Jungkook လဲ Suga ကိစ္စတိုင်ပင်ရန် Solar ဆီခွင့်တောင်းပီး တစ်ညထွက်လာခဲ့သည်....Jimin ကတော့ Schedule အားလုံးပီးသွားမှ ကျန်သူများနှင့်ချိန်း၍ လူကြီးအတွဲ၏ တိုက်ခန်းဆီသို့ ရောက်လာခဲ့ကြသည်
" တင်း....တောင်...."
"ဦးရေ...ကလေးဟင်းချက်နေလို့...တံခါးလေးဖွင့်ပေးလိုက်ပါအုံး...."
" အမိန့်တော်မြတ်အတိုင်းပါပဲဗျာ...."
Namjoon တံခါးဖွင့်ပေးလိုက်တော့ တစ်ကိုယ်လုံးဖုံးထားသောဖက်ထုပ်လုံးနှစ်လုံး....ပြောင်စပ်စပ် လိမ္မော်ခေါင်းနှစ်လုံး....အဖြူလုံးတစ်လုံး.....က ရိက္ခာအပြည့်အစုံဖြင့်....
" ကလေးရေ....နာဂစ်မွှေပီဟေ့...."
Jin အလန့်တကြားယောင်းမကြီးကိုင်ပီး ထွက်လာတော့ အားလုံးပွဲကျသွားပြန်သည်
" ဘာ...ဘာဖြစ်တာလဲဦး....လန့်ထာဗျာ...."
" ဒီမှာလေ...အရှုပ်ငါးကောင်....သူတို့ပေါင်းနေပီဆိုတာနဲ့ ကိုယ်ခေါင်းကျိန်းတယ်....လူမစုံသေးဘူး...ဟိုဂျပုကောင်ရော ဘယ်ရောက်နေလဲ....."
" ဒီငါးကောင်က ကလေးတပည့်တွေ....တစ်ချက်ငေါက်ပဲရှိတယ်....အပေါက်မှာပဲ ရပ်နေကြတော့မှာလားကလေးတွေ....လာကြကွ..."
" အညာဟဆယ်ရို....Sam...."
" ဒါကြောင့် ငါ့ကလေးတွေကိုချစ်တာ....လာကြလာကြ...."
Suga မျက်နှာလေးအိုကျသွားသည်....Taehyung မျက်ရိပ်ပြမှ Suga နောက်ကပါလာသောလူတွေမြင်ပီး သဘောပေါက်သွား၍ အားနာနေသော ပြုံးအလှပိုင်ရှင်ကြီး...
" ဒယ်ဒီကိုပြောပီး ခဏနားချင်နားကြလေ Hyung တို့....ကျနော်ဒီမှာပဲ သောက်မှာ...ဘယ်မှမသွားဘူး...."
Suga အဖေတပည့်များ သူတို့ဆရာကိုဖုန်းဆက်တော့ ခဏလွှတ်ထားခိုင်း၍ထင်သည်....ကားပေါ်ကသွားစောင့်နေကြသည်....သောက်ရင်းစားရင်း.....
" အဖြစ်ကတော့ &$&&&$$အဲ့လိုပဲ Samchoon ရေ...ဒီကောင်ကြီးမျက်နှာလဲ ကြည့်အုံးလေ...."
" ဖြစ်တတ်ပါတယ်ကွာ...အဓိကက သတ္တိရှိဖို့ပဲ လိုတယ်...."
" ကျနော်ကတော့ ဘယ်လိုမှနေရတာ အဆင်မပြေဘူးSam ရာ...အလိုလိုနေရင်းကို ဝမ်းနည်းနေတယ်...."
YOU ARE READING
JOURNEY TO LOVE
Romanceအချစ်ဆိုတာ အမြဲမချိုမြိန်နိုင်ပေမယ့် ခါးသက်သက်အရသာကို တကယ်ချစ်တတ်သူတိုင်း ရူးသွပ်စွဲလမ်းကြတာ လောကနိယာမတစ်ခုလို့ပြောရင် ယုံကြမလား