Capitolul 18

53 2 0
                                    

Totul era amestecat in capul meu.Nu mai înțelegeam nimic.Acei bărbați înalți,bine făcuți si foarte serioși ma speriau.
Andy s.a apropiat de ei si au discutat ceva vreme...intre timp eu am urcat in mășina si am așteptat cuminte încercând sa i trimit Miei un mesaj.
"Hei!Ce faci?"
Nu stiam ce sa fac,ma tot întrebam daca Andy are probleme sau daca e ceva de rău...In acel moment îmi treceau cele mai tâmpite gânduri prin cap.După 2 minute de așteptare primesc mesaj de la Mia.
"Heii!!Bine..tu ce faci?"
"Pai ști..ma plictiseam...pff...aveam chef de o petrecere ca intre fete."
"Haha....nu ti.a ajuns cele din ultima vreme?"
"Bai,e aproape sfârșitul anului...wow...ce repede a trecut timpul. Parca ieri eram la începutul anului si acum ne pregătim sa absolvim.Dar revenind la subiect,o petrecere in pijamale ar fi extraordinara.Ce zici?Maine?La mine?"
"Nu stiu ce sa zic,nu cred ca o sa pot!Dar apropo,ce rochiță o sa îți iei la banchet?"
"Pff...eu nu stiu nici macar ce culoare o vreau,ce ma mai întrebi si ce rochiță o sa.mi iau!Ma gândeam sa mergem la cumparaturi!Când poți?Adică doar noi doua!"
"Chiar nu stiu...in ultima vreme am avut foarte mult treaba si a mai intervenit si Luck si chiar simt ca inebunesc!"
"Mmmmhh...Luck!Care e faza intre voi?Adică de ce nu v.a împăcați?Tu il mai iubești iar el te iubește!"
"Pff...de unde ști ca ma mai iubește?E nesimțit,daca m.a iubea nu se cupla cu o alta fata...si culmea si una din prietenele mele!"
Știam exact cum se simte si o înțelegeam...doar ca nu as fi vrut sa.i spun ca...deșii nu vreau sa ma bag in viețile altora..uneori i fac...si când o fac o fac doar pentru binele uneia dintre acele persoane.De data asta...m.am băgat foarte puțin intre Luck si Mia...
Luck îmi era un foarte bun prieten si vorbeam foarte des...Si mereu îmi spunea ca o vrea pe Mia înapoi...
"Nu vreau sa ma bag...dar stiu din surse foarte sigure ca el te iubește!Oricum ne auzim!Ma suni când poți!Vreau neapărat sa vorbim fata in fata!"
"Ok!:*"
La 10 minute după ultimul mesaj intra si Andy in mășina.
-Cine naiba eraua acei oameni si ce vroiau de la tine?
-Aaa....sunt de la firma tatei!
-Andy,începem povestea cu mințitul?
Nu mi.a răspuns la intrebare, in schimb a pornit motorul si am pornit către casa mea.Se pare ca Andy avea o treaba mai importanta decât mine.
Poate ca uneori eram mult prea egoista si il vroiam pe Andy doar pentru mine.Dar simpla lui prezenta m.a făcea atât de fericita încât nu as fi vrut sa plece niciodată.
Tot drumul a fost atent la sosea si nu a schițat un cuvânt,dar eu nu ma puteam abține...si,când a parcat mășina in fata casei mele l.am întrebat:
-Andy,ma minți sau nu?
Si.a dat ochelarii jos si m.a privit in ochi.
-Aly,ști ca te iubesc si ca pentru tine as aduce si luna de pe cer...dar o sa afli tot....dar acum nu e momentul potrivit!
Priveam pe geam..strada si ma gândeam daca ar trebui sa am încredere in el si sa trăiesc cu gândul ca nu îmi vrea decât binele sau as putea sa spun pur si simplu"daca nu îmi spui adevărul,am terminat.o"....As fi preferat prima varianta dar nu eram sigura de ceea ce fac.
-Bine...sa mergem pe principiul "toate la timpul lor"....dar Andy..
-Da ursuleț!
-Ști,eu din totdeauna am vrut atenția ta...si daca acum ca suntem împreună nu am parte de așa ceva ..atunci când?
-La ce te referi?
-La faptul ca...de când cu aceasta "minciuna" nu mai ai timp de mine!
-Pfff....uite ursuleț...mai lasama săptămâna asta si după totul v.a reveni la normal.Promit!
-Bine...fie...!oftez lung.
M.a sărutat dulce si mi.a spus ca ne vedem la scoala.
Am intrat in casa iar mama si tata erau pe canapea.
-Buna scumpo!
-Buna mami,buna tati?Ce e cu voi de sunteți așa de fericiți?
-Avem o mica surpriza pentru tine!
Din holul lung al casei iese fratele meu Jeiden...pe care nu.l mai văzusem de 2 ani!
-Fratioare!am bufnit in plâns si i.am sărit direct in brațe.
După ce am povestit si iar am povestit am aflat ca mama si tata îmi mai plănuiseră o surpriza.
-Scumpo!Acum ca ai făcut 18 ani...eu si tatăl tau o sa plecam cu Jeiden in Germani unde lucrează el iar tu o sa ramai aici cu facultatea si cu casa.Noi o sa.ti trimitem bani de acolo iar tu o sa poți sa îți plătești cheltuielile si facultatea.
Vestea nu îmi picase prea bine..adică era o surpriza..dar urmau sa plece foarte departe iar eu sa rămân singura....pff....nasol.Am acceptat ideea...si urmau sa plece weekendul viitor.
----------------------------___-
Heiii!!!Bun...stiu,stiu...nu este celai reușit capitol..dar este o introducere a ceea ce v.a urma sa se inâmple.Va pup..✌

Obsesia dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum