6 DIO

653 30 1
                                    

Dolazim doma i odmah sam otisla do kupaonice da se otusiram, jer ako se ne pozurim budem zakasnila na utikmicu. Kad sam se otusirala obukla sam crveno bijeli dres od Josipa i podrapane treperice. Uzela sam si torbicu i krenula prema stadionu Maksimir. Upalila sam auto i krenula . (....)

Dosla sam do stadiona. Sparkirala sam auto i usla u stadion. Hodam hodnicima do Josipove svlacionice. Uzela sam mobitel i polako isla do Josipa. Putem sam se zabila u nekoga.

Neymar P.O.V

Zabio sam se u neku djevojku. Kad sam joj pogledao lice bilo mi je poznato. To je Petra. Moja Petra. Izgleda ljepse nego prije.

"Sorry sto sam se zabio u tebe"pruzio sam joj mobitel koj joj je pao na pod kad smo se sudarili.

"Ma OK je navikla sam"uzela je mobitel iz moje ruke. Na trenutak su nam se ruke dodirnule. "Sorry ali moram sada krenut"rekla je zbunjeno

"Da i ja bi trebao"mahnula mi ne i otisla. Nadam se da jos uvijek nesto osjeca prema meni.

Petra P.O.V

Krenula sam prema Josipovoj svlacionici a jos uvijek se nomogu sjetit od kud ja onog lika poznajem. Poznajem ga ali nikako da se sjetim. Dosla sam do njegove svlacionice. Pokucala sam i usla.

"Ej"dosla sam do njega i zagrlila ga cvrsto.

"Nego htio sam ti rec da je tvoje mjesto kao nase klupe (Hrvatske)"

"Stvarno?"

"Da , ajde pozuri dok ti ovi ne uzmeju mjesto"

"Budem ajde bok"

Izasla sam iz svlacionice i krenula prema svojoj klupi. Sjela sam a pokraj mene su sjedili Kramaric i Rakitic. Nadam se da ce Hrvatska pobjedit i ovaj put jer uvijek pobjedune.

(....)

Hrvatska pobjedila 2:0. Cijelo vrijeme me je onaj lik buljio. I jos se uvijek nemogu sjetit od kud ga poznajem. Ma to sad nije vatno. Sad sam koj Josipa i gledamo neki film.

"Kako se zove onaj lik koj je bio kapetan Brazila?"

"Neymar, zasto pitas?"

"Ma nista"

U glavi mi se samo vrtilo to ime. Neymar, Neymar od kud ga poznajem.

"Oces da odemo malo do kluba da proslavimo pobjedu"

"Moze, ajde me tu pricekaj da se preavucem"

Digla sam se s kauca i otisla u Josipovu sobu da nadem nesto da obucem. Nasla sam bijelu majcu s natpisom PARTY ON, crne kozne tajce i koznu jaknu. Spustila sam se niz stube a tamo me je vec cekao Josip. Usli smo u auto i krenuli u najbolji klub u Zagrebu. (....)

Za sankom sam i cekam Josipa da se vrati iz veceja. Do mene je dosao onaj Neymar. Sjeo je pokraj mene i poceo buljit u moj delkolte.

"Trebao si nesto?"pitala sam ga i tako prekinula u njegovom razmisljanju.

"Mmm da htio sam te pitat jer se ti mene sjecas?"

"Oprosti ali nikad u zivotu te nisam vidjela"

"A oce ti ovo pomoc"preblizavao mi se i poljubio me je. Imao je tako socne usne. Tako smo se mi zvalili nekih dve minute dok nas nije odvojio Josip. Sad sam nadrapala. Josip je primio Neymara za majcu i bacio ga sto dalje od mene. Neymar je otisao ali sam zato sad ja nadrapala. Primio me je za ruku i odvukao do auta. Vozio je sto na sat dok nije dosao do svoje kuce. Bjesno je usao i primio me za ruku. Vukao me je do sobe i odmah sam znala sto ce napravit. Stisnula sam zube i ocekivala svoju kaznu. Usli smo u sobu i zakljucao ne vrata. Poceo si je skidat odjecu a ja sam bespomocno sjedila na krevetu i jecala. Kad se je skinuo dosao je do mene i poceo mene skidad. Probala sam se odupirat od njega ali je bio jaci od mene. Plakala sam. Boljelo me je jako. Kad je zavrsio ostavio je na mojem vratu par ugriza i modrica. Nikad nije bio tako bjesan. On je zaspao a ja sam jecala jos uvijek i nadala se da sutra bude bolja stioacija.

JUTRO

Budim se i vidim da Josip nije u krevetu. Dizem se iz kreveta i gledam se u ogledalo. Izgledam kao cudoviste s ovim modricama. Stavljam puder na te djelove svojeg tijela i oblacim se obukla. Obukla sam smede traperice , bijelu cvijet majcu i stavila sam si sal da se ne vidi ovo na mojem vratu. Spustam se niz stube i gledam Josipa. U njegovom se pogledu vidi da je jos uvijek bjesan. Spustam glavu i dolazim do njega. Sjednem se pokraj njega.

"Oprosti mi Josipe na onom jucer"

"Necu ti oprostit, danas neces izlazit iz ove kuce uredu?"

"Uredu"

On je otisao na trening i mene zakljucao.

Neymar P.O.V

Vratio sam se doma u Barcelonu. Odkljucavam vrata kuce. Na podu je bio Brunina majca. Iz sobe su se culi cudni zvukovi. Pozurio sam se da vidim sto moja ribica radi.

"Bruna jesili dobro?"otvaram vrata i nalazim Brunu i nekog nabildanog tipa u psjecijoj pozi.

"Bruna?"

Skuzila me je i ogrnula se je plahtom. Dosla je do mene.

"Neymar sto ti tu radis?"

"Bolje rec kaj onaj tip radi tu?! Zasto?! Zasto si me prevarila?!"derao sam se na nju. Onom je tipu bilo toliko neugodno da se popisao po krevetu. Super sad moram i nabavljat novi krevet.

"Bruna kupi svoje dstvari i ovog tipa sa sobom. Gotovo ne izmedu nas. Trazit cu razvod!"

"Nemozes"

"O da mogu"

Naljutila se i otisla je zauvijek. Sada moram spavat u ugostiteljskoj sobi jer u svojo sobi moram nabavit novi krevet. Lego sam se na krevet i mastao o njoj, opet. Nadam se da cu je nac.......

Happy MistakesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang