AS enters in MPT.
PS, CC,SS, KS and HM. Jai Hind sirAS: jai Hind. KS hum yahan aaj sirf ap say milnay aaen hain. Looking HM
KS: hum say par kyun sir?
AS: keep looking HM: humain ek buhat hi khatarnak mission k liay chunna gaya hai, jahan say wapis aana k chances buhat Kam hain, hum janay say pehlay apni behan say milna chahtay thy.
KS: kia sirf ap hum say milnay aaey thy. Looking HM
AS: ha behna, hum ja rhay hain agar humain kuch ho jaey toh humari mata ji ka khayal rakhna or.....
KS: or kia bhaiya? Tears in her eyes.
AS: apna bhi .
KS: bhaiya ap Jaen humain umeed hai ap Jeet k zinda loatain gay.
AS: ye pehli bar nahi hai k hum kisi khatarnak mission par ja rhy hain, magar is bar ek ajeeb si baychani hai behna, hum nahi jantay k kiya bus tum apna, jijaji ka or mataji ka khayal rakhna.
KS tears flow down from her eyes.
And hugged his brother tightly.
AS: KS ap andar chalain humain ap say or bhi kuch baat karni hai.
HM heart beat faster than usual, she wants to hugged him like KS but she can't , she wants to weap but not.KS: bhaiya ap MS say mil lyn hum nay unki aankhain parhi hai, wo is baat say buhat hi zayda pareshan lag this hai, hum toh apni dil k baat ap say bol dety hain, wo bol nahi pati , bhaiya ap apna buhat khayal rakheay ga hum jantay hain k ap buhat mazboot ho gar hang Jeet k aao gay, hum ap ko apna bhai aamanat day rhy hain humain humara bhai zinda wapis cheheay ap wada karen hum say.
AS: wada.
KS: hum MS ko andar bheej rhy hain, please ap un say mil lijeay ga.
AS: theek hai.
Outside
KS: MSHM: ji KS with sad tone.
PS: DSP sir Kahan hai.
KS: wo chaly gay.
HM murmer: chalay gay.. ap kuch keh rhi this KS kahain.
KS:Wo apki chai ap k cabin mei thandi ho rhi hai , ap nay abhi tk pi kaheay na.HM: hum jaty hain.
_____________________
In her cabin.
HM: ap abhi tak gay nahi, KS keh rhi thi k ap chaly gay hain.AS: haseena ji humain jana hai, pata nahi phir kabhi ap say mulaqat bhi hogi ya nahi, agar hum lot k na aaen toh please ap humain maaf Kar dijeay ga, k hum apna wada shaid nibha na saken.
HM tie a thread around his wrist and say : fi amanillah, humain Allah par pora bharosa hai jab tk humari sansain hai apko kuch nahi ho sakta.
Tears flowsAS wipes her tears: and say no.
AS: ap nay kaha tha na ap humari taqat hai, is tarha rotay nahi hain.His mind echoing: bhaiya kia apka dil nahi karta k MS ko galay laga k dhair sari batein karen.
He wants to hug her but he knows if he hugged her it makes her weaker, he wants to make her a strong women, he faced same situation with his mother in his childhood, when his father went for war, his mother tears made his father weaker...
He passed a smile to HM and she passed smiles in return and he leaves.
__________________________The days passed, she is restless because she don't know where is AS, she wants to ask KS but she can't. Her red eyes showed that she is not sleeping properly from many night, the dark circle under her eyes are more prominent, she keeps her busy in work but she can't forget him for a single second.
KS: MS ap anu bhaiya ko yad kar rhi hai na.