma pentru diseară.Era ora 6.
Jesica ajunge la mine și incep sa-i explic tot adevărul.
Pana la marginea orașului era de mers cam jumătate de ora și la un moment dat se face stânga și mai mergi cam 10 de minute de mers pe jos până la depozit.
Am deci ca la 7 să plecam,desii la 7:10 noi abia porneam masina.
Am plecat și in scurt timp eram acolo.La locul unde trebuia s afacem stânga.Ne.am dat jos din masina și ne uitam de jur împrejur încercând să ne dam seamă daca ar trebui să băgam masina pe acel drum sau nu.
Având în vedere ca drumul nu arata chiar bine am zis să lăsăm mașină acolo și să mergem pe jos.
La un moment dat se vedeau cateva faruri.Erau motociclete.Ne.am dat la o parte și i.am lăsat să treacă.Apoi au început să treacă din ce in ce mai multi spre depozit.
Cu fiecare pas pe care il faceam eram mai aproape...
Nu înțelegeam ce erau cu toate motocicletele alea.Dar aveam o vagă impresie.
Dupa ceva timp am ajuns.Glasul a sute de persoane se auzeau din depozit.Ne uitam prin prejur după Andy dar nu il vedeam.Începeam să devin furioasă!
-La dracu,ma aduce în mijlocul câmpului fără semnal la telefon si vrea sa dau de el!Eu nu întru acolo nici moartă!
-Aly?
-Da!
-La naiba,uite!!
M-a întors cu față către ea si mi-a îndreptată privirea către locul ce il văzuse.Am rămas în tăcere minute bune.Ne uitam obsesiv la acel loc!Nu ne venea sa credem!Nu părea a fi ceva ce trebuia să stea ascuns de mine.Dar parea a fi extrem de periculos!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heii,inca un capitol!Stiuuu, e cam scurt,dar am vrut sa fie putin suspans.Nu e cine stie ce,dar nu am mai postat de mult si am zis să mai scriu putin!✌
S-ar putea sa ma apuc de o noua carte care va fi mult,mult,mult mai bună.Ma voi ține serios de ea și o voi face cat se poate de interesantă.Nu m-am decis încă despre ce va fi...am vreo două variante dar oricum o sa ma apuc de ea după ce începe scoala!
Va pup!Astept comentarii!✌❤

Obsesia dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum