11 DIO

495 30 3
                                    

Ustala sam se s kauca, jedva drzeci mobitel u ruci. Laganim koracima sam mu se preblizavala, dok sam se uspjela sudrzat da mi suze ne poteknu. Dosla sam do njega i pruzila mu mobitel. Uzeo je mobitel i cini se da je skuzio o cemu se radi.

"Zasto mi nisi reko da si to ti? "

"Petra..."

"Sto Petra. Za tebe Petre vise nepostoji. Neymar, ti si mi slomii srce na 10000 komadica. Zasto? Zasto mi nisi rekao?"potekla mi je suza

"Petra nisam bio sav svoj. Bio sam glup!"poceo se derat a ja sam se pocela plakat. Suze su isle same od sebe.

"Neymar tu pogresku koju si napravio nikad ti necu oprostit. Nas nije ni bilo, pa ni nikad nece bi"

"Bilo nas je! Znam da me jos uvijek volis kao nekad! Znam Petra znam!"

"U krivu si"

Izasla sam iz kuhinje i uzela jaknu. Izasla sam. Ljudi su me na ulici gledali blijedo. Ja sam sjela na prvu klupicu do plaze i plakala. Plakala sam kao nikad do sad. Povrijedio me je prije i sad opet. Da mi je barem reko tko je... Nebi mu se priblizavala nikad. Jer znam da bi me opet povrijedio. Obrisala sam suze, a do mene je sjela neka cura.

"Jesili OK?"

"Nisam..."rekla sam to spustene glave i promuklok glasa

"Ajde nije sve tako crno"stavila je ruku na moje koljeno

"Da je!"

"Ajde mi ispricaj sto se dogodilo"pogledala sam je u oci i vidjela koristi od nje. Mozda joj mogu rec, mozda joj mogu vjerovat.

"Ma bila sam s deckom koj mi je vec slomio srce. A da ja pametna nisam skuzila da je to on"

"Bit ce uredu"zagrlila me je i osjetila sam neko olaksanje nakon razgovora. Falilo mi je zensko drustvo. Da imas frendicu na koju se mozes oslonit i sve joj rec.

"Nego bas sam nepristojna ja sam Morena, ali me mozes zvat Ena"

"Ja sam Petra"rukovale smo se.

"Nego jesili za sladoled"

"Uvijek"ustale smo s klupice i krenule prema slasticarnici.

Kom
Vot
Nastavak
Ly

Happy MistakesDove le storie prendono vita. Scoprilo ora