RART#19

741 44 0
                                    

Next Day morning.
Everyone is very happy after seeing HM and KS happy. PS starts fighting again with KS

PS: KJ humara kajal pencil nahi mil rhi ap nay Kahan rakhi hai, ap nay jo hum say raat mei li thi.

KS: hum  lagany k bad torant usi waqt ap k dressing table par rakh diay thy , humain ka pata kaha gae.

PS: ap nay jan bojh k chupai hai ,ap hum say jalti hain , hum ap say zayda jawan or khubsorat hai.

KS: budhhi ghori lal lagam, santu inhain aaina la k dekhao zara, khubsorat .... Aaina dekh k khud dar na gaen toh humara naam badal dena.

PS: phir kia naam socha hai ap nay kia naam rakhain apka, pooray lucknow mei hamaray husan k charchay mashoor hain.

KS: hum bhi log karak karishma k naam say jantay hain, PJ ap nay abhi humara bhaukal nahi dekha hai, humara dimagh ghoom gya na, toh ye aankhain  nahi rahen gi  gotiyan khelain gy insay, toh kajal kahan lagaein gi ap, Jaen apna Kam karen.

PS: ja rhy hain....

CC: santu ji hum ap k liay chae laty hain, in Saas bahu ki larai mei apka sir dard Kar rha hoga na, hum ap ka sir daba detay hain.

SS: or gala daba dungi, ja Kam Kar MS aati hi hungi.

CC: jatay hain gussa kyun kar rhi hain aap sarry santu ji....

KS: bhak ...... MS kaheay nahi aaen.

HM: hum aa gay KS.

All : jai Hind MS.

HM: jai Hind.

KS: sab khair toh hai dyar kaheay hogi, ap toh aaj bilkul fresh lag rhi hain, baat kia hai.

HM: darasal humari aankh dyar say khuli rhi, raat buhat achi sakoon ki neend aai this, shaid medicine ka asar tha.

KS: medicine ka ya kuch or MS?

HM: KS..... SS koi nai update.

SS: ha MS wo mere quarter ka....

CC: Santu ji ufff ye masomiyat case k baray mei poch rhi hain MS.

SS: ha cheetay case k baray mei hi bra rhi hun... MS kal humaray police quarter mei chor ghuss aaya tha, mei nay usay pechay say daboch liya, or usay samjhaya k agar usay jail ho gai toh uskay biwi bachon ja kia hoga , us nay maafi mangi k aainda wo aaisa nahi karay ga mehnat say kamaey ga toh mei nay usay samjha k chor dia.

KS: wah santu wah, usay do kantap lagny chaheay thy, chori woh bhi police quarter mei, agar hum hotay na usko aaisa mar martay k ek ho baat nikalti k darogha ji toh buhat dekhey par tum sa nahi dekha.

HM: KS kabhi toh apnay hathon or pairon ko aram dia karen, hum chahtay hain k ap k hath or pair ko chuttiyun par bheej dyn. Or apka dimagh or dil on duty rahay

KS: kia baat Kar rhi hai MS , bhala aaisa kaisay ho sakta hai..

HM: ap ko yeh order day k ap agly case mei apna hath or pair nahi chalaen gi.

KS: yani no Muka laat only jajbat.

HM: jazbat KS.

KS: wohi toh kaha hum nay ja ja bat.

HM: bolain ja

KS: ja

HM: za

KS: jaja.

HM: za zay KS

KS: ja.

HM: keep trying ho jaey ga touch your tounge with your teeth and say za.

Un Spoken Love 0neWhere stories live. Discover now