Part 16

1.8K 166 11
                                    

Jimin training အပီးအိမ်ပြန်ချင်ပေမယ့်......

" Jimine....မနက်ထဲက ဘာမှမစားရသေးဘူးမလား...Hyung ဆိုင်ကောင်းကောင်းလေးတွေ့ထားတယ်....Jiminie သဘောကျမှာ...သွားစားကြရအောင်နော် Jiminie...."

" Hyung....ကျနော်စားချင်စိတ်မရှိသေးဘူး...."

" မဖြစ်ဘူးလေ...Fan လေးတွေအတွက် အလုပ်တွေဆက်လုပ်ဖို့ အားရှိမှဖြစ်မှာပေါ့...Hyung အာမခံတယ်...အဲ့ဆိုင်ရောက်ရင် စိတ်ညစ်တာတွေ တဝက်သက်သာသွားလိမ့်မယ်...."

" အင်းပါ....hyung ဒီလောက်ညွှန်းနေမှတော့ လိုက်ခဲ့ပါ့မယ်ဗျာ...."

ဒီလိုနဲ့ မန်နေဂျာNa ခေါ်ဆောင်ရာစားသောက်ဆိုင်လေးရောက်တော့ ညွှန်းသည့်အတိုင်း သစ်ရိပ်ဝါးရိပ်ကလေးနှင့် တသွင်သွင်စီးဆင်းနေသော စမ်းချောင်းလေးက စိတ်အမောပြေစေသည်သာ....

ကျေးငှက်အစုံတို့ကိုလဲ တောအုပ်လေးထဲတွင်လွှတ်ထားသေးသည်...စားသောက်ဆိုင်ပိုင်ရှင်တို့ဖန်တီးထားသော ဝန်ဆောင်မှုလေးက လာရောက်စားသုံးသူအပေါင်းကို စိတ်ကြည်နူးစေသည်မှာတော့ ငြင်းမရ....

ဘယ်ဘဝအဆက်ဆက်က အငြိုးတွေပါလိမ့်....မမြင်ချင်သော မျက်နှာက ရှေ့တော်မှောက်ဆိုက်ဆိုက်မြိုက်မြိုက်ပင် ပေါ်လာပြန်သည်....ပီးတော့ Jimin ကြားသာအောင်ပင် ခနဲ့လိုက်သေးသည်...

" လေထုက ဘာလို့မသန့်သလိုခံစားနေရပါလိမ့်....လူကြီးမင်းတို့ဆိုင်ပြောင်းကြမလား....ကျမတခြားနေရာလိုက်ကျွေးပါ့မယ်...."

" လေထုလေးရော ရာသီဥတုလေးရော သာယာပါတယ် Ms.Kim ရဲ့.....တခြားတွေသွားဖို့ ကျနော်အချိန်မလောက်လောက်ဘူးMs.Kim...."

" ဟုတ်ပါပီ....ရှင်...အဲ့တာဆိုလဲ  ဒီမှာပဲထိုင်ကြတာပေါ့...ကြွပါရှင့်...."

ပြောနေရင်း စိုက်ကြည့်နေသော Jimin ကို ရွံစရာသတ္တဝါတစ်ကောင်လို ကြည့်သွားသေးသည်...
စိတ်ရှိလက်ရှိသာဆို Kim Yumi ရဲ့ပါးစပ်ကြီးကို Jimin ဆွဲဖြဲပီး နောက်ပြောအုံးမလားဟုပင် မေးလိုက်ချင်သည်....သို့သော် တကယ်တမ်းလုပ်ဖြစ်သည်က အလွတ်ရနေသော နံပါတ်ကိုကောက်နှိပ်လိုက်ပီး.....

" Taehyung ah....အခုအားလားဟင်...."

" Hyung....ဘာလို့လဲ...ကျနော်တောင်ညကို သောက်ကြဖို့ ဖုန်းခေါ်မလို့...ကျန်တဲ့သူတွေကတော့ လာခဲ့မယ်တဲ့...."

JOURNEY TO LOVEWhere stories live. Discover now