22 DIO

234 16 2
                                    

2 dana poslije
Ney se jos uvijek nije probudio iz kome. To me pomalo zabrinjava. Roditelji me stalno zoveju na mobitel pa sam si promjenila broj. Ulazim u sobu i gledan prostoriju. Kao da je bilo jucer kad sam usla u nju. A zapravo je proslo samo dva dana. Ta dva dana su ptosla dugo i uz suze. Sjedim pokraj Neymara i primam mu ruku.
"Ljubavi brzo se probudi. Nemogu vise bez tebe"poljubila sam mu ruku. Suze su opet pocele tec.
Nemogu vise to... Obrisala sam suze i prosla rukom kroz Neymarovu kosu.
Neymar P.O.V.
Crno.... Gledam i vidim samo crnu boju. Nista drugo. Osjecam bol u ljevoj ruci i suze kako padaju po njoj. Tko je to? Pokusao sam otvorit oci ali nikako. Uzdahnuo sam. Zelim znat tko je pokraj mene i tko to cvrsto drzi moju ruku. I zasto place? Uopce gdje sam ja to? Osoba koja je bila pokraj mene je ostavila lagani poljubac na moje usne.
Ludakinjo zasto me ljubis? Ni ne poznajemo se. Uopce tko sam ja? Kako se zovem?? Zasto se niceg nemogu sjetit. Zaboljela me je hlava pa je onaj storoj poceo pistat. Osobra je pocela zvat doktore. Cuo sam mnoko koraka koja su ulazila u sobu. Idjednom je sve nestalo.

Nisam nista cuo ni vidjeo. Samo je odjedanput se pojavilo svijetlo. Zaboljele sue oci. Poceo sam ih otvarat i vidio sam doktore pokraj sebe. Oni su me gledali zadovoljno.
"Gospodine odmarajte se poslije cemo vam objasnit"
"Gdje sam ja to?"primio sam se za glavu koja me je ubijala
"U bolnici ste. Ne sjeca te se?"
"Ne..niceg se ne sjecm"
"Opusti te se budemo vam poslije objasnili kad se odmorite"
Odveli su me u moju sobu di je bila neka godpodica. Imala je crvene oci. Plakala je. Samo je odjedanpud dosla do mene i pocela me ljubit. Zasto?? Sto sam joj?
"Neymar jesili dobro?"
"Tko je Neymar?"
Ona me je uplaseno pogledala i otisla do ptsate medicinske sestre. Sto se tu dogada? I zasto se nemogu sjetit niceg?
Sve je palo u vodu. Njihovi snovi su postali pusti kao pustinja. Nema vise niceg medu njima. Petra....ona je mnogo zoga preboljela i prezivila. Ali kad je saznala da njena ljubav vise nezna tko je ona. Ona vise ne nalazi razlog da zivi. Bez njega nemoze. On je bio njena zvjezda u crnim nocima i njno sunce u danu. Neymar on nezna tkoje. Ni sto je postigao u zivotu. Njemu je ovo novi pocetak u zivotu. Ali Petri jos jedan dan proveden placuci. Nezna gdje je pogrijesila da joj svijet ovako vraca. Okrutno i bez nimalo milosti.
-Nikad nemo zalit zbog neceg. Jer je to tada bilo tocno sto si htjeo.
-Ja padam i ustajem zbog tebe.
-Onaj osjecaj kad s nekim vise nemas nista.
-Sve se promjenilo osim nje. I dalje ga je voljela najvise.
-Ja cu bit tu kad ti potone sve. Da cu ti svu potrebu ljebav da tu vratim smijeh.
-Zaboravljas sto smo jedno drugom rekli.
-Dali pozelis dat drugu sansu nrkome? Da ga opet UPOZNAS?

Uskoro pa kraj!!! Volim vas

Happy MistakesDove le storie prendono vita. Scoprilo ora