1 DIO

1K 39 1
                                    

Spremam zadnje stvaru u kofer i nadam se da cu ga vidjet. Tata je usao u sobu i zagrlio me.

"Jesili sretna?"

"Da, jos mi samo treba da vidim Neymar"

"Haha nego sidi dolje rucak je gotov"

"Budem samo da ovo spremim"klimnuo je glavom i izasao iz sobe. Bas sam sretna sto imam tako dobrog tatu (moja mama krivi tatu sto je gledao svjetsko nogometno prvenstvo i sto sam sad luda za nogometom i Neymarom). Spremila sam zadnju majcu iz svog ormara i spustila se dolje do dnevne sobe. Opresti te sto se prije nisam prestavila ja sam Petra. Imam 16 godina i idem u 2 razred srednje Gimnazije. I jos najvaznije ludim za nogometom, nogometasima, a pogotovo za Neymarom. Dosla sam u dnevnu sobu i sjela za veliki stol. Za rucak smo imali ponfri i meso. Przo sam to pojela jer nisam htijela slusat kako mama i tata pricaju. To je predosadno. Vratila sam se u sobu i upalila laptop. Otisla sam na facebook i poslala poruku svojoj najboljoj frendici Niki. Dopisivale smo se do pola 11.

Sljedeci dan

Neko me budi iz slatkog sna. Budim se a tata me jos uvijek gura i dere se "BUDI SE IDEMO U BRAZIL"

"Daj me pusti jos malo da odspavam"stavila sam jastuk na glavu a on ga je uzeo i bacio na drugu stranu sobe

"Zelis da zakasnimo?"

"Ne..."ustala sam se i dogegala do kupaonice. Napravila sam jutarnju higienu i obukla se. Obukla sam rozu haljinu i balerinke. Moj tata je vec odnio moje kofere u auto.

(...)

Pozdravljam se s mamom i ulazim s tatom u avion. Sjedam na svoje mjesto pokraj prozora i radim selfie koj objavim na instagram. Naravno da je moj ludi tata upao u kadar s jezicinom vani. Naslonila sam glavu na prozor i jedva ocekivala doc u Brazil.

(...)

Izlazim iz aviona i zakucavam se u nekoga. Pada mi mobitel i sagnem se da ga uzmem. "Sorry stvarno sam nespretan"spusta se do mene i kupi djelove mojeg mobitela. Na trenutak su nam se ruke dodirnule. Kad sam podigla pogled vidjela sam poznat osmjeh.

"Ja sam Neymar, a ti?"pruzio mi je ruku koju sam ja rado primila

"Ja sam Petra"

"Nego Petra mogli bi se jos neki put vidjeti?"

"Da"

"Bok"

"Bok"

Okreno se i otisao svojim putem. Nisam mogla ni sanjat da ce mi prvi dan u Brazilu bit toliko super da sam cak i upoznala Neymara...

Happy MistakesМесто, где живут истории. Откройте их для себя