Taehyung ဟန်မြစ်ကပြန်လာပီးတဲ့နေ့တည်းက ပုလင်းထောင်ပီးသောက်နေတာ တစ်ရက်တစ်ပိုင်းပင်ရှိနေပီ....ရေချိုးဖို့နေနေသာသာ မျက်နှာတောင်သစ်ရဲ့လားမသိ...ကြာတော့ Hoseok လဲမနေနိုင်တော့ပဲ....
" ယောင်းငယ်....ဒီလိုပဲနေနေတော့မှာလား....ကြာရင်ကျန်းမာရေးတွေ ထိလိမ့်မယ်ကွ...."
" ကျနော်ရင်မဆိုင်ရဲဘူး....Hyung...."
" ရင်မဆိုင်လို့မှ မရတာကွာ....ဒီလိုပဲခံစားနေတော့မှာလား....မင်းအနာဂတ်တွေရှိသေးတယ်လေယောင်းငယ်ရယ်..."
" ကျနော့ကိုခဏလေးထားခဲ့ပေးပါဗျာ...ဒီတစ်လုံးပဲသောက်တော့မှာပါ...."
သောက်နေရင်း မိနစ်အနည်းငယ်အကြာ စိတ်ဆုံးဖြတ်လိုက်သည်ထင်....
" Hyung..သိပ်မသောက်ထားဘူးမလား...Jimin hyung ကိုတွေ့ရင် ပိုင်ဆိုင်လိုစိတ်နဲ့ လူစိတ်ပျောက်သွားမှာစိုးလို့ ဘေးကနေထိန်းပေးပါ့လားHyung....ကျနော်ရေသွားချိုးလိုက်အုံးမယ်....ခဏပဲစောင့်ပေးနော်...."
" ယောင်းငယ်...Hyung လိုက်ပို့ရမလား....ယိုင်တိုင်တိုင်နဲ့ကွာ...ဒီလောက်သောက်ထားတာ လေဖြတ်ကုန်မှ ယောင်းငယ်ရယ်...."
" ဟားဟား...ကောင်းတာပေါ့ဗျာ....ချစ်ခြင်းမုန်းခြင်းမသိတော့...."
ဒီလိုနဲ့ Hoseok လဲစိတ်မချ၍ ရေကူချိုးပေးလိုက်ပီး သူပါရွှဲသွားသဖြင့် ခပ်သုပ်သုပ်ချိုးပီး Jimin ရှိရာထွက်ခဲ့ကြသည်
Entertainment ရောက်တော့ Practice Room ထဲတွင် Background dancer များနှင့် အကကျင့်နေသော နတ်သားလေး....အချိုးအဆစ်တစ်ခုစီတိုင်းက သိပ်ကိုကဗျာဆန်သည်....
ထိုနူးနူးညံ့ညံ့ကောင်လေးတစ်ယောက်က ဒီလောက်ရက်စက်လိမ့်မယ်လို့ ဘယ်သူထင်ရက်မလဲလေ....Taehyung ရောက်နေတာမြင်တော့ ချစ်ရသူနတ်သားလေး တစ်ချက်မျက်နှာပျက်သွားသည်ကိုတွေ့လိုက်တော့ ရင်ထဲစူးခနဲအောင့်လာပြန်သည်
လေ့ကျင့်ရေးခဏရပ်လိုက်ပီး Jimin လဲ Taehyung ရှိရာရောက်လာတော့ အဝေးကပင်ထောင်းထောင်းထနေသည့် ယမကာအနံ့ကို ရလိုက်သည်....အကင်းပါးသူပီပီ သူနှင့် မောင့်အကြောင်းသိပီးပီဖြစ်ကြောင်း ရိပ်မိလိုက်ပေမယ့်....
YOU ARE READING
JOURNEY TO LOVE
Romantikအချစ်ဆိုတာ အမြဲမချိုမြိန်နိုင်ပေမယ့် ခါးသက်သက်အရသာကို တကယ်ချစ်တတ်သူတိုင်း ရူးသွပ်စွဲလမ်းကြတာ လောကနိယာမတစ်ခုလို့ပြောရင် ယုံကြမလား