HM is just coming out after taking shower, she wipes her hairs with towel but she feels some warm and known touch in her body.
HM: Anu ap is waqt yahan, maa nay toh humain milnay say mana kia tha na. Toh ap kyun aaey
AS: isliay maa say chup k aaey hain.
HM: acha lekin kyun?
AS: wo kiya hai na jaan, aaj humari haldi ki rasam thi sab nay meri jan ko haldi lagai, hum na lagaein yeh kaisay ho saktay tha.
While rubbing his checks against her checks and applied haldi on her face.
HM: Anu yeh kia kar rhy hain ap hum nay abhi shower liya hai. Phir say ganda kar rhy hain ap humain.
AS: acha hum apko ganda kar rhy hain tightening his grip around her waist.
HM: ji... Waisay apko anay kis nay diya, I mean kisi nay roka nahi apko.
AS: nahi hum sab say chup k aaey hai, apni khirki say kood kay ta k humain koi na deekh saktay, isliay hum apki balcony say aaey hain.
HM: agar maa nay apko dhondha toh.
AS: kisi ko pata nahi chalay ga, maa ko hum nay Kaha tha k hum shower layny ja rhy hain, or door undar say lock kar k window say aa gay.
HM: itni baytabi hai hum say milnay ki.
AS: ha bus do din jaldi say guzar Jaen phir hum hamesha k liay ek jaan jo Jaen.
HM: Anu..... Sabar karen sabar ka phal metha hota hai.
AS: phal metha toh hota hai kyun k phal ka naam haseena jo hai. Or humain yeh phal aaj hi khana hai.
Bites her on her neck.
HM: Anu kiya kar rhy hain ap?
AS: shaid isay romance kehty hain.
HM: ab Jaen humain bhi bahir jana hai, sab intezar Kar rhy hungay.
AS: itnay kasht kar k hum ap say milnay aaey hain or ap humain janay ka keh rhi hain.
HM: wah kia hum.nay Kaha tha aanay ko?
AS: jan.... Before he speaks more his phone rings.
AS: uff is waqt Kaun hai.
HM: Dekho gay toh pata chaly ga na Kaun hai.
AS: behna bhi na.... Is waqt kyun call Kar rhi hai.
He picked the call.kS: bhaiya kahan hai ap.
AS: apnay kamray mei kyun?
KS: jhoot nahi ap MS say milnay gay hain na.
AS: nahi nahi toh, hum kyun Jaen gay un say milnay, maa ki hukum k beghair hum kaisay ja sakty hain.
KS: phir jhoot, ap kamray mei nahi hain apnay, hum or chachi ji buhat dyar say knock kar rhy hain, ap darwaza kaheay nahi khool rhy phir.
AS: hum aram kar rhy hain, humain thand lag rhi hai buhat, or tabiyat kuch theek nahi lag rhi.
KS: acha.. kahy itnay jhoot bol rhy hain bhaiya, sach kyun nahi keh dayty ap Bhabhi k sath hain.
AS: nahi behna.
KS: maan layty hain ap ki tabiyat theek nahi hai thand bhi lag rhi hai apko , phir yeh kamray ki khirki kyun khuli hai, thandi hawa agar andar jaey gi toh or thand lagy gi na.
AS: behna ap humari jasusi kar rhi hain.
KS: zahir si baat hai hum chachi ji k aadesh ka plan kar rhy hain, or waisay bhi hum ek police officer hain. Jaldi ghar aaen warna hum chachi ji ko bata dyn gay k ap kahan hain.