8 DIO

607 30 1
                                    

Budim se i dizem iz kreveta. Ulazim u kupaonicu i gledam svoje istuceno tijelo. Na te djelove tijela sam stavila puder da se ne vide. Obavila sam jutarnju higienu i obukla se. Obukla sam majcu s dugim rukavima s nekim natpisom i tajce. Izasla sam iz sobe i usla u kuhinju. Tamo je vec bio Josip. Napravio je dorucak. Sjela sam pokraj njega i namazala na tost neki namaz. Pojela sam i sjela na kauc. Do mene je sjeo Josip.

"Danas ides samnom na trening"

"Ok"dignuo se i otisao uzet si torbu. Ja sam ubukla bijele starke i stavila na glavu naocale.

(......)

Josip je u svlacionici a ja setam hodnicima. Do mene je dosao onaj Neymar i usli smo u neku prostoriju di nikoga nije bilo. Zakljucao je i priblizio mi se.

"Neymar odkljucaj, odmah"

"Necu"

"Aj molimte Josip ce se zabrinut"

"OK nego samo sam htio da te pitam jer mi mozes dat tvoju adresu"

Pruzila sam mu papiric na kojoj je pisala adresa i odkljucala prostoriju. Otisla sam do tribina i pocela gledat njihov trening koj je prilicno dosadan.

Neymar P.O.V

Na treningu sam. Na tribinama sam ju zapazio. Nasmijao sam se i nastavio trenirat. Mislim je nakon treninga posjetit i iznenadit. Nadam se da ce sve ic po planu.

(........)

Petra P.O.V

Ulazim u stan i Josip me grli.

"Zasto mi to radis?"

"Sto to?"

"Mucis me pobogu (sorry na rijecniku)"

"Mucim?!"ovaj put se zaderao

Gurnuo me je i pala sam na pod. On se poceo skidat. Lego je pokraj mene i poceo me ljubit po vratu.

"Upomoc!"derala sam se a on mi je stavio ruku na usta.

Neymar P.O.V

Ispred njezinih sam vrata stana. Cujem nekakve zvukove i naglo ulazim u njezin stan. Vidio sam Josipa na njoj. Dosao sam do njega i gurnuo ga dalje od nje....
***********
Sorry sto je tako kratak nastavak. Htijela sam vam ga danas objavit zato i je tako glup. Ali danas bas nemam neke inspiracije. Votaj te i ostavite svoje misljenje u kom. Mozda neke ideje iskoristim

Happy MistakesWhere stories live. Discover now