PART#26

589 34 0
                                    

AS: haseena ji ka location trace kyun nahi ho that, kahen wo kisi mushkil mei toh nahi phans gaen, na unka phone Kam Kar rha hai na hi humara tracker. Humain unki buhat chinta ho rhi hai, Kahan lay k gay hun gay wo log unhain.

On other side.

HM: Vishal yeh Kaun si jagha hai or pakhi Kahan hai. Humara phone kyun  Kam nahi Kar rha? Yeh Kahan lay aaen hai ap humain.

Vishal: relax aarzoo hum hain na ap k sath ( holding her by her shoulder) ap ko kuch nahi honay dyn gay, hamesha ap k sath rahen gay, bhala itni khubsorat larki ko hum kaisay kisi k hathon beech saktay hain.

HM: kia keh rhy ho aap?

Vishal hugs her.

HM: dour raho hum say. Pushes him away.

Vishal: DSP k sath toh bara chipka rhi thi, mujh say kyun dour ja rhi ho.

HM: wo us waqt ki zaroorat thi.

Vishal: or tum meri zaroorat ho... Hold her by her waist.

HM: tum chahtay kia ho , or yeh sab kia chal rha hai Kaun ho tum, tumhara maqsad kia hai?

Vishal: sab bata dyn gay bus agar tum humara sath do toh?

HM: matlab.

Vishal: hum koi NGO nahi chalatay, humara mission masoom or ghareeb larkiyun ko job or paison ka lalach day k kidnapped karna hai phir humaray naigh ji, unhain vedesh mei sheikh sahab ko beech dayty hain, ye larkiyan ya toh kisi night club ki ya phir kisi k bistar ki zeenat ban jati hain, par mei tumharay sath aaisa nahi karunga, kyun k Vishal ka dil tum par aa gya hai, is heeray ko mei apnay khawahishat ki taskeen k liay rakhun ga. Bus tum mera sath do.

HM: theek hai hum tyar hain, har cheez ki ek qeemat hoti hai, or humari qeemat pooray ek crore hain, kiya tum ada kar pao gay itni qeemat.

Vishal: bus itni si qeemat, bus yeh deal hotay hi paisay tumhain mil Jaen gay

HM: toh humari bhi deal pakki hui, hum pooray ek crore k badlay khud ko tum say beechtay hain, par humari ek shart hai.

Vishal: kia?

HM: jab Tak paisay humain nahi mil jatay, tum hum say dour raho gay.

Vishal: theek hai, dour rehnay ka dil toh nahi chah rha par theek hai, tum his tarha us DSP k sath chipak rhi thi mera khud ko sambhalna mushkil ho gaya tha.. ha pakhi ko is ki khabar nahi honi chaheay warna anjam janti ho tum.

HM: theek hai.

____________________________

AS in control room.

AS shouted on staff of control room.

AS: yeh kia kar rhy hain pooray 2 ghantay ho gay ap log haseena ji ki location trace nahi Kar pa rhay.

Man: sir humain lagta hai wo jid jagha hai wahan koi jammer laga hai, jahan par na koi mobile Kam kartay hai na koi tracker...

AS: yeh kaisay ho saktay hai, or wo gari jis ka pecha karnay ka kaha tha wo Kahan ghayab ho gae achanak say, ek Kam Sahi say nahi hota ap logon say.

Man: sir aap shant ho jaey hum koshish Kar rhy hain.

AS: koshish kitni aasani say keh rhy hain k ap koshish Kar rhy hain.. samadhan kyun nahi nikal rhay? Jald is jald humain humari haseena ji ka exact location chaheay.

Another Man: sir please clam down.

AS: kaisay shant ho jaey humari patni hai wahan akelay or hum yahan us k liay kuch nahi Kar paa rhy.

Un Spoken Love 0neWhere stories live. Discover now