17 DIO

559 26 0
                                    

Dani nas je pozdravio i otisao. Ja sam otisal u sobu da se presvucem u podzamu. Obukla sam se i legla sam na krevet. Uzela sam mobitel i vidjela da imam poruku od Neymara.

"Ti si kriva sto ja sad nmogu spavat!!"

Nasmijala sam se i pocela mu pisat.

"Ahh sto da ja sad napravim?"

"Pa jel mogu kod tebe?"

"Ma da,da me jos silujes! :/"

"Hahahaha ma nebi ja"

"Ne ne,znam te Ney"

"Aww nazvala si me Ney"

"Upss"

"Uglavnom,otkljucaj vrata"

"Molim??"

"Nisi rekla da ne smijem doc"

"Nisam rekla niti da smijes"

"Ali dosao sam"

Otvorila sam vrata i pustila ga da ude. Usli smo u sobu i legli na krevet. Sada je Ney grijao krevet koj je bio malo hladan. Okrenula sam se i gledala ga ravno u oci. Kako bi htjela imat te njegove oci ili barek takve kontaktne lece da mogu na njima spavat. Stavio je svoju ruku na moji obraz. Sva sam se najezila od njegovog dodira jer ima hladne ruke.

"Kaj je mojoj Ribici hladno?"

"Nemoj me zvat 'Ribicom' i da hladno mi je ako je to problem Ney"

"Mmm bas mi se svida taj nadimak koj si mi dala" Preblizio mi se dosta blizu. Da je samo izmedu nasvostalo 1 milimetar.

"Ajde dodi Ribice da te ugrijem"

"Prestani me tako zvat"

"Necu"

Poceo me je skakljat. Od tog skakljanja i vrtenja po krevetu Ney je zastao i poceo se pravit kao da sam ga udarila u nezgodno mjesto.

"Auuu pogodila si ke u moj ponos"

"Buba li?"

"Jako me buba"

"A Ney sorry oces da ti pozoved doktoricu"

"Pa doktica upravo lezi pokraj mene"poceo me je opet skakljat

"Prestani!"

"A nebi Ribice. Bas si mi sesi kad se smijes"

"Budalo!"

"A volim i ja tebe"poljubio me je u obraz i prestao me je skakljat. Napokon!!!On je legnuo na leda a ja sam svoju glavu stavila na njegova prsa i otputovala u zemlju snova.

(...)

Osjecam lagane usne na svojima koje me tjeraju da se probudim. Otvaram oci gledam Neymara koj je nabacio svoj zavodnicki osmjeh koj me tjera da opet poljubim njegove usne. Spajam nase usne i ostajem bez daha. Srce mi pocinje ubrzano kucati a u stomaku osjecam tako zvane leprtirice. On me pozorno gleda u moje oci i opet nabacuje smjesak.

"Ribice?"

"Sto je bilo Ney?"

"Moram sad ic. Zaboravio sam da mi je sestra u kuci pa sad idem."

"Dobro"napravila sam tuznu facu"ali mi se poslije javi"

"Budem"poljubio me je u celo i lagano izlazio iz sobe. Vrata su se zatvorila a mene je nesto potaklo da razmisljam o svemu sto se dogodilo jucer. Od skakanja, skakljanja pa do laznog udarca u Neymarov 'ponos'. Kad se samo to sjetima kad je rekao. U meni su se lile suze od smjeha ali ih nisam smjela pokazat izvana. Jer da ih je on vidio pomislio bi svasta. Mozda bi pomislio :"Jeli je ona normalna?" ili "Zeli da jos ostanem bez svog ponosa".... Nasmijala sam se samoj sebi i jedva ustala s kreveta. Do gegala sam se do kupaonice i napravila jutarnju higienu. Opet sam se do gegala do sobe i otvorila ormar koj je bio napola prazan. Uzimam svjetlo plave boyfriend traperice i oblacim ih. I jos vadim bijelu maicu s natpisom '#LOL' izlazim iz sobe i zaustavljam se kod kauca. Na njemu je lezala Ena u trenirci. Bila je sva znojna i uspuhana. Jednostavno sam je morala pitat sto je radila inace bi ona pocela prepricavat svaki detalj.

Happy MistakesWhere stories live. Discover now