Jimin ဒီရက်ပိုင်းအတွင်း စိတ်ဓာတ်ကျနေသည်...မနက်ဖြန်Debut မည်ဖြစ်၍ စိတ်ရောကိုယ်ရော ပင်ပန်းနေသော Jungkook အနားမှာပင် နေမပေးနိုင်ခဲ့....တစ်ယောက်ထဲဂါပီး စိတ်ပြေလက်ပျောက် အရက်သောက်ရန် ထွက်လာခဲ့သည်....
သီးသန့်ခန်းလေးအတွင်း စိတ်တိုင်းကျသောက်ပီး အော်ဟစ်သောင်းကျန်းရင်း အနားမှာအတူရှိမနေနိုင်သည့် ကံကြမ္မာကို အပစ်ဖို့ကျိန်ဆဲရင်း ရေချိန်အတော်ကိုက်နေလေပီ....
" Arr.......F..king Life.....ဒီလိုအချိန်လေးမှာတောင် မောင့်အနားနေခွင့်မပေးနိုင်ဘူးလား လောကကြီးရယ်....ကျနော်ဘာအမှားတွေ ကျူးလွန်ခဲ့ဖူးလို့လဲဗျာ....
မောင်...အရမ်းအားငယ်နေမှာ....Hyung အနားမှာရှိမနေနိုင်တဲ့အချိန် အားတင်းထားပါမောင်ရယ်....."" မမှားပါဘူးမင်းသားလေးရယ်...ကိုယ်ကလဲ မင်းသားလေးကို သိပ်ချစ်သလို မင်းသားလေးကလဲ Jeon Jungkook ကို သိပ်ချစ်ခဲ့တာ...လောကကြီးရဲ့မတရားမှုပါ....
ဒါပေမယ့် သိလားJiminie....ကိုယ်အရမ်းချစ်တဲ့သူကို ပိုင်ဆိုင်ဖို့ ကြိုးစားတာ မတရားတာမဟုတ်ဘူးတဲ့....ကိုယ်ရွှေမင်းသားလေးကို ပိုင်ဆိုင်ဖို့ ကြိုးစားခွင့်လေးပေးပါ...."ဘယ်ကဘယ်လိုရောက်လာမှန်းမသိသော Na Young Sik က အခန်းထဲဝင်လာ၍ ပြောလိုက်ခြင်းဖြစ်သည်
" Hyung...ကဘယ်ကဘယ်လိုရောက်လာတာလဲ...ကျနော်ပြန်ဖို့ အချိန်ကျပီထင်တယ်...နောက်နေ့မှတွေ့ကြတာပေါ့...Jin hyung စောင့်နေလောက်ပီ...."
" Jiminie....ရှောင်မပြေးပါနဲ့တော့ကွာ....ကိုယ်ဒီကိုလိုက်လာထဲက သေချာဆုံးဖြတ်ချက်ချပီးမှ ထွက်လာခဲ့တာ....မင်းလေးကို သိပ်ချစ်လွန်းလို့ မျက်ကွယ်ပြုထားတာကို ကိုယ့်ကိုလှည့်စားဖို့ ကြံတယ်ပေါ့လေ.....
မရဘူးမင်လေး....ကိုယ့်အချစ်တွေက ပြန်ဆွဲနှုတ်လို့ မရတော့ဘူး....ဒီနေ့မင်းလေးကို သေချာအပိုင်ရမှဖြစ်မယ်...."လောလောဆယ် ဒီအန္တရာယ်စက်ကွင်းက အလွတ်ရုန်းမှ ဖြစ်တော့မယ်...Jimin အခြေအနေကိုရိပ်စားမိ၍ အမြန်လစ်ထွက်ရန် ကြံရွယ်နေစဉ် Na ဆီမှ တရှိန်ထိုးဝင်လာပီး တစ်ကိုယ်လုံးသိမ်းကြုံးဖက်နမ်းခြင်းခံရပီးနောက် ဆိုဖာပေါ် ပစ်လှဲချခံလိုက်ရသည်....
YOU ARE READING
JOURNEY TO LOVE
Roman d'amourအချစ်ဆိုတာ အမြဲမချိုမြိန်နိုင်ပေမယ့် ခါးသက်သက်အရသာကို တကယ်ချစ်တတ်သူတိုင်း ရူးသွပ်စွဲလမ်းကြတာ လောကနိယာမတစ်ခုလို့ပြောရင် ယုံကြမလား