Setahun sudah berlalu. Hubungan percintaan aku dengan Dreamies masih tidak diketahui sesiapa pun termasuk rakan baik mereka iaitu Kim, Kayla dan Jiee.
Walaupun terkadang itu hampir terkantoi juga gara-gara sikap cuai Dreamies sendiri, aku tetap berjaya menutupnya semula.
Bukan senang sebenarnya ada ramai teman lelaki ni. Macam mana lah perempuan-perempuan dekat luar sana tu boleh terfikir nak jadi playgirl.
" Hey, termenung apa tu si comel? " tegur Mark. Aku memandangnya yang berada dihadapan aku.
" Tak ada apa-apa. Macam tak percaya je yang kita ni dah bersama selama setahun kan " kataku dengan sebuah senyuman terukir diwajah. Begitu juga Mark.
" Tengok lah siapa pujaan hati si gadisnya " balas Mark. Satu kenyitan mata dihadiahkan kepada aku.
Sejak semalam lagi Mark mengajakku untuk keluar makan malam berdua dengannya.
" Iyelah, Markeu-ssi " kataku. Bunyi tawa Mark meletus juga.
" Makan banyak-banyak okay. Awak duduk dekat rumah tu jarang makan " kata Mark.
" Diet lah " balasku. Mark menjeling tajam ke arah aku. Mark sebenarnya paling benci kalau aku diet. Katanya aku sudah cukup kurus untuk berdiet bagai.
" Ah, kenyang~ " ujarku.
" Seriously? Awal nya kenyang " kata Mark.
Tiba-tiba telefon aku berbunyi masuk panggilan. Aku mengeluarkan telefonku dari poket seluar.
YOU ARE READING
[ © ] 𝗗𝗔𝗬𝗗𝗥𝗘𝗔𝗠𝗜𝗡𝗚 𝗚𝗔𝗠𝗘 ( 𝗦𝟭 ) - 𝗡𝗖𝗧 𝗗𝗥𝗘𝗔𝗠
Fanfiction𝙵𝙵 : 𝙽𝙲𝚃 𝙳𝚁𝙴𝙰𝙼 ! ' 🌱 . ⚠️ 𝐝𝐢𝐥𝐚𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐩𝐲 𝐣𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐜𝐞𝐫𝐢𝐭𝐚! ⚠️ 𝟏𝟎𝟎% 𝐢𝐝𝐞𝐚 𝐬𝐚𝐲𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐢 . START : 23 / 6 / 2021 END : 7 / 7 / 2021 STATUS : COMPLETE (✔)