PART # 11

768 45 1
                                    

In Hotel:
SS: hum 10 log hain 5 rooms hain, hum do do share kar layty hain.

CC: wah santu ji kyaa baat ki hain ap.

KS: bhaiya hum toh patidev k sath ja rhy hai room mei bohat hi tak gay hain. Santu or PJ share kar lyn gi room, ap or chachi ji, bilota or cheeta ek room share kar lo or bachi MS or sunny...

HM: hum kaisay.....

Mata ji: Anu tu is larky k sath room share kar lay, hum haseena k sath rahen gy, humain is say dheer sari batein karni hai...

AS: jaisi ap ki marzi par apko humari baat yaad hai na.

Mata ji: ha yad hai.

They all goes their respective rooms.
After some times AS knocks HM room's door.

HM: ji sir kia Kam hai.

AS: humain apni maa say Kam hai.
Ap zara dawar say hatnay ka kasht karen gi, he pushes her and enters in.

HM: aunty ji so rhi hain.

AS: par ye unki dawai layny ka samay hai.

HM: hum nay unhain khana khilaf k dawa day di hai. Abhi unhain aram karnay dyn hum sham ko unhain tyar kar k lay aaen gy.

AS: ap jo kar rhi hain wo sahi nahi hai.

HM: hum nay kia kia hai.

AS: humari maa ko hum say dour Kar rhi hain ap.

HM: hum samjhay nahi ...

AS: ap nay humaray sath sath humari maa ko bhi vash mei Kar liya hai.

HM: aacha hum nay kia hai.

AS: ji milay ek din nahi huway , maa nay humaray sath rehnay say mana Kar dia, (making baby face)

HM: is mei hum kia kar sakty hain.

AS: ha apki bhi kia ghalti hai, khair samay say aa jana, or yeh kia itne kapray kyun nikalty huway hai, lagta hai pora wardrobe utha lai hain ap.

HM: aaisi baat bhi nahi hai sirf char joray kapray hai, humain samjh nahi aa that k kia pehnain, ammi hoti toh un say poch layty , socha KS say poch layty hain isliay sab rakh lia.

KS enters.

KS: kia pochna hai hum say MS.

AS: yahi k ap inki saheta karen , dress chunay mei.

HM: dekhain KS humare pass ek frock  hai, yeh jeans top or yeh sari hum in mei say kia pehnay award function mei, ye buhat zayda formal ho jaey ga or yeh informal, hum karen kia humain samjh nahi aa rha.

KS: MS ap yeh pehnain kitni Sundar dress hai, Kahan say li hai yeh MS.
( Same dress which AS gifted her)

AS: ha bataein na Kahan say li hai.

HM: yeh nahi hum kuch or pehan layty hain.

AS: yeh kyun nahi itni achi toh hai, ap par aachi bhi lagay gi .

HM: actually yeh humari nahi hai kisi ki aamanat hai him bus yeh usay wapis karnay lai hain. Aaj wardrobe mei dekha toh socha k usay wapis kar dyn.

KS knew this is the same dress which is gifted her by  AS.

KS: ha MS aamanat lotany mei dairi nahi karni chaheay ap isay wapis kar dyn.

HM: sahi kaha ap nay KS

AS knew why she wants to return this dress?

KS: hum chaltay hai humaray patidev humara intezar Kar rhy hun gay, hum toh bus ye pochnay aaey thy k ap k pass pain killer hai toh humain day dyn, sir dard Kar rhay hai humara. Waisay bhi aaj kal ap pain killer toh layti hi hungi jo ap ko itna dard mila hai ( seeing AS).

Un Spoken Love 0neWhere stories live. Discover now