3 DIO

670 31 1
                                    

Utakmica je zavrsila i naravno da je Brazil pobjedio. Hodam hodnicima stadiona i razmisljam naravno o njemu. Tati sam rekla da ode doma a da cu se ja poslije vratit. Dosla sam do vrata svlacionicre i razmisljala da ih otvorim ili ne. Taman kad sam htijela primit kvaku izasao je Neymar. Krv u zilama mi se sledjela.

"Jesili za setnju plazom?"pitao me je dok sam ja gledala njegove savrsene oci.

"Ej jesili ok?"prekinuo me je u mislima

"Mmm da,da"zbunjeno sam mu odgovorila. Nasmjesio mi se i primio me za ruku. Polako smo izlazilo iz stadiona. Kad smo izasli zatrpali su nas novinari. Neymar mi je stavio kapuljacu i uspjeli smo se izvuc. Usli smo u auto. U autu je bila tisina koja me je smirila. Zagledala sam se kroz prozor. Dosli smo. Izasli smo i opet me je primio za ruku. Vodio me je do mora dok ja nisam stala.

"Neymar nemogu"

"Zas, bojis se vode?"postavio je tako glupo pitanje a meni je faca bila o_O

"Ne, naravno da se ne bojim"

"A zasto onda ne zelis..."prekinula sam ga poljupcem. Neko nas je gurnuo i ja sam pala na Neymara. Pogledala sam ga i nastavila ljubit.

(...)

U Neymarovoj sobi sam i lezim na krevetu. Neymar je u kupaoni. Na trenutak sam otisla opet u svoj svijet. Jednostavno ne razumijem sto mi se to dogada. Jucer sam razmisljala o njemu i o tome kako bi bilo ljepo da smo zajedno a sad, sad sam ja s njime, u njegovoj sobi. Dodirnula sam si usnice i sjetila se tih poljubca. Neymar me je prekinuo u razmisljanju. Izasao je iz kupaonice samo u boksericama (zamisli te si taj prizor *____*). Legao se do mene i gledao me svojim prekrasnim ocima.

"Nego kazes mi nesto o sebi?"

"Pa dolazim iz Hrvatske. Imam 16 godina.."

"Cek,cek ti imas 16???"

"Da?"

Poceo se udaljavat od mrne. Tocno sam znala da ce doc do ovog.

"Sorry ali ja nemogu bit s tobom. Stvarno sorry"

Spustila sam pogled. Suze su mi krenule. Digla sam se s kreveta i pojurila van. Pozvala sam taxi. Rekla sam mu adresu i krenuo je.

(...)

Dosla sam doma placuci. Tata je odmah dosao do mene.

"Ej srce sto je bilo?"

"Ma nis samo zelim ic doma"obrisala sam suze i pokusala se smirit

"Ok onda idemo sutra doma"

"Mozemo li danas?"

"Mozemo"otisao je spremit stvari. Ja sam usla u sobu i isto spremila stvari. Kad sam spremila stvari uzela sam mob i izbrisala sve slike i sve vezano uz njega. Zelim se vratit u proslost da zaboravim taj dan kad sam saznala za njega.

Neymar P.O.V

Otisla je zbog mene. Kakav sam ja idiot. Umjesto da ostanem s curom koja me voli ja zbog glupih godina ju ostavim. Neko je pozvonio na vrata. Obukao sam traperice i otisao otvorit vrata. Tamo je bila Bruna.

"Cinise da si me ocekivao"stavila je svoju ruku na moja prsa i preblizila mi se (inace Bruna je njegova bivsa). Napalila me je dok se nije dogodilo ono sto se nije smijelo dogodit.....

Happy MistakesWhere stories live. Discover now