Sjedim na kaucu i grickam cipi cips. Morena je u sobi i urediva se. Ide s deckom na spoj. Neko je pozvonio na vraza.
"Ja cu!"derala se Morena iz sobe, a ja sam nastavila uzivat u cipi cipsu. Izasla je iz sobe i otvorila vrata.
"Ej"zagrlila ga je
"Kaj se radi?"dosao je do mene i sjeo. Poceo je trpat cips u usta.
"Ma nis, osim sto trebamo na spoj?"rekla je ljuto Morena Daniu s prekrizenim rukama
"Kakav spoj?"pitao je Morenu punih ustiju, a ja sam prasnula u smijeh.
Morena se pocela ljutit i sjela je pokraj mene.
"Ja sam mislio tu uzivat s vama malo. Dosalilo mi je musko druzenje. Nego ima li jos cipsa?"
"Da ima u ladici tamo"pokazala sam mu prstom na koju ladicu mislim.
"Ajde odi ti"reko mi je a ja sam mu samo odpuhnula.
"Ma da nebi, zasto ti nebi se prosetao do ladice?"
"Jer sam ljen!"reko je a ja sam mu isplazila jezik. Pogledala sam morenu koja se jos uvijek durila.
"Ajde razvedri se"pocela sam je trest da joj izmamim osmjeh.
"Ljutim se na ovog majmuna"pokazala mi je prstom na Dania koj je nevino jeo cips"Reko mi je da ce mo ic van,a sad tu jede cips"prekrizila je ruke i napravila ljutu facu.
"Da te ispravim ja nisam majmun"dodao je Dani i pokazao mi prstom da se maknem da on sjedne do Morene. Dignula sam se i sjela na drugi kraj kauca A on je sjeo do Morene.
"Nemoj me dirat, ljutim se na tebe!"
"I ja na tebe"
"Zbog cega se ti ljutis"rekla je i pogledala ga
"Zbog toga jer si me nazvala majmunom"
"Pa da ti si moj majmun"
"I niciji drugi"dodao je is tavio ruku odo Moreninog ramena. Poceli su se zvalit, a ja sam samo otisala u svoju sobu jer moje oci to nisu mogle gledat. (.....)
Morena ulazi kao serif u moju sobu. Bas me podsjeca na mojeg ludog tatu.
"Ajde dizi to ljeno dupe idemo na party"
"OK?"odgovorila sam joj a ona je izasla. Otvorila sam ormar i razmisljala sto da obucem. Izabrala jam crni kretki sorc i gore traper kosulju. Izasla sam iz sobe i krenuli smo na party. Usli smo u Daniev auto i krenuli.
"Ima li netko zvaku?"pitala sam
"Da u ustima i u ducanu"reko je Dani
"Pa daj mi onda ovu koju imas u ustima"izvadio je zvaku nudio mi ju.
"Evo hoces?"
"Ne, naravno da necu. Pogotovo ako je iz tvojih ustiju"
Svi smo se na smijali. Sparkirao je auto i izasli smo. Od nekud mi je ta kuca poznata ali neznam od kud. Svi zajedno smo usli i poceli se zabavljat.
(.....)
Ustanovilo se da je to Neymarova kuca. Briga me vazno da ga nisam vidjela ni da mi se pojavio ispred ociju. Moreni je bilo lose pa smo prije krenuli kuci. Sada trenutacno je Morena u kupaonici i povraca. Nadam se da je dobro. Izasla je iz kupaonici s nekom stvarcicom u ruci.
"Petra, trudna sam".....
"Molim?"
"Ali kako?"gledala sam je zbunjeno a ona je samo slegnula ramenima.
"A jer barem znas tko ce bit otac djeteta?"
"Pa po mojem sjecanju zadnji put sam spavala.."
"S Neymarom"upala sam joj u rijec i stavila ruku na celo. Kaj ce jos taj majmun napravit.
"A jeli zna"ona je spustila glavu a suze su joj potekle
"Ne"jedva je rekla a ja sam dosla do nje i zagrlila ju.
"Budem mu ja rekla"
"Netrebas"
"Ne budem. Nesmijes se sad uzrujavat"ona je otisal u sobu spavat a ja sam obukla jaknu i krenula prema Neymaru.
(....)
Ispred Neymarove sam kuce. Jos uvijek party traje. Kucam na vrata i otvara mi Neymar.
"Moramo popricat"
"O cemu?"
"Vazno je pustis me?"
"Naravno"pustio me je. Krenuli smo prema njegovoj sobi da popricamo nasamo. Kad smo usli tamo su bile neke zenske.
"Ajde djevojke izadite. Moram rijesit neke stvari"one su odpuhnule i pocele izlazit iz sobe. Cak je jedna ga poljubila u obraz. Ok sad sam ljubomorna. Mozda malo....
"Nego sto si trebala?"
"Morena je trudna"ispalila sam kao iz topa
"I sto imam ja s time?"
"Pa npr. Da si ju ....."
"Nisam"
"Jesi!!"
"O nisam. Ali bi moga jednu sad"poceo me je ljubit. Pogledala sam ga u oci i izasla iz sobe. Sto sam ja to sad napravila? Dozvolal sam mu da me poljubi. Zaustavio me je.
"Petra stani"
"Sto hoces od mene vise?"
"Zelim da ostanes tu, sad"
"Necu, prvo mojoj frendici napravis djete pa sad zelis i meni"
"Nije istina"
"Nego?"
"Zelim da se pomirimo i da budemo zajedno"
"Previse ocekicas od mene. Zbogom Neymar"
Izasla sam iz kuce i potrcala doma. Suze su isle same od sebe. Prelazila sam cestu i osjetila jaku bol. Kad sam dosla svjesti skuzila sam da sam u bolnici.
Kom
Vot
Nastavak
I da sad ce ju rijede biti nastavci jer nemam internet :'(
YOU ARE READING
Happy Mistakes
FanfictionOvo je moja nova prica o Neymaru. Nadam se da ce vam se svidjet.