PART #7

945 46 2
                                    

beautiful morning is waiting for new beginning she was very happy today.
HM: 9 baj gay ya Allah hum aaj late kaisay ho gay.
But she smiles after recalling yesterday's night. She wants to call him she picked her phone
Itni sari miss calls, kis ki hain... karishma Singh, hum abhi Tak thane nahi pohnchnay isliay wo chinta kar this hungi. She called her but she is not picking her call. So she texted her.

________________________________
In thane.

KS: jai Hind MS ap ki tabiyat toh theek hai itni dyar kaisay ho gae apko. Hum ap ko kitnay call kiay hain ap utha kaheay nahi rhi thi humara phone.

MS: darasal kal raat hum dyar say soey thay, isliay subha jald nahi uth paey. Ap phone kyun kar rhi thi KS sab theek toh hai na...

KS: wo DSP sir aaey huway hai ap say milnay k liay un k pass phone toh hai nahi isliay humain kaha tha ap ko phone karnay k liay.

MS: wo itni jaldi kaisay uth gay.

KS: kia matlab hai MS apka...

MS: kuch nahi humara matlab tha k itni subha subha kaisay aa gay. Kahan hai wo.

KS: ap k cabin mei hain.

MS: acha theek hai hum in say mil layty hain.

In her cabin:
MS: sir... Ap itni subha subha. Humain bula liya hota hum HQ aa jaty ap nay kyun zehmat ki.

AS: hum yahan SHO haseena malik say nahi apnay dost say milnay aaen hai , wohi jis kal hum nay rishta jora hai.

MS: ji hum kuch samjhay nahi.....

AS: ehsaas ka rishta.... Or isi natay hum apko kuch bhait denay aaen hai.

MS: kiya?

AS: hath aagay karen.

She forwarded her hand her plan is upside he hold and flip her hand and tie a bracelet about her wrist...
AS: kaisa laga apko humara bhait.

HM: acha hai buhat acha hai par yeh dosra kis k liay hai.

AS: humaray liay. Ye hum dono k hathon mei hamesha rhay ga us waqt k jab tk humari sansain hai.

She just smile.

AS: hum chaltay hain ek case k silsilay mei court jana hai.

MS: ji theek hai...

Someone call on landline number.
SS received the call.
SS: janpat thane lucknow se constable Santosh Sharma bol rhy hai, hum apki kia sewa kar sakty hain.

Person: humain  DSP Anubhav Singh say baat karni hai, khabar mili hai k wo ap k thane mei hain.

SS: ji ap Kaun bol rhy hain?

Person: unka shubchintak, bat karwaen ap in say.

SS: ji hold karen.
SS: sir ap say koi baat karna chahtay hain.

AS: Kaun hain?

SS: pta nahi keh rha hai k apka shubchintak hai.

AS: baat karwaen humari.
Ji hum DSP Anubhav Singh baat kar rhy hai ap Kaun bol rhy hain sherman.

Person: hum Ajay k bhai bol rhay hai whoi ajay jaisy tum nay drugs and guns ki illegal sumggling mei pakra tha, or phansi ki saza dilwai thi yad aaya kuch.... Tum jantay ho hum apnay bhai say buhat pyar kartay hain jan hai wo humari wo hum say dour ja rha hai toh hum nay socha k just shaks nay humain humaray bhai say dour kia hai kyun na hum bhi uski sab say Priyee cheez ko us say dour Kar dyan... Bacha sakty ho toh bacha lo apni sab say qeemti shaks ko. Samay Kam hai jo karna hai jaldi karo.... And cuts the call.

Un Spoken Love 0neWhere stories live. Discover now