Neymar P.O.V
Budim se s velikom glavoboljom. Otvaram oci i dizem se s kauca. Ulazim u kupaonicu i gledam svoje umorno lice s velikim podocnjacima. Uzimam cesalj i cesljam svoju kosu. Poslije sam je zagelirao i izasao iz kupaonice. Usao sam u kuhinju i napravio si dorucak. Napravio sam dorucak i stavljam ga na stol. Tipkam po mobitelu i jedem pahuljice. Dobio sam poruku od Marca i otvaram je. "Jesili da idemo u klub poslije treninga?" "moze" brzo mu odgovaram i stavljam mobitel negdje postrance. Uzimam torbu za trening i izlazim iz kuce. Zakljucavam kucu i ulazim u auto.
Petra P.O.V
Spremam se za shopping s Morenom. Uzimam torbicu i izlazim iz sobe.
"Idemo li?"nestrpljivo me je pitala Ena
"Idemo"potvrdila sam joj a ona je sva od veselja skakala po dnevnoj sobi.
"Napokon!"izasle smo iz njezinog stana i usle u njezin auto. Pustila je muziku i pocele smo pjevusit. Nekoliko smo minuta tako mi pjevusilk dok Ena nije prestala pjevat.
"Danas idemo u klub"rekla je i skrenula u neku ulicu koja mi nije bila poznata.
"Ok?"
"A neces me pitati zasto?"rekla je i pogledala me na sekundu pa opet preusmjerila pogled na cestu.
"Zasto?"
"Idemo ti nac novog decka!"rekla je to veselo
"O ne nejdem onda"
"A plizzz" pocela me je moljakat
"Ne!!"
"Zas?"
"Jer, jer, jer mi se neda"jedva sam se izvukla
"Nije tocno. Sto posto je to zbog onog lika, pa se bojis da ga ne susretnes"
"Nije zbog njega!"pocela sam se nesigurno derat jer znam da je u pravu. Nezelim ga vise nikad vidjet.
"Nego zasto?"
"Jer mi se neda! Zeno bozja kako ne shvacas?"
"Ok"odpuhnula je i sparkirala auto ispred shopping centra. Izasle smo iz auta i ko budale trcale do ulaza.
(....)
Dosle smo doma i bacile 10000000 vrecica na pod. U isto vrijeme smo se bacile na kauc i uzdahnule.
"I stvarno neces ic?"
"Da!"
"Ok idem se onda spremit. Idem onda ja sama"
Ena se digla s kauca i uzela svoje vrecice sa sobom. Ja sam nastavila sjedit na kaucu. Najednom su mi misli odlutale njemu. Opet mislim o Neymaru. Zasto? Zasto si zagorcavam zivot? Zasto stalno mislim o tome? Misli imali smo i mi i ljepih trenutaka, ali uvijek se losih sijecam. U mislima me je prekinula Morena koja je izgledala WOW! Na sebi je imala usku, bez haljinu koja je bila otvorena na ledima i crne stikle. Zenska se stvarno uredila. Izgledala je kao maca.
"I kako ti se cini?"
"Da sam musko odmah bi te odvela u krevet"
"Awww tnx"dosla je do mene i cvrsto me zagrlila.
"Idem ja sad u potragu za deckima"
"Nadam se da ces nac nekog macana"
"Ma budem"
Nasmjesila se i otisla a ja samo upalila TV i pocela gledat neki hororac. Hororac je bio dosadan pa sam otisla spavat.
Morena P.O.V
Ulazim u klub i sjedim za sank. Narucunem martini i cekam da mi ga konobar donese pice. Do mene sjedne ultra, zgodan tip i pocinje mi se upucavat. To je dobro!!
"Ej mala, jesili za one igre?"reko je i stavio svoju ruku oko mojeg ramena
"Mmmm moze"
"Kod mene ili tebe? Meni je svejedno"
"Kod mene."
"Nego bas samm nepristonan"pruzio mi je ruku koju sam ja rado primila"Neymar"
"Morena"
"Ljepo ime"
"Tnx"
Ustali smo i izasli iz kluba. Uslis smo u njegov auto i rekla sam mu adresu. Svoju ruku je stavio na moju nogu i tako ju cvrsto stisnuo. Dosli smo ispred mojeg stana. Izasli smo i usli u stan. Neymar me je dignuo i ja sam svoje noge omotala oko njegovog struka. Odmah smo usli u moju sobu. Bacio me je na krevet i skinuo si je majcu. Lego je na mene i poceo mi je skidat haljinu. (Dalje sami smisljajte)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Petra P.O.V
Ustajem se iz kreveta. Cijelu su noc Morena i neki tip stenjali i jako uzdisali sto mi je jako smetalo. Jedva sam se naspavala. Napravil sam jutarnju higienu i izasla iz sobe.
"Oprosti alo smo ti smetali"ispricala se Ena i stavila palacinke na stol
"Ma ok je. Nego kaj ti je 'decko' otisao ili je tu..."
"Tu je samo sto se tusira"
"A-a ok"
Sjela sam za stol i pocela jest palacinke. Odjedno mu se vrata Enine sobe pocela otvarad. Dok iz njih nih nije izasao Neymar s rucnikom oko struk. Izbezumljeno sam ga gledala isto kao i on mene.
"Neymar?"
Aaa nemogu vjerovat da sam napisala tako dug nastavak. Nego za Slucajan susret ce te se jos malo strpit.
Kom
Vot
Nastavak
VOCÊ ESTÁ LENDO
Happy Mistakes
FanficOvo je moja nova prica o Neymaru. Nadam se da ce vam se svidjet.