PART# 27_

635 35 0
                                    

A beautiful evening, all MPT team members including billu, suuny, HM mother, kS mother and AS mother are gathered in AS house for deciding AS and HM's date of marriage.

Mataji: pandit her nay aglay haftay ka shub muhrat nikala hai.

PS: next week yeh toh buhat jaldi hai, humaray tailor nay abhi tak humain kapray si k nahi diet hain hum kia pehnain gay.

KS: Amma bhak, ap nay toh apnay sath sath hum bhi phanswa dia hai PJ.

PS: hum nay, kab.

KS: ap hi nay toh Kaha tha apka darzi buhat acha or time pay si deta hai, hum nay ap par bharosa kar k usay humaray bhi kapray day deay.

PS: toh hum nay zabardasti Kaha tha k ap bhi usay dyn, Kaha tha hum nay

KS: nahi , humari hi budhhi bharasht ho gae thi, jo ap k kehnay mei aa gay hum.

AS: KS or PJ hum mudday par rahen toh acha hai.

PJ: ji sir

AS: ha maa ap kiya keh rhi thi.

Mataji: hum chahtay hain k 2 din bad sangeet, mehindi, mayun or ek haftay bad reception kar lyn.

KS: Barat Kahan gae chachi ji.

Mataji: shadi toh ho chuki hai, toh sedha reception hi hoga. Kyun behan ji.

Ammi: ji jaisi apki marzi.

SS: nahi Barat k bina shadi ka kiya maza. Or Humain jota churai ka naigh bhi toh layna hai DSP sir say or mera lehanga uska kiya?

KS: nahi chachi ji humaray bhi arman hain hum apnay bhaiya k Barat mei dance karna hai.

Billu: or bhai k bina behan ka kanya dan kaisay ho sakta hai.

PS: ha MS humari beti jaisi hain hum inhain apnay hathon say sajana chahtay hain.

CC: bilkul Sahi Kaha PJ humain bhi apni behan ko apnay hathon say vida karna hai.

KS's mother: bhabhi ji apka pata nahi par humain bhi apnay Betay k sir par sehara dekhnay ka kab say arman hai, Barat nahi hogi toh sehara kaisay sajay ga.

Mataji: lekin aplog baat toh humari samjhain, haseena beta tumhara ki khayal hai.

HM: maa humari bhi har larki k tarha khawahish thi hum bhi dulhan k tarha sajain sanwarain, humari bhi maa humain apni duaun k saey mei rukhsat karen, par humari shadi hi kuch aaisay asthithi mei hui k hum khud bhi tyar nahi thy.

KS: bilkul Sahi Kaha bhabhi nay, or waisay bhi bhabhi ki Barat ka sharara bhi ready hai, agar barat na hui toh wo lab pehnain gi itnay bhari lehanga, bhaiya ap kaheay khamosh baithain hain ap kuch nahi kahean gay.

AS: (in deep thoughts) humari suhag raat ka kia hoga...

HM feels embarrassed after listening Such unexpectable answers from AS.

KS: lo inki soi suhag raat par atak gar hai... Bhaiya bhabhi nay hamesha ap k sath hi rehna hai.

Mataji: beta sari rasmain ho chuki hain pheeray shadi sab ho chukay hain toh phir.....

SS: pheeray huway hain nikah toh nahi huway na.

CC: bilkul Sahi Kaha ap nay santu ji.....

KS: ha chachi ji hum santu say sehmat hain, is tarha humara bhi arman pora ho jaey ga.

Mataji: theek hai jaisi tum bacho ki marzi. Or tum sab logon nay mil k karna hai sab kyun k haseena ka koi bhai nahi hai or behan ji bhi akeli hain.

Billu: kaisi bataein karti hain ap hum or cheeta hain na. Kyun MS?

HM: ji bilkul, maa ji humara koi bhai behan nahi par yeh MPT humara parivar hai, jahan PS jaisi maa hai, billu, cheeta, sunny, iqbal or badnam jaisay bhai, KS or santu jaisi behan, or humain kia chaheay.

Un Spoken Love 0neWhere stories live. Discover now