Kod Ene sam. Dozvolila mi je da mogu prespavat kod nje dok si ja ne nadem stan. Cura je stvarno super. S njom mozes razgovarat o svemu. Mozes s njom se smijat do suza, a i pricat o nekim ozbiljnijim temama. S njom sam lako prebolila Neymara. Nemam vise vremena plakat za onim koj me je povrijedio. Jednostavno napokon zivim onaj svoj izgubljeni zivot koj mi je falio. I to jako. Ali zato u srcu osjecam neku krivicu. Kao da sam nesto krivo napravila. Mozda je to od Neymara?
Neymar P.O.V
Sjedim za sankom i pijem viski. Alkohol mi ublazava tugu da je zaboravim ili da ja samo mislim da ju mogu zaboravit. Umislima mi je samo ona i njezine oci. Mmmm kako bi ju sad htio gledat kako se smije. Da stavi svoje ruke oko mojeg vrata i polako mi se preblizava dok ne spoji nase usne... Previse razmisljam o njoj zato mi je tako u zivotu. Samo placem i tugujem za vezom koja nije uspjela zbog moje pogreske u proslostu. Da sad postoji vremeplov, vratio bi se natrag u ono vrijeme kad sam je prvi put vidio. Da ne napravim onu pogresku za koju sad placem. Bilo bi bolje da je nisam napravio. Bilo bi bolje da sam prihvatio njezine godine i nastavio ju voljet. Kao ni jednu curu do sad. Da nije bilo te pogreske bili bi sad vjencani i imali bi djecu. Ali za sve sam ja kriv i zato se kajem.
Messi P.O.V
Ulazim u klub i vidim Neymara kako ispije alkohol. Dolazim do njega. Sav smrdi po alkoholu. Cini se da je popio vise nego sto je smio. Sjedam do njega i uzimam mu casu iz ruke i stavljam negdje postrance.
"Neymar koliko si ti popio?"
"2, 3 pica, zas?"pogledao sam ga u oci i vidio suze
"Nisi valjda pio zbog Petre?"
"J...jesam. opet me je ostavila"poceo je plakat. Potapsao sam ga po ramenu
"Ajde odvest cu te doma"
"Mogu se... i sam odvest.... doma!"
"Neymar pijan si!"samo je odpuhnuo a ja sam ga izvukao iz kluba. Usao je u auto. Ja sam sjeo za vozacko mjesto. I krenulo sam ga vozit do njegove kuce. Muci me jer neznam sto je napravio ili ona napravila njemu pa da mu je tako tesko. Zna da mi sve moze rec, ali ipak ignorira to. Bilo bi mu lakse da mi to kaze a ne da to drzi u sebi....
Nastavak napokon. Yey!!! Nego svi koji citaju Slucajan susret drugu sezonu trebat ce ju se nacekat do novog nastavka jer nemam inspiracije , nadam se da ce brzo doc. Nego komentirajte i votajte nastavak.
Ly