PART #13

729 42 0
                                    

It was around 3:00 am, all members of MPT and DSP are still in thane.

AS: humain samjh nahi aa rha kuch, sir bhi dard say phata ja rha hai, akhir ye chori hui toh kaisay hui.

KS: ha sir hum 50 bar toh recording check Kar chukay hain , par koi suragh nahi mil rha.

HM: zaroor kuch hai KS jo humain nahi dikh hai.

KS: MS kuch hoga toh dukhay ga na, hum ko toh lagta hai un logon nay humari raton ki neend kharab karnay k liay ye nakli diamond exhibition mei rakha tha. Hum subha hi ja k unki khabar layty hain aysa mar marain gay k ek ho baat niklay gi mun say
SS in sleepy mood: darogha ji toh dekheay buhat par tum say nahi dekha.

KS: dekha MS yeh Santu neend mei bhi humara bhaukal janti hai.

AS: shant ho Jaen KS, kia Sach hai kia jhoot is tarha marnay petnay say nahi pta chalay ga.

MS: ha KS kia mujrim itni asani say apna jurm qabool kar lay ga, mulzim khud kaheay ga k wo mujrim hai.

KS: toh ap bataein hum Kya karen. Ap nay bhi toh recording dekhi hai na heera ek second k liay bhi tas say mas nahi huwa, na koi aaya na koi gaya phir asli k jagha nakli heera kaisay aa gya. Is say yahi baat sabit hoti hai na wahan asli heera rakha hi nahi gya tha.

AS: KS agar aaisi baat hai toh humain sabit karna hoga. Or hum sirf shak k bina par kisi par hath nahi dal sakty
His phone ring.
AS: ji sir hum suragh lagany ki pori koshish Kar rhay hain.

Com: koshish, jab security ki zimadari ap logon ko di gai thi toh ap logo nay dheyan rakhna chaheay tha, or jab diamond chori ho gya hai toh ab ap chor pakarny ki koshish Kar rhy hai.
Ap logo k hotay akhir chori hui toh kaisay?

AS: sir ap humain ek moqa dyn, hum nay wahan par pori nazar sayum khud rakhi thi , humain yahan koi bhi aaisi mashkook harkat nahi Lagi.

Com: kal tak ka samay day rhay hain tumhain, chori kaisay hui kis nay ki, apradi Kaun hai yeh pata lagana apka Kam hai, warna suspension k liay tum or tumhari team tyar ho jaey.

AS: sir ap humari baat sunaain.
But he cuts the call.

AS: samjh nahi aa rha hum kia karen.

KS: kia kaha sir nay.

AS: yahi k agar hum nay kal tak apradi ko nahi pakra toh hum sab ki naukariyan Jaen gi.

KS: sir hum nay kia kia hai, hum nay toh security k liay koi kasar nahi chori.

HM: KS chori toh hui hai pooray 3 crore ka diamond tha. Shuraksha ki zimadari humari thi, par chor hum say bhi do qadam aagay nikla.

AS massaging his head by himself, PJ and CC are sleeping on the chairs and santu is yawning.

HM: SS,CC or PJ ap log ghar Jaen hum kuch hal nikal lyn gay, raat bhi kafi ho  gae hai.

PS: MS hum aaisay ap logon ko choar k kaisay Jaen.

CC: ha MS hum nahi jaen gay.

KS: or ap log yeha kar ka rhay hain siway sonay k , behtar yehi hoga ap log ghar ja k aram karen.

SS: par humari job .....

AS: ap log chinta nahi karen, hum is k utar adikari hain, agar hum yeh case suljhanay mei assafal rhay toh hum Sara ilzam khud par lay lyn gay k humari yojna k wajah say yeh sab huwa hai.

HM: sir ap aaisa kyun keh rhy hain, hum KS or ap hain na koi na koi rasta zaroor nikal lyn gay.

AS: kaisay niklay ga rasta, pehli bar hum kisi guthi ko suljhay mei assafal ho rhy hain.

Un Spoken Love 0neWhere stories live. Discover now