AS: theek hai haseena ji agar apki yahi marzi toh yahi sahi, hum apko pyar ya shadi k rishtay mei nahi bandh sakty ha magar ehsaas k rishtay mei zaroor bandh sakty hain, hum is Chand or is sahil ko sakshi bana k ap ko vachan detay hain aainda hum kuch aaisa nahi karen gay jis say apko takleef ho.
HM: hum bhi ap ko vachan detay hain k hum kabhi koi Kam aaisa nahi karen gay jis say apko ego hurt ho.
AS: hum ap say wada kartay hai k hum umar bhi apka sath dyan gay, ek dost ban k.....
HM: hum bhi ap say wada kartay hain k humara pyar kabhi ap k farz k beech nahi aaen gay.
AS: hum apko vachan detay hain k hum apki dhaal banain gay, kisi bhi takleef ko ap tk pohnchnay k liay hum say guzarna paray ga.
HM: hum apko vachan detay hain k hamesha hum apki taqat banain gay, apko kabhi bhi kamzoor nahi parnay dyn gay.
AS and HM together: hum vachan detay hain k kabhi zindagi mei humain ek dusray ka sahara banah paray toh banain gay, humaray jevan mei pehlay farz, desh hai pyar or parivar bad mei aaey ga. Hum wada karty hain k hum dono k beech kabhi koi teesra nahi aaey ga. Or hum kabhi kisi ko is baray mei nahi bataein gay.
They look each other, a feel of clam and happiness were on their faces.
AS: khush.....
HM: ji...