Continued.
AS enters in MPT and KS is really surprised to see him. She ran and hugged him.
KS: ap zinda hai humain yaqeen nahi aa rha.AS: behna hum jantay hain k ap log ko kitni perah hui hai, magar humaray pass yahi rasta tha k dushman ko humari maut ka yaqeen ho jaey or hum dobara us par hamla karen.
KS: bhaiya lekin ap hamain toh Sach bata sakty thy.
AS: ta k ap k logon k chehray ka itmenan deekh k dushman ko shak ho jaey.
KS: bhaiya .... Ap nay humari jan hi nikal di thi.
AS: hum nay ap say wada kiya tha nibhana toh tha.
KS: ap yahan kaheay kharay hain andar chalen, sab ap k beghair udas hai, humaray thane ki ronaq hi Chali gae hai.
They enters .
KS: pushpa ji dekhain humaray bhaiya aaen hain.PS: yeh chamatkar kaisay huwa.
KS: yeh inki or commissioner sir ki planning thi, undercover officer hain yeh isliay apnon say bhi bataein chupaty hai, humain takleef day k inhain buhat khushi milti hai.
PS: hum abhi bholay nath ka dhanewad kar k aaey.
AS: ji PJ.. to KS behna desh k liay yeh zaroori tha.
KS: ha desh ko sudharny ki ap nay hi thani hai jaisay.
AS: yeh ap keh rhi hai KS, ek police officer ho k.
KS: desh ko toh ap sudhar lyn gay, kiya apni zindagi sudharny k baray mei bhi socha hai Kabhi.
AS: is baray mei hum bad mei baat karty hain. Pehlay sab say mil toh lyn.
Cheeta, Santosh Sharma, billu ji sab Kahan hain.KS: SS or cheetay ki nakay par duty hai, billu job dhondnay gya hai.
AS: billu or job....
KS: billu sudhar gya hai, mehnat kar k kamana chahta hai.
His eyes is searching for someone.
KS: kisy dhond rhy hain bhaiya?
Kiya dekhna chahtay hain k wo zinda bhi hain ya mar gaen hain. Hum batatay hai n wo Kahan hai wo kab ki maar chuki hai kisi k dhokay nay unhain kab ka maar diya tha, jisay ap chor k gay thy wo toh bus zinda lash thi dafna aaen hum unhain...AS: yeh kaisi bataein kar rhi ap KS, Kahan hain HM.
KS: kaha k hum dafna aaen hain unhain....
AS: mazak na karen hum say....
KS: kab say apko unki fikar honay Lagi, ap qatil hain anu bhaiya humari MS ki khushiyun k....hum ab apko unhain or barbad nahi karnay dyn gay...
AS: behna wo andar hai na.
KS: ji andar hi hain, Jaen akhri deedar kar lyn unka. Jetay ji toh ap unhain mar chukay hain.
AS: hum aaty hain.
KS: bhaiya wo buhat toot chuki hain, hum nay unhain buhat dilasa diya hai par wo manany ko tyar nahi hai kehti hain ap aaen gy unka vishwas Jeet gaya kash un k vishwas ki tarha un ka pyar bhi Jeet pata, buhat mushkil mei hain wo kisi say apna dard nahi banatti, is bar ap un k zakhmon par marham zaroor lagaeay ga. Unhain ek sathi ki zaroorat hai jisay galay laga k wo sare dard ankhon say baha dyn, hum nay koshish ki thi, magar zakham deny wala hi marham lagaeay toh zakhm jaldi bhar Jata hai.
AS: hum aaty hain
_______________________________
In HM cabin
As: haseena ji... Apka intezar khatam ho gya.
She turns and saw him, she runs towards him and stopped infront of him just smile.AS: kia halat bana li ap nay apni.
HM: hum theek hai.
He spreads his arms and allow her to hugged him. She hugged him and tears are rolling down from their eyes