(Na slici je Petra)
Petra P.O.V
Bude me zrake sunca koje tuceju ravno u moje oci. Otvaram oci i skuzim da je Josip u mojem krevetu. Odmah sam se sjetila nase prosle noce. Polako sam se ustala iz kreveta i otisla u kupaonicu. Kad sam se pogledala vidjela sam doslovno cudoviste od sebe. Pocesljala sam se i kosu zavezala u visok rep a na lice sam stavila puder da mi se ne vide podocnjaci i malo maskare. Kad sam napravila jutarnju higienu otisla sam u svoj veliki ormar i obukla crnu adidas trenirku i bijelu majcu s cvijednim natpisom adidas. Izasls sam iz velikog ormara i vidjela Josipa kako jos spava. Dosla sam do njega i pocela ga budit.
"Josipe budi se imas trening"
"Trening!"odmah se digao i poceo oblacit. Za nekih 3 minute je bio gotov. Poljubio me je i otsao na trening. Inace ovo mu je zadnji trening do utakmice HRVATSKA-BRAZIL. Moj tata je njemu trener i bas ne voli kad kasi zato je i bio tako brz. Otisla sam u kuhinju i napravila si dorucak. Kad sam pojela dorucak ubula sam ari maxice, stavila si slusalice u usi i otisla na jutarnje trcanje.
Neymar P.O.V
Nova utakmica s Hrvatskom. Nova nada da cu je srest, ali svaki put kad bi je poceo trazit nikad je nenadem. Nadam se da cu je nac da je mogu cvrsto zagrlit i rec joj volim te.
YOU ARE READING
Happy Mistakes
FanfictionOvo je moja nova prica o Neymaru. Nadam se da ce vam se svidjet.