10 DIO

516 29 1
                                    

U Neymarovom sam autu i idemo u lunopark. Po glavi mi se mota jos uvijek isto pitanje.
Daj se sjeti od kud ga poznajes.

Dosli smo. Izasla sam iz auta. Neymar me je primio za ruku. Setali smo se mi tako lunoparkom dok nismo dosli do velikog kotaca (valjda znate na sto mislim). Dignula sam jednu obrvu i pogledala ga.

"Ajde idemo!"vukao me je a ja sam pokusava nekako ga zaustavit.

"Neymar bojim se visine"

"Pa ja sam tu, ajde idemo"dosli smo do neke kucice di je on dao karte i sjeli smo na nasa mjesta. Poceo se vrtit polagano, a mene je sve vise bilo strah. Stisnula sam zube i pokusala uzivat u trenutku, ali je strah bio sve jaci. Neymar mi je primio lice i gladio ga.

"Nemas se nista bojat. Ja sam tu"poceo mi se priblizavat dok nije spojio nase usne. Uzivala sam. Kad je zavrsio poljubac primila sam ga cvrsto za ruku i polako se opustala.

(....)

Sjedim na kaucu i nesto tipkam po mobitelu. Neymar je u kuhinji i pravi kokice. Zazvonio mu je mobitel koj je bio pokraj mene.

"Ajde vidi sto je to"upalila sam mu mobitel i vidjela da je dobio poruku od Dania :" Oces veceras ic u klub? Ako da povedio i onu malu" . Procitala sam mu poruku a on se sam zacrvetio.

"Bez brige si navikla sam"

"Stvarno?"reko je to s nekim olaksanjem

"Da"nasmjesila sam mu se i pocela gledat kakve slike ima na mobu. Kad sam usla u galeriju vidjela sam puno selfia i jedan album koj se zvao "NE ZABORAVI" usla sam u njega i vidjela neku neocekivanu sliku ....

Happy MistakesWo Geschichten leben. Entdecke jetzt