Part 27

1.5K 125 6
                                    

🔞🔞🔞🔞
မာမီက ထူးထူးဆန်းဆန်းနှစ်ယောက်ထဲ စကားပြောချင်သည်ဆို၍ ခြံထဲရောက်နေကြသည်....

" သား.....မာမီ့ကိုမှန်မှန်ပြောစမ်း....မင်းဦးလေး ဟိုကောင်နဲ့လက်ထပ်သွားတဲ့ကိစ္စ မင်းသိတယ်မဟုတ်လား...."

" Samchoon ကို ကျနော့လိုမဖြစ်စေချင်ဘူးမာမီ....သူတို့က တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက် တကယ်ချစ်ကြတာ....နားလည်ပေးလိုက်ပါမာမီရယ်...."

" မင်းဒီလိုဘဝရောက်တာ ဘယ်သူ့ကြောင့်လဲ သေချာပြန်စဉ်းစား Kim Taehyung.....မာမီစကားအများကြီးမပြောချင်ဘူး...မာမီကတော့ လုံးဝသဘောမတူဘူး...မရရအောင် ခွဲပစ်မယ်....."

" မာ...မီ.....ကျနော်တောင်းပန်ပါတယ်ဗျာ....သူတို့က တကယ်ချစ်ကြတာဗျ....ကျနော့တုန်းကလဲ မာမီ့ကြောင့် ခံစားခဲ့ရတာ Samchokn ပါ ကျနော့လိုခံစားရမယ်ဆိုရင် မာမီကျနော်တို့ကိုချစ်တာတွေက မာမီ့အတ္တကြောင့်လား..."

" Krystal လေးလဲ အခြေအနေသိပ်မကောင်းတော့ဘူး....မင်းဦးလေးလုပ်ရက်တယ်....ပီးတော့ မာမီ့စီးပွားရေး ဘယ်လောက်ထိနစ်နာသွားလဲ သားသိလား....ဟိုမွှန်နေတဲ့အကောင်က သိသိရက်နဲ့လုပ်သွားတာ...."

" မာမီနဲ့ Jimin hyung ကြားမှာ ဘာတွေရှိခဲ့လဲ မသိပေမယ့် ကျနော်အထိုက်အလျောက်တော့ ရိပ်မိတယ်မာမီ....မာမီ့ရဲ့ငယ်ဘဝက ရန်ငြိုးတွေအတွက် ကျနော်တို့နှလုံးသားလေးတွေကို မစတေးပါရစေနဲ့တော့ဗျာ...Samchoon တို့ကို လွပ်လပ်ခွင့်ပေးလိုက်ပါတော့ဗျာ...."

" သားနဲ့ မင်းဦးလေးက မာမီ့အနာဂတ်ပဲ....မင်းဦးလေး ဒီအခြေနေထိရောက်လာအောင် မာမီစတေးခဲ့ရတာတွေ များပီ .....သား....မာမီပေးဆပ်ခဲ့တာတွေက ဒီလိုပေါက်လွှတ်ပဲစားကောင်နဲ့ အတူနေဖို့မဟုတ်ဘူး....အမြင့်တကာ့ အမြင့်ဆုံးမှာ ပျံသန်းနိုင်ဖို့ မာမီပုံသွင်းခဲ့တာ....ခုတော့မာမီ့မျှော်လင့်ချက်တွေ သဲထဲရေသွန် ဖြစ်ကုန်ပီ....

ဒီနေရာမှာတော့ မာမီမရပ်နိုင်ဘူးသား....မာမီသားကိုခေါ်တွေ့တာလဲ မင်းဦးလေးကို မာမီပြန်လာပီဆိုပီး သတိပေးထားရင် သူဟိုကောင်နဲ့ထွက်ပြေးမှာစိုးလို့...မင်းကိုအရင်လာပိတ်တာ....မင်းပြောရဲပြောကြည့်....မင်းဦးလေး ချစ်လှပါချည်ရဲ့ဆိုတဲ့ကောင် လူတောမတိုးနိုင်အောင်လုပ်ပြမယ်....မင်းဖုန်းဆက်မပြောခဲ့ရင်တော့ မင်းဆရာဖြစ်ခဲ့ဖူးတဲ့ကောင် အကျသက်သာမယ်ပေါ့ကွာ...."

JOURNEY TO LOVEWhere stories live. Discover now