Next morning in MPT.SS: jai Hind MS, KS and Sir.
Trio: jai Hind.
SS: aaj ap teeno sath mei.
KS: hum anu bhaiya k ghar say aa rhy hain.
SS: ap or MS ap bhi raat wahen thi.
KS: ji and narrates all story.
PS: bechara humara lalla, akely barish mei bheegta rha, or ap wahan mazay kar rhi thi.
KS: bolnay say pehlay soch liya karen PJ, hum shoq say nahi rukay thy, barish ki wajah say rukna para, waisay wo kisi ghair ka ghar thori hai, humara maika hai wo.
CC: apka maika hai toh wahan MS kyun ruki?
SS: unka susaral hoga.......
HM and AS shouted: SS......
CC: santu ji santu ji, mana k ap bohat hi masoom hain, ek tho minati hai ap say, please bolnay say pehlay ek bar soch lia karen.
SS: sorry sir sorry MS. Mei nay soch k nahi bola tha.
HM: theek hai apna Kam karen, or koi nai update SS.
SS: ji MS ap k liay ek parcel aaya hai is par apka or DSP sir ka naam likha hai.
HM: hum dono k liay kis nay bheeja hai sir.... Kahan hai wo parcel SS.
CC: ap k cabin mei rakha hai..
HM to AS: chalen sir deekhty hain kia hai us mei.
AS: ji chalen.
In cabin:AS: kia ho sakta hai is mei.
HM: yeh toh isay kholnay par hi pata chalay ga.
AS: kholain isay.
HM: ji
She opens .
HM: yeh toh hum dono ki tasveerain hain magar yeh kis nay bheji hain, or yeh letter.AS: dekhain humain....
HM: nahi sir rehnay dyn ap hum apko nahi dikha sakty.
AS: kyun?
HM: kyun k ye edited pic hain.....
AS: matlab.... Dekhain toh sahi humain is mei humari bhi tasveerain hain toh hum deekh sakty hain na.
HM: yeh lyn....
AS shocked after seeing pictures, yeh kab or kia nay li, or yeh bilkul ghalat angle say li gaen hai dekhnay walon ko ghalat parateet hoga.
(Pictures includes when HM opens his shirt button in hospital, they fall on bed, their salsa dance, she rested her head on his chest, and when he picked her up in his arms)HM: ye letter bhi hai.
AS: kia likha hai is mei.
She reads it and completely shocked after reading it." Yeh toh bus ek trailer hai HM, agar tum yeh nahi chahti ho k tumharay or us DSP k na jaiz sambhand k charchay pooray lucknow shehar ko pata chalen, toh aaj sham is bataey huway patay par aa jao, warna kal k news or har newspaper par tum dono k hi charchay hungay, koi hoshiyari nahi aaj sham akelay...
Apka apna ManojAS: yeh toh wohi hai kia nay ap say badtameezi ki thi or hum nay jisay jail bheja tha, par yeh reha jab huwa, or yeh sab us nay jab or kaisay kia?
HM: hum aaj sham is say milnay Jaen gay....
AS: ap akely nahi Jaen gi hum ap k sath Jaen gay.
HM: nahi ap nahi aaen gy us nay dhamki di hai agar ap humaray sath gay toh wo yeh tasveerain social media par viral kar day ga, na hum yeh afford kar sakty hain na aap.