14 DIO

552 29 5
                                    

"Neymar?"zbunjeno me je gledao

"Petra, sto ti tu radis?"

"Pa nep. Da sam kod frendice"

"Perta ti poznajes Neymar?"dosla je Morena do mene i zbunjeno me gledala

"Da, on je moj bivsi decko. Zato nisam htijela ic u klub. Da ga ne susretnem"

"Zasto mi nisi rekla?"

"Bojala sam se"pogledala sam je ravno u oci i otisla joj u zagrljaj.

"A sad ti izadi iz ove kuce"odlucno je rekla Morena i pokazala Neymaru di su vrata.

"Ali nemam..."

"Briga me. Uzmi svoje stvari i odi!"iskerno posnosna sam na nju. Neymar je samo klimnuo glavom i vratio se u sobu. Za par minuta izasao je i otisao. Zauvijek....

"Sorry sto sam te uvela u ovo"rekla sam joj to spustene glave.

"Ma dobro je. Iovako nisam nista osjecala prema njemu. Nije se dogodila ona kemija koju sam ocekivala"

"Haha a vazno je da si spavala s najpoznatijim nogometasem Barcelone :'D "

"Ma briga me i ovako je los"

Prasnule smo u smijeh i nastavile jest palacinke. Poslije smo otise u setnju i komentirale zgodne decke koji su prolazili pokraj nas. Ena je dala nekom zgodnom broj mobileta. I mislim da je to taj. Stvarno sam sretna zbog nje. Nadam se da ce tako i ostati.

Nastavak kratak i dosadan. Molila bi sve one koji vole R5 da procitaku pricu Netko ko me razumije od KarmenBogdanovic .
Kom
Vot
Nastavak.... :*
P.S. na slici je Morena

Happy MistakesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora