2 DIO

768 34 3
                                    

Sjedim na krevetu hotelske sobe i razmisljam o onome sto se dogodilo. Jednostavno jos uvijek nemogu vjerovat da sam se sudarila s Neymaron. Neymarom Juniorom zbog kojeg sam i dosla ovdje. Zagledala sam se kroz velili prozor sobe i buljila kroz njega. Moj ludi tata je usao u sobu kao serif i pruzio mi zlicu. U drugoj je ruci imao nutellu.

"Ajde pojedi nesto nisi nista jela cijeli dan"

Samo sam mu se nasmjesila i uzela nutellu i pocela ju jest. Tata je izasao iz sobe. Malo sam buljila u nutellu a malo u mobitel. Opet u nutellu pa u mobitel dok mi nije sinula ideja. Uzela sam mob i napravila selfie s nutellom i naravno objavila na instagram. Brzo mi je dosao komentar od nekoga. Usla sam na instagram i vidjela da mi je Ney komentirao sliku!!!! Moj Neymar mi je komentirao sliku. Aaaaaaaa.. napisao je "Moja ljepotica... Jedva te cekam opet vidjet" OMG!!!!! On zeli me opet vidjet. Skakala sam po krevetu i ludovala po sobi. Nemogu vjerovat.

-Dan otvorenja Svjetskog nogometnog prvenstva-

Oblacim dres Neymara i uzimam mob. Izlazim iz sobe a tata me bjesan ceka u dnevnoj sobi. Pokazuje mi prstom da se pozurim. Istrcala sam van i ajela na suvozacko mjesto. Tata ulazi i vozi do stadiona. Kad smo dosli vec je bila guzva. Jedva smo nasli mjesto na parkiralistu. Ulazimo u stadion i prolazimo kraj svlacionica. Iznenada je izasao Ney iz svlacionice i povukao me za suku. Usli smo u neku prostoriju di nikog nije bilo. Zakljucao je vrata i priblizio mi se.

"Zasto si to napravio?"oblizao je doljnu usnicu a ja sam se sva najezila. Dodao je blize meni i spojio nase usne. Ima taki meke usne *0* . Doslovno sam umirala dok smo se ljubili. Naravno nesto mora prekinut trenutak. Netko je pokucao.

"Neymar jesili tu?"cula sam poznat glas ali nisam se mogla sjetit ciji

"Jesam...."reko je mrzovoljno dok me je gledao svojim zelenim okicama.

"Ajde izadi moramo ic"

"Evo za sekundu"poljubio me je opet i otkljucao. On je otisao s Oscarom negdje a ja sam trazila svojeg tatu. On je vec bio na stadionu na svojem mjestu. Sjela sam pokraj njega.

"Di si ti nestala"

"Nije bitno"

Igraci su poceli izlazit a Ney me primjetio medu onim 100000000 ljudi i namigno mi.

Happy MistakesWhere stories live. Discover now