Final(1/2)

55 20 0
                                    

Buraya kadar okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim.

İyi okumalar~

Telefondan bulduğum otele yerleşmiş ve saatlerce yatmıştım. Günün yorgunluğu hala üzerimdeydi ancak yinede sanırım mutlu hissediyordum.

Tüm hayatımı öylece geride bırakmış ve buraya gelmiştim. Burada çok daha güzel bir hayat yaşayacaktım.

Sıkıntıyla derin bir nefes verdiğimde aklıma aldığım randevu gelmişti. Otele gelmeden önce birilerine sorarak burda ki en yakın hastaneyi arayıp randevu almıştım kendime. Hamilelik konusunda iyice emin olmam gerekiyordu.

Hamile olduğum bence söz konusu bile değildi ancak yinede,dediğim gibi emin olmalıydım.

Oda kartını alarak otelden çıkarak hastaneye doğru ilerlemeye başladım. Umarım cidden hamile değilimdir aksi halde geçmişimden kaçmaya çalışırken daha fazla oraya tutulacaktım.

...

"Hamile değilsiniz bayan."

Karnıma soğuk jele benzeyen krem gibi bir şey sürerek makinayla karnıma bakıyordu. Şu an resmen karnımın içine bakıyordum adını bile bilmediğim röntgene benzeyen cihazda.

"Belirtiler vardı."

"Şu an da gördüğünüz kadarıyla rahminiz boş."

Elime selpak vererek makinayı karnımdan çekti.

"Bu aslında yalancı hamileliktir. Genelde daha çok evli çiftlerde görülür ancak eşinizi göremedim. Bir sorun yok değil mi?"

"Eşimin işi çıktığı için gelemedi ancak şu yalancı hamilelik nedir tam olarak?"

"İnsanlar evlendiğinde genelde çocuk isterler ve bu biraz stres olmasını sağlar kadınların. Çevre ya da gördükleri nedenlerden dolayı hamile kalmak isterler. Bedenleri zorladıkları zamanda da beyin ortaya girer ve bunun kötü bir şey olduğunu anlayarak yalancı hamileliği ortaya çıkarır. Hamilelik belirtileri görürsünüz,böylelikle de kendinizi hamile sanırsınız ve stres ortadan kalkar. Beyninin bir oyunu yani kısaca."

Şaşırmadan edememiştim,insan beyninin bir insandan daha zeki olması ne kadar mantıklı geliyordu kulağa. Belki de toptan bile küçük olan beyin,vücudu kontrol ederek tüm bunların olmasını sağlıyordu. Gerçekten ilginç ve garipti.

Uzandığım sedyeden ayağa kalkarak kısaca doktora teşekkür etmiş ve oradan ayrılmıştım.

...

"Buyrun efendim,siparişiniz."

Otelin restorantına gelmiş ve bir kaç yiyecek sipariş etmiştim. "Teşekkürler."

Önüme sipariş ettiklerimi koyunca hemen hızlıca yemeye başlamıştım. Kurt gibi açtım ve bir dakika dayanacak halim kalmamıştı.

İşte tam da o an,telefonuma bir bildirim gelmişti. Umursamayarak yemeğine devam edecektim ancak ard arda gelen bildirim sesleri bunu engellemişti.

Sinirlice telefonu elime aldım ve bildirime bakmaya başladım.

Kiralık ev bulmak adına üye olduğum siteden bir kaç ilan gelmişti. Geneli pahalı duruyordu,çok fazla para verecek bütçem yoktu. Belki de daha az para ödemek için öğrenci evlerinden birinde oturmalıydım.

Derin bir nefes vererek ilanlara bakmaya devam ettim. Tabi o arada da ağzıma yemeği tıkıştırıyordum.

O kadar yaşadığım olaylardan sonra belki de şansım açılmıştı bilmiyorum ama yanlışlıkla elim başka bir sitenin reklamına çarpınca karşıma çok daha ucuz ve tam istediğim gibi bir ev çıkmıştı.

Dolandırıcı çıkma ihtimali kaçtı peki?

Numarayı kaydederek hızlıca aramaya koyuldum. Dolandırıcı olmasını düşünecek değildim,şu an ki tek ihtiyacım güzel bir evdi. Hatta eşyalı bir ev.

Telefon açılır açılmaz yaşlı bir adamın sesi geldi kulağıma.

"Alo,buyrun?"

"Merhabalar. Ben ev ilanı için aramıştım."

"Ah,tabi ki. Eğer alma konusunda ciddiyseniz yüz yüze konuşmak isterim."

"Dürüst olmak gerekirse pek fazla bir bütçem yok,o yüzden imkanlarım kısıtlı. Tek kriterim eşyalı olması."

"Evi acil olarak kiraya vermem gerektiği için evin kirası şu an ucuz diyebileceğim kadar ucuz. Eşyalı, kombili,herhangi bir zararı yok. Aidatı yok. Depozite de kiranın daha düşüğü diyebilirim."

Gülümsemeden edemedim. Gerçekten şansım yerine gelmiş olmalıydı.

"Peki,evi görmeye gelebilir miyim?"

"Tabi ki."

"Teşekkürler. Yarın öğlen 1 gibi müsait misiniz?"

"Müsaitim."

"O zaman yarın 1 gibi görüşürüz. İyi günler efendim."

"İyi günler."

Ağzımı doldurarak yemeği tıktığımda ilk günüm için bulduğum ev harika gözüküyordu. Umarım bundan sonra hep böyle olurdu hayatım.

...

"Burası gerçekten harika görünüyor. Ben burayı kesin olarak alıyorum."

Kirasına göre gerçekten iyi bir yerdi ve dediği gibi evde tek bir sorun yoktu. Eşyalı olması zaten en büyük kriterimdi,o da olduğuna göre hiç bir sorun yoktu.

Depoziteyi peşin olarak adama vermiştim. Ki o da dediği gibi ucuzdu.

Fazla eşyam olmadığı için anahtarı alır almaz yerleşmiştim. Eşya dediğime bakmayın,bu sadece kıyafetlerle sınırlıydı.

Evde ki eşyaların temizliğinden pek emin değildim,o yüzden bugünlük uyuyacak yarın ise güzel bir temizlik yapacaktım.

Kendimi yatağa attığımda gözlerim çoktan kapanmıştı. Fazlasıyla yorgundum.

Sanırım bölüm biraz fazla mi geçişli oldu ne? Uzatmamak adina oyle yaptım ama bilemiyorum normalde o kadar geçişli yapmazdım.

Neyse olsun.

Bir sonra ki bölümde görüşürük<

Sizleri seviyorum~♡

Büyü✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin